miercuri, 4 august 2010

unde's pistoalele, unde's pumnalele ?

popilor car' se luptau, cu ghiarele si cu dintzii, pentru popashirea bisericilor lor amenintzate de buldozerele necredinciosilor basescu si videanu ?



or fi cazut in groapa asta ?

ca tot e din sectoru' chiliman...

bine barem ca s'or gasit banutzi de schimbat aparatilii de tortura a copchilashilor din cishmegiu

ca prea erau demodate...
nefiind in trend.
sezon toamna iarna 2010.

la fel ca betonu' din asta parcare a lu' negoitz, depashit moral de cei un an-doi de cin' o fo' turnat.

bine barem ca se mai ezista si oameni cinstitzi pe lumea asta, ce sint capabili sa dea pretzu' corect atunci cin' e necesar...
==============================
ete ca s'a mai gasit unu' car' s'o uitat la corutz...
da' n'a'ntzeles nimica !
pai sa'mi arate si mie politician rumin (inclusiv nou' ddd) care intra intr'un razbel pe fatza cu popimea de toate culorile !
daca'l arata, promit sa'l votez la patru miini...
==============================
iote dom'le cine'l consigliaza pe pontos !
==============================
aaaa, mi'am adus aminte: corutz e primu' securist pe car' l'am auzit laudind'o pe Monica Macovei !
si asta fatza de un martzafoi (ddd) car' are morcovu' la cur...
si p'in asta a crescut in ochii mei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu