marți, 16 iunie 2009

re-ce-si-u-ne

dupa ce ai intr'un trimestru crestere economica de 340%, si in urmatoarele doo trimestre ai doar cresteri de 338%, respectiv 337%, inseamna ca esti in re-ce-si-u-ne ?



asta ca sa stiu si io...

habar n'am de ieconomie, ca majoritatea managerilor, hanalistilor si blogerilor bastinosi, asa ca i'o credeam pin acu' ca recesiune e numa' daca ai doo trimestre consecutive asa numita crestere negativa...
asa a 'ntzeles si basescu !
inseamna ca sint la fel de prost ca presedintele statului !
coool !

d'aia nu ma mai uit la, si nu mai citesc pe, ieconomistii romani, ca vorbeste parca's nobelizatzi de la mama lor...
daca's asa dasteptzi...

ceva urme de coerentza si raportare la ce'i p'aici si nu'n concepte, mai depistez doar la daianu, si stolojan, ca e robocop, si totzi'l bate, totzi'l 'ngiura, ma rog...



poza am luat'o de pe'un sait, si'mi pare c'am vazut'o si la avramescu pe blog, asa ca NU DAU BANI !

2 comentarii:

uhitto spunea...

eu renuntai la consultari specialiyate in trimbitari pre-facute. nu de alta dar mi-ajunge intilnirea cu realitatea romaneasca directa si neintermediata.

niku_elektriku spunea...

da bre, si io prefer asa, ca nu poci sa'ntzeleg neam, ca n'am cistigat, eri, decit opt lei...
asa ca sint in recesiune, nu ?
o sa'l angajez cu banii astia pe baiatu' de la za mani shou, soviani, sau cam asa ceva, sa ma'nvetze cu sa'i perd...

Trimiteți un comentariu