luni, 20 iulie 2009

cald afara - regele in tzara



locu' unde pina si regele intra singur, si sta pa tron, ie rominia tzara mea da dor/doare, chiar daca regele moare; oare ?
traim intr'un ev aprins...
de promiscuu !
unde vad la principalu' buletin da stire/esca/protevizda, cu ochii cit cepele, cum se popularizeaza ipoteza ultracertisssima ca uomu n'a ajuns pa luna...
uomu, nu fimeia lui!
pai sa nu mi se prabuseasca mie toate certutidinilii, toate puntele de reper, sa nu mi se vestejeasca licheanu' (nu liicheanu) nordului fiintzii mele ?
cin' vad ca tziganca cochilariii mele, da pa strada/ulicioara cortinii, pa care 'ncercam io s'o lamuresc cin' niil amstron calca primas data pa pudra lunii, avea, totusi, dreptate ?
ateu' din mine nu poa' sa strige "esteee", daca nu pune mina, hai sa dam mina cu mina cei cu patru la romina, si la alte obecte...
jos materialismu' !

5 comentarii:

Neinfectat De Comunism spunea...

caldura mare monsher...te tampeste nu alta...mazare tocmai a declara ca trece la nazism...sa fie de vina caldura?

Riddick spunea...

Sunt unele lucruri neexplicate, am vazut si eu documentare la tema "Moon landing hoax", oricum suntem condamnati sa ramanem pe Planeta - Ou (doar daca am putea folosi teleportarea).

niku_elektriku spunea...

nu v'atz prins... fiureru' lambada sa pregateste sa'l deie jos pa diktatoru' nebun !
nu'i clar ?
va cramponatz da amanunte neesentziale: ca nu's ce costum poarta ala, ca nu stiu ce steag i se filfiie pa luna, ca cotita, ca'ndoita...

Riddick spunea...

Aaaa, mazarichea vrea fonctzia suprema (pt. el sau pt. ala de-l teleghideaza). Da.

Riddick spunea...

Fonctzie suprema la partid. Ca mai sus chiar ca-i paranoia sadea.

Trimiteți un comentariu