joi, 2 februarie 2012

basescu vrea sa "modernizeze"
pedeleu', tot cu boc, pin' la disparitzie.
cu statu', mai vedem,
tot pin' acolo... 

(...)
Imi aduc aminte cat de emotionat eram si eu si premierul, la momentul semnarii acestui tratat
(...)
Premierul Boc mi-a fost, imi e, imi va fi un partener in continuare in a incerca sa facem ce e de facut
(...)
Ce am inteles amandoi, si eu si premierul, ca trebuie o reforma profunda a statului
(...)
As spune ca pentru a ne implini cadrul legislativ al statului mai avem neveoie de legea sanatatii, de reorganizarea adminsitrativa si de noua Constitutie
(...) 
poza de la "coltzu' strazii"!


TOT INAINTE, CAMARAZI!
(se vede c'o prins coragi de la prognozele meteo...)

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu