vineri, 5 decembrie 2014

mereu surprinzător,
domnul gabriel liiceanu,
luîndu'se la întrecere
cu starul K-pop Psy,
este gata să defecteze, și el,
saitul care'i găzduiește productziunile,
prin darea contoarelor,
în nici un caz a poalelor,
peste cap


Articole scrise de Gabriel Liiceanu:                                           

Portret de Președinte la capăt de mandat

Gabriel Liiceanu    decembrie 3, 2014 235 comentarii 40,539 Vizualizari
Vă mai amintiți cum a arătat sfârșitul anului 2004? Și-atunci, ca și la alegerile de acum două săptămâni, o parte din populația României vedea abisul istoriei căscându-i-se sub picioare. Ne păștea, cu victoria lui Năstase, mexicanizarea României: urma să devenim o țară colonizată de fiarele lăcomiei  scăpate de sub orice control. După primul tur de ... citeste tot articolul

Cel mai important aliat al lui Johannis

Gabriel Liiceanu    noiembrie 12, 2014 60 comentarii 40,543 Vizualizari
Mi-a plăcut „nonalogul” lui Vlad Zografi, privitor la lucrurile care rămân de făcut pentru turul al doilea. Mi-au reținut atenția și câteva dintre comentariile la textul său. Unele mă priveau direct. Dezamăgiții turului întâi? Mi s-a atribuit, prin inferență abuzivă, un comportament de alegător năzuros: de vreme ce am pierdut-o pe Monica Macovei după primul ... citeste tot articolul

Fie-vă milă de noi, domnule Ponta!

Gabriel Liiceanu    octombrie 21, 2014 473 comentarii 316,386 Vizualizari
Portret „fenomenologic” (în formă de epistolă) al unui candidat la președinția României N-am simțit niciodată nevoia să vă vorbesc. Dacă o fac acum este pentru că aspirați, cu șanse mari se zice, la funcția de președinte al țării. Iar fiind și țara mea, „îmi pasă”. Așa se face că mi-ați ajuns în mod fatal interlocutor. Nu ...citeste tot articolul



„Gangam Style”, vizualizari record! Era sa defecteze site-ul YouTube!

By  in 5.12.2014

Super hitul „Gangam Style”, apartinand senzatiei K-pop Psy, a depasit pragul de doua miliarde de vizualizari pe Youtube, ceea ce i-a determinat pe mai marii Google sa schimbe sistemul de contorizare a vizualizarilor, intrucat 2 miliarde era pana acum numarul maxim afisat de celebra platforma.

gangnam
Celebrul star K-pop Psy a lansat in anul 2012 super hitul „Gangam Style”, acesta devenind rapid viral. A dat peste cap toate recordurile Youtube si acum, la mai bine de doi ani dupa lansare, a depasit un nou prag. Mai exact, a inregistrat mai mult de 2 miliarde de vizualizari, numarul maxim afisat pana acum de Youtube, determinandu-i pe mai marii Google sa schimbe sistemul de contorizare a vizualizarilor.



PSY - GANGNAM STYLE (강남스타일) M/V

  
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu