miercuri, 15 iunie 2011

corespondentza privata basescu - tudoran!

nu tziu minte ca dom' tudoran sa fi pomenit p'undeva, cel putzin nu pe blogu' domniei sale, despre mailu' primit de la basescu.
dac'ar fi facut'o, probabil ca multzi ar fi transformat relativa moderatzie pe care a adoptat'o  in legatura cu prezidentele intr'o dovada ca "s'a vindut" acestuia!

si i'ar fi aplicat eticheta de pupin.

nu sint sigur c'a scapat!

inca!

eu, repet, l'as prefera in postura de "sinecurist" basescian.

stie cineva cine'i ambasador la washington?

sau daca exista asa ceva?

da' la paris cine'i?

etc...

am apasat ceva gresit si s'o pierdut ce am scris in continuare, asa ca renuntz sa mai reconstitui! ascultatzi inregistrara ca merita!
si fara basescu! care apare doar tangentzial in interviu.
ca pe el l'am introdus in titlu doar din motive de tip "tabloid"!
inregistrarea e de pe rra 

7 comentarii:

Anonim spunea...

domn' nikule, am fost trimis de urgenta aici, spunandu-mi-se ca-mi vrei raul. si chiar asta am constatat: ma bagi in competitii parsive si aglomerate rau de tot, pe "axa bucuresti-paris-washington". considera aceste vorbe drept demisia mea inaintata chiar inainte de a fi numit ceva-care-cumva.
numai bine si multam ca ai ascultat dialogul cu doamnahelmis.

Lilick Auftakt spunea...

Te dai modest dar ce smecher esti, Nikule. Ai bagat in titlu si Tudoran si Basescu ca sa te citeasca de la Tismaneanu la Bercea Mondialul, sa faci trafic. Motive de "tabloid", ai? :)))

Dan spunea...

Da am ascultat cu răbdare.Am şi eu unele nelămuriri şi întrebări pe care aş putea să i le pun.Sigur nu va răspunde sau va minţi se simnte minciuna şi în interviu. :(

niku_elektriku spunea...

@dom' tudorane.

oricum, daca v'atzi dat demisia anticipata, inseamna ca atzi consimtzit sa ne lasatzi victime "inocente" tristilor "care ne conduce", ceea ce va face, un pic, responsabel cu starea noastra actuala si viitoare, nu?

dadusem exemple cu ambasadele alea (care habar n'am de cine sint conduse, daca sint conduse de cineva), pentru ca facusem o paralela cu situatzia de pe vremea d-lui constantinescu (care fusese refuzat de o serie de 'telectuali publici) si aia de azi, in care, chiar daca un baconschi se dovedeste ca n'ar fi tocmai ce trebuie, asta nu 'nseamna sa nu'i mai "incercam" si pe altzii, din aia putzinii cu care nu ne'ar fi rusine sa ne reprezinte.

oricum, sistemu'i consolidat si refractar la eventuale intruziuni nedorite, asa ca "pericolu" e minim!

ceva in sensu' asta spuneam...

niku_elektriku spunea...

da' cine m'o fi "pirit"?

niku_elektriku spunea...

@ lilick

si la ce mi'o folosit, bre?

niku_elektriku spunea...

@dane

nu stiu la ce te referi (perioada cenaclului?), da', oricum, nu prea avem caderea, noi (aia care n'am prea "debordat de hieroism" - dac'am apucat vremile alea), sa deschidem pliscu' in fatza putzinilor care au facut, totusi, ceva!

iar dom' tudoran, cu care nu sint nici eu into'deauna d'acor' suta la suta, e printre putzinii care ma mai "reconforteaza" si'n ziua de azi...

Trimiteți un comentariu