joi, 23 iunie 2011

un pericol nu numai 
pentru sine insusi.
ultimu' "talent" ramas:
sa'si faca singur,
d'amboulea,
dusmani 
 

nici eu nu sint un monarhist practicant.
asta din motive de "realism" (nu stiu daca "sotzializd" or nu), pentru ca "m'am nascut in repere" si imi dadeam sama, dupa capu' meu prost, ca "aiasta nu se mai poate" la romunika, in "actualele conditziuni sotzial-poulitice si istorice", pen' ca populimea n'ar mai fi acceptat in ruptu' capului, daca cineva ar fi avut curaju' sa'i intrebe vreodata, ca aia ce le'or "supt sinjele" si "le'au furat tablourile cu vagonu", conform 'nvatzamintelor comuniste, continuate, cu si mai mult succes, postrebolutzionar („fir'ai al dracu’ majestate!”, nu?), sa vie sa li se aseze motz  in frunte (iar?!),  asta dupa ce "oamenii munci(i)" stiu ca parintzii si bunicii lor or dantzuit de bucurie (in noaptea  de 30 decemvrie 1947) ca au scapat de jugu' exploatator (dupa cum vad ei in filmele cu sergiu nicolaiesti date pe la televizoare), lipsindu'i astfel de placerea nemarginita d'a'si 'nchipui ca'si aleg, la patru - cinci ani distantza, basestii, vadimii, iliestii, constantinestii, si - de ce nu? - dan diaconestii lor proprii si personali.

io personal il consideram pe rege ca facind parte din famiglia'mi, asa virtual si contrafactual, intrucit maica'mea, pe vremea cind era o adolescenta (mijlocu' anilor 30), se 'ndragostise fulgerator de el in urma unei scurte 'ncrucisari a privirilor atunci cind il intilnise odata pe calea victoriei, lucru sufitzient pentru a'l evoca apoi toata viatza, pentru cine ar fi vrut s'o asculte, eu fiin' unu' care o punea mereu sa'l repete, nu fara a'mi imagina cum ar fi fost daca povestea cu printzu' care o ia de nevasta pe cenusereasa s'ar fi  mutat din lumea fratzilor grimm in realitate.

din motivu' asta, da' nu numa', scirboseniile proferate de ocupantu' vremelnic al palatului pionierilor si soimilor retardatzi ai patriei la adresa regelui mihai mi'au afectat honoarea, inclusiff aia de famiglist.

NU ACCEPT SCUZELE LU' ANTENESCU!

4 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Nikule, daca vei avea vreodata ocazia sa ti se intalneasca si tie privirea cu cea a Regelui, o sa simti la fel ca mama ta, atunci. Eu am avut privilegiul nu numai sa ma uit in ochii Regelui, dar sa ii si imortalizez intr-o fotografie privirea, in acel moment. Are un fel de a se uita direct si drept in ochi tai, cu o dragoste pe care nu am vazut-o la nimeni. Si nu spun doar eu asta... E un lucru cunoscut.

niku_elektriku spunea...

@lilick

stiu asta!

tocmai d'aia: pacat ca n'a avut un popor care sa'l merite!

nu in sensu' credintzii tutulor presidentzilor ulteriori...

Anonim spunea...

Domnilor, nici un comentariu nu putea fi mai bun ca acesta pentru ai face reclama regelui. Reclamele negative au un impact mult mai mare decat cele pozitive ... adunati comentariile din presa, un numar impresionant.... Inca o data base se dovedeste un politician adevatar! Stiti cum se spune; unde dai si unde crapa.

niku_elektriku spunea...

@anonime

si la ce'i foloseste?

Trimiteți un comentariu