joi, 2 iunie 2011

scălîmbăie'te romune!

de data asta chiar nu simtz nevoia sa ma leg de scălîmbăielile politice abundente, ca de obicei, inclusiff cele in directa legatura cu noa laba constitutzionalizda ce sta sa zapaceasca romunu' dă cap pina cine stie cind, dincolo de orizontu' de espectantza al vetzilor noast'e eminamente trecatoare.

iar ar fi bine sa fie bine, ca la vara cald am intzeles ca sint ceva sanse sa fie, asa ca'i las pe adevaratzii barbatzi ai natziei, cu imberbu etern in frunte - micutzu' ponta titilescu, cel complecsat vizibil de personalitatea puternica  si armonioasa, plus devreme acassa (mai rar la parlament), a camaradului de arma alba crin antonescu, sa'si bata căpurile cu noile progleme blogale ale omenirii ridicate la plasa de diktatorele'n fonctzie, pentru ca io mi'am bagat picerele, si preavizu', e drept "ajutat" cumva, si anume "bine", fonctzie de cresterea ioconomica sanatoasa

d'aia's mai relacsat zilele astea, asa c'am avut vreme sa ma minunez d'un fenomen, pe care l'am remarcat sufitzient de tardiv ca sa nu'mi para rau, tot pe la una din televiziile popo'ului, ca doar nu pă la f'un simpozion sti'ntzifico-tecnico-artistico-fantastic de avantgarda, de existentza asa ziselor, ca sa ne batem joc si de asta, "sitcoame romunesci".

aseara sitcomu'romunesc se manifesta p'un program pe care nici nu mai stiam ca'l mai am p'in menuurile nenumaratelor mele dispozitive de receptzie: e vorba de PRIMA, nu stiu daca prima la stinga sau la dreapta.

ultima data cin' ma mai  uitasem parca era pe la stinga, si dadea puternic la bu(r)ci.

acuma erau pe ecran niste indivizi de existentza carora imi mai aminteam de pe vremea cind florin calinescu nu se timpise de tot, adica nu daduse, inca, de mierea afacerilor cu statu', si chiar isi facea meseria cit se poate la romunika de onest, pe la PROTVu' sfirsitului de milenium trecut.

daca pe vremea lu' calinescu, cel care'i si "descoperise", indivizii respectivi se scălîmbăiau cu oarece sens, (chiar tziu minte ca asteptam cu nerabdare pastilelele zilnice - doar putzine dintre ele mi'au displacut definitiv - mai ales alea "natzionaliste" fiin' cele mai nereusite), aratindu'ne ca amatorismu' corect directzionat si condus poa' sa dee unele rezultate prizabile, in cazu' sitcomului puternic si definitiv deşantzat actual, unde "amatorii" si'au luat soarta'n prop'iile mînuri, scapind de supt tirania oricarei urme de bun simtz, scălîmbăielile au devenit scop in sine.

luatu' pe aratura general din tzarisoara e bine reprezentat si aici, facindu'te pe tine, spectator intimplator al unor astfel de artefacte, sa ridici neputincios din umeri si sa mergi incotro vezi cu ochii, fara sa te mai intrebi cine dracu' poa' sa bage bani in asa ceva!

si sa incepi sa iei in bretze una din multiplele teorii ale conspiratziei, ca doar pina si "cel mai prost popo' din lume", ala american, n'are parte de asa monstruozitatzi, ca au "jidanii" (aia de vor sa'i incalice si pe ei) grija!

jidanii nosti un' drak or mai fi?









dor de calinessscu...
in actualele conditzii, cobor (si mai mult???) la prima! c'astea parc'ar fi realizate eri, mai ceva ca'n nenea iancu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu