sâmbătă, 4 iunie 2011

   gubernoiu   

mi'am aruncat, calcindu'mi pe printzip, un ochi 'nspre galeata plina de cîcat in care se balacesc si se zbenguiesc tonomatzii 'ntre ei, fara sa se plicti or sa se scîrbi, si am avut privilegiu sa fiu martoru' unei crize telephonice de histerie din partea lu' cetepulea, nu ca m'ar mira una ca asta din partea lui.
jur ca n'am rezistat mai mult de doo-trei minutzele, inspre sfisitu' interventziei lui aiuritoare, in care il acuza pe lazaroa ca, pe linga ca'i un nemernic slugoi al diktatorului, mai e si frustrat secsual, pen' ca acum fo' citeva luni aruncase pastila aia cu dezechilibrele demografice provocatoare de tulburari sociale, prin asta explicind el si nervozitatea masculina care a premers rebolutzia decemvriota, si cu un punct culminant spre sfirsitu' deceniului actual, cind iarasi cohorte de masculi post-puberi, eventual si unemployatzi, vor fi in imposibilitate d'a'si afla giumatatzile de parte opusa.

acuma, drept sa spui, desi m'o 'nervat si pe mine de freo citeva ori (mai ales cu sharadele lui blogarystice), pe lazaroa nu l'am surprins niciodata smulgind cu ghiarele tapetu' de pe peretzi, ori scuipind lumea p'in avtobuz, sau, mai rau, injurind la televizor cu ochii injectatzi fixatzi intr'un punct numai de el stiut si scrijnind din maxilare, cum face, mai de fiecare data pe care po' sa mi'o reamintesc, crucistoru' fara crucisatoare, si fara fimee, se vede (din ce in ce mai bine).

la el criza lipsii de fimee se manifesta, deja, de muuulta vreme, si asta nu pentru ca n'ar phutea (vorba cuiva) sa'si gaseasca vreo crestina care sa'l suporte (parca'i divortzat), ci, asa cum banui, el insusi si'a asumat abstinentza pentru a'si canaliza enerjia vitala 'nspre sentimentu' ce'l roade inca din fatidicu' an 2004, anume spre ura din totzi rarunchii ce io poarta chiorului, cel ce l'o umilit in fatza popo'ului in citeva rinduri.

ar renuntza el bucuros si la tenis, nu la penis, da' ala'i un mijloc ce'l face sa'si inchipuie ca loveste cu sete in cine vrea mushchii lui, fara a suporta consecintze penale (si fara a fi nevoit sa'si iroseasca icra pe peretele de la vece).
hurezeanu, nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu