marți, 14 iunie 2011

adio, dar rămîi cu mîine


"mineriada" asupra catzavencilor o reusit, de data asta "minerii" reusund sa le cumpere "brandu", rapindu'le lor insile placerea de a se mai vinde singuri inc'o data.

cel ce a adjudecat titlu', alta data glorios, pre numele lui (de fata) adamescu, ii tzine actualmente locu'  lu' miron cozma, dovedindu'se,  pentru cei ramasi pe metereze,  cu buscu'n frunte,  mai odios decit cel original, desi, mie unuia, numele de adamescu nu'mi evoca decit pe patronu' de la "romania libera", o publicatzie ce a traversat vicisitudinile tranzitziei cu mai multa onoare decit cei ce se lamenteaza azi.

mi'e lene sa caut si alte referintze despre acest adamescu (parca'i patron si pe la magazinu' unirea - loc unde nu stiu cit "malai" poa' sa scoatza), da' nu m'ar mira sa fie si el ceva "gradat".

nu stiu care sint faptele lui de arme, nici cum o sa vrea sa procedeze cu proaspata achizitzie, (o s'o 'nchida? o sa'i puna pe fati si turturica sa faca giumbuslucuri sub palaria lu' nenea iancu? o sa'i  pastreze pe buscu si ai lui?), da', oricum, e greu de crezut c'o sa devie ce'o fost odata. 

virginitatea aia pierduta nu poa' sa fie refacuta nici macar cusuta cu atza de la sula marinelului. 

**********
am facut iar o boacana de care ma rusinez: scrisesem "lor insisi", si mi'am dat seama la o recitire ca "suna ca dracu"!

am corectat cu "lor insile", care sper sa fie mai aproape de realitate, desi nu stiu sa explic din ce motive :(

lingua romuna continua sa aiva infinite secrete fatza de mine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu