luni, 29 iulie 2013

namol


Baie de mulţime la Techirghiol

de Lelia MUNTEANUPublicat la: 29.07.2013 13:42 Ultima actualizare: 29.07.2013 14:31
TRAIAN BĂSESCU: Dragi români! Nici un drum nu e desfundat, când vrei să ajungi, din Neptun în Techirghiol, la Sărbătoarea Nămolului. Vă salut pe toţi, cu un sincer ”Să vă împachetaţi bine!”
MULŢIMEA (entuziastă):  Parafină şi nămol, pe stomacul gol! Nici şaormă, nici salam! Mulţumim pentru Hayssam!
TRAIAN BĂSESCU: Pentru voi l-am adus.  Dacă ştiam că vă interesează, nu-l mai lăsam să plece!
MULŢIMEA:   Vrem dezvăluiri, chiar acum la ştiri!
TRAIAN BĂSESCU: Trebuie să aflăm cine l-a sprijinit politic!
SCHELETELE DIN DULAPUL LUI PONTA: Noi!
TRAIAN BĂSESCU: Cine sunteţi voi?
SCHELETELE DIN DULAPUL LUI PONTA: Nu se vede? Suntem scheletele din dulapul lui Ponta. Am venit la tratament.
TRAIAN BĂSESCU: Bată-vă să vă bată! Credeam că sunteţi domnişoare de onoare la nunta lu’ Bianca Drăguşanu... Poftiţi pe scenă!
SCHELETELE DIN DULAPUL LUI PONTA (urcă în şir indian pe scenă, bătând pas de marş din metatarsiene).
TRAIAN BĂSESCU (panicat): Maria! (Explică publicului): Iar mi-am pierdut soţia... De când mă antrenez în mişcarea populară, nu se mai poate ţine după mine. Hă! Hă, hă!
MULŢIMEA: Hă şi hă! Hă, hă şi hă! Ponta ia, Băsescu dă! (Scandează, în delir): Nu vrem joburi, bani de-afară! Vrem mişcare populară! Cazare şi tratament, şi concediu permanent!
TRAIAN BĂSESCU: Categoric da! Puteţi să trăiţi mai bine ca în Qatar. Cu condiţia să grăbim exploatarea gazelor de şist!
EMIL BOC: Domnule preşedinte, domnule preşedinte!
TRAIAN BĂSESCU: Cine mă strigă?
EMIL BOC: Eu, Umil Boc!
TRAIAN BĂSESCU: Unde eşti, Emile? Că nu te văd...
EMIL BOC: Important este că mă auziţi. M-am aspectat cu nămol, să nu fiu recunoscut de oamenii lui Stroe. Vă informez că am şi făcut calculele: dacă dăm drumul la gazele de şist, practic - ţinând cont de ultimul recensământ - revin pe cap de locuitor trei cămile nete, în mână, şi patru neveste brute. La care se adaugă aurul de la Roşia Montană. Ialomiţianu încă n-a încheiat socotelile - îi tot dă cu numere iraţionale.
MULŢIMEA (excitată la culme): Preşedinte popular, ca emirul din Qatar!
TRAIAN BĂSESCU Eu nu mai pot fi preşedinte, dar am nişte propuneri. Sunt două femei şi câţiva oameni care, în politica românească, mai au ceva de spus!
MULŢIMEA: Nu vrem clean, nu vrem păstrugă! Doamna Udrea să ne-o spună!
SCHELETELE DIN DULAPUL LUI PONTA (cântă; mulţimea le ţine isonul): Sculaţi, ciolane informate! Schelete din dulapuri - sus!  Până la capăt, spre dreptate! Atâtea, încă, sunt de spus!
TRAIAN BĂSESCU: Partidul Mişcarea Populară va juca totul pe o singură carte: pe jolly joker. Va întocmi proiecte şi programe...
MULŢIMEA: Vrem proiecte şi programe!..  Şi-înc-un teanc de stenograme!
Lelia Munteanu este senior editor al ziarului Gândul








Un comentariu:

Anonim spunea...

Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu