vineri, 12 iulie 2013

ein mann, ein wort,
un pri'ministru bun,
e un pri'ministru mort

stimatz to'arăși și preteni, dragă domnule "emigrant", pentru că nu cred c'atzi loat prea în serios ceea ce spuneam zilele trecute, adică că m'aș fi plictisit d'evolutziunile, la bară fixă, ale evolutzioniștilor coabi taci și sapă, am să continuu și azz tot cu iei, nu din lipsă d'alte idei, ci pen' c'au ei mult prea multe și mă copleșesc, pîn' aproape să mă copîrșesc.

cu timpu', care face totzi bani, disproportzia între felu' și număru' interventziilor de p'acest blog în care mă eau de protagoniștii-triștii  celor doo mari tălîmbe politice crește în defavoarea celeia plasate, inoportun și răutăcios, dacă nu direct ticălos, în pupozitzie, sau vicevercea, că mi's cam confuz și zăpăcit în momentele astea importantisssime pentru tzeară.

imposibil d'incredibila ș'inexplicabila sfioșenie cu care'i tratez în putzu' și putza gîndirii pe ponto kk-rei este totuși foarte explicabilă p'in faptu' că io unu' n'am așteptat nimic și niciodată de la fantoșele astea care s'auto plașează pă partea ștangă a spectrului mortzii pasiunii, cum tot așa de simplu s'explică și relativa exigentză cu care'i tranșez père lachaise p'ăl'lalte jivine, care m'or ajutat, în toată  nemernicia lor dă foarte dreapta cu coturi, să mă trezesc din betzia dă cuvinte cu care m'am mintzit pre mine însumi c'aș aștepta mult prea multe de la iei, iar iei m'au tratat cu unu' sau mai multzi ardei, în loc d'arde'i,  înfipt/înfiptzi ezackt acolo unde'l arde pă flăcău cînd se cufure în încăperea unde pîna și regele intră d'unu' singur.


blestemu' pamîntului, blestemu' iubirii care m'o făcut, după lungi tribulatzii și trinebulatzii, să patz ce'or pătzit atîtea creere'ncins de luminate, printre care și multzi nobelizatzi sau nobelizabili (no belești, nobel ramîi), adică s'ajung la aceleași rezultate și ocluzii 'ndoelnice ca anteniștii trei, folosind căi și mijloace cu totu' osebite, dacă nu opuse, m'a pus 'ntr'o sitoatzie care'i în măsură să mă 'nerveze și să mă deprime dincolo d'orice limită fiziologic acceptabelă, d'am ajuns să mă bîtzîi și să mă scutur ca totzi dreacii, zguduit de palpitatzii și zvîcnete provenind din regiunea fintzii mele, vorba cîntecului lu' bogardo.

înseamnă că "ei" au avut dreptate?

categoric nu, tziind cont de mobilurile ce ne'or mînat pe fiecare'n lupta cea dreaptă și pe care dacă nu le sesizatzi nu meritatzi să cititzi aceste micutze rînduri, dragă domnule "emigrant".

*********************

hirjonelile de copii proști ale mai sus amintitzilor coabitaci, menite în mod evident să ne abatză atentzia de la craca ruptă din pomu' care se află'n aer pe care ne legănăm în somnu' cel de moarte, m'au făcut înc'odată să conștientizez că p'unu dintre ei l'am loat mult prea în serios fatză de cît ar fi meritat (pe diktator adică), iar p'ăilaltzi (ponto-kk-reii), nu i'am loat deloc în serios (din lipsă evidentă de substantză, mi se părea și mi se mai pare), deși abea supt ei are să se desăvîrșească definitiv măreatza operă de să s'aleagă prafu' și pulberea.

contrazicerea hîtră și hîdă care a intervenit între domnu' prezidente diktator fără coae da' cu mult prea mult testosteron și domnu' prim mitoman al tzării pe tema care ar fi cel mai bun pri'ministru, m'a pus în ipostaza excesiv de inedită pentru un homo sovieticus ca mine să rememorez historia histerică din ultimii doo'j și ceva d'ani și să încerc, cu cît de multă bunăcredință și bunăvoință sînt capabel, s'analizez performantzele "administrative" ale domnului actoal diktator, ca să văz dac'ar fi mult mai bun decît catastrophalu' micu' titulesc chinezesc.

terebel ce se mai bat coabitacii ăștia!

n'am loat în considerare afacerea flota, nici celebra mult invocată butadă cu avtostrăzile de care n'am avea nevoe, că's mult prea bătătorite și bătucite de către diverșii răzvan dumitreștii chireac și de către badea gîdea și cu grecu tunde oaea și berbecu, însă m'au fugărit gîndurile spre perioada cînd dom' diktatoru' erea ministru în gubernu' cederist și a reformat căile ferate "în centre de profit", separînd chefereu' în nu știu cîte mîrtzoage mai ușeur de călărit ajunse "centre de pagubă'n ciumperci", sau perioada în care fuse fuse și se duse premare al capitalii,  în care avu initziativa nemaipomenit de laudabelă și lăudată/înjurată  a eliminării chioșcarilor lu' halaicu și lis, da' totodată "a băgat" hypermarketurile în buricu' tîrgului, lucru ce s'a lăsat, vedem acuma, cu'n dezolant bucurești mort din pun't de vedere comercial, cu kilometri întregi de săli de jocuri de noroc, sucursale ale băncilor și farmacii, fapt care te face să te'ntrebi dacă e bine să se'ntîmple ce'tzi dorești, mai ales dacă nu știi șah măcar la nivel de alehin or radu vasile, fie'le tzăr'na lejeră la amîndoi.

tot adunînd și scăzînd performantzele administrative ale mult mai bunului virtoal pri'ministru băsescu, mie mi'a dat că singurele chestii cu adevarat palpabile care "i'au ieșit" pe deplin au fost aia cu salubrizarea, cît se putea, a gării de nord și promovarea, nu promovabilitatea, duduchii!

drept pentru care, am ajuns la concluzia din titlu.



ps1

dom' prezidente iar s'o răsucit!

de data asta în legătură cu pragu' la referendum, după ce d'abea în urnă cu cîteva săptămîni zicea că vrea să profite și el de pragu' de 30%, acuma vrea 50%, după ce, hai să zicem că întîmplător, ccr, cu o parte din foștii(?) fidei, decisese că 30% e con-sti-tu-tzi-o-nal, a naibii fatalitate!

ps2

e tare ciudat că dom' prezidente, cu toate că e un certaretz incorigibil, nu s'a certat ni-cio-da-tă cu oamenii cu banii, fie că era vorba de duduka, blejnar sau dutză, mergînd pă mîna lor pînă'n pînzele albe, indiferent de "costuri".

sau, dacă s'o fi certat cu f'unu' din ei (cum îl chema p'ăla cu tzigările? nu, nu emil constantinescu!), ăla n'a sfîrșit'o deoloc bine (pampflet!).

ps3

hopa!

PONTA LE DĂ “SUGESTII” ȘI JUDECĂTORILOR: ACHITAȚI-L PE FENECHIU!

coabitaci și 'nghite!

ps4

văz multa lume entuziasmată in urma condamnării, in prima instantza, lu' fenechiu.

eu nu (prea) sint.

că fenechiu nu e parte a pactului si pacatului tripartit de imunitate coabitare.





ps5

domnule "emigrant", dumneavoastră înșivă sîntetzi un "pampflet", așa că vă rog io frumos să nu mai insistatzi.

nu vetzi mai fi citit nici măcar dacă o să dezvăluitzi că sîntetzi însuși căldărescu în persoană!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu