joi, 16 ianuarie 2014

p'o mînă cu'n eminescu cu tzîtze si cur

gata, m'am convins!

stinga e rea!

m'am convins d'asta dupa ce, marti - trei ceasuri rele - pai'spe ieanuare, reactziunea a reusit sa'mi rupa, deocamdata destul de superficial, singurul si cel mai important element "de dreapta" pe care'l posedam cit de cit, si anume: mina!

ca sa ma batza cu ea peste gura spurcata...

pe bune!

d'aceea, am lasat sa treaca zioa de nastere a poetului nazzzionale ca sa'mi dau seama ca ma leaga totusi ceva de el:







DOVADA!
semnat, cu mina stinga, io!


2 comentarii:

Unknown spunea...

Mi se pare un subiect mult prea serios ca sa-l(i) iau si eu la misto’, ca sa nu va “fac jocul”…….Asa ca-i ” fac jocul” lui emigrantu’ si “o fac” pe persoana responsabila ( prea tare, pentru gusturile lui despre “capurile” noastre…) si voi continua printr-un email privat catre dvs.

Numai bine.
( desi paream ermetic, la sfarsit par a ma deconspira, dar…. sa si spui ? )

Afaceri Lemn, AfaceriLemn spunea...

Nu mai furati!!!!!!!!!!!!!!

Trimiteți un comentariu