vineri, 7 ianuarie 2011

un telefon de la crin

astept un telefon de la crin.
nu, nu vreau sa ma sune!
vreau un aparat telefonic mobil.
pe scurt: mobil.
eventual "de marca".
eventual f. scump.
eventual cu cartela/abonament preplatit pin' la pensie.
pin' la prima pensie.
a lui, nu a mea.
ca io nu's de'o mai apuc.
motivez prezenta cerere cu urmatoarele fapte, certe, petrecute in legatura directa cu casutza mea postala.

*  joi 28 MAI 2009 am gasit in interioru' susnumitei casutze un cd cu colide de craciun a carui coperta era ilustrata cu poza lu' crinu&fiica ce imi ura sarbatori (DE IARNA?) fericite.
cd-u' era insotzit de o felicitare nominala adresata nefestii mele, cu ocazia zilei sfintzilor constantin&elena, tot din partea aceluiasi domn crin.

* zilele trecute fix am primit din partea organizatziei pesede bucuresti, reprezentata prin persoana lu' marean vanghelie, o felicitare cu urari de sarbatori, lucru ce am citit pe mai multe bloage ca li s'a 'ntimplat mai multor persoane cu domitziliu in diverse sectoare ale capitalii patriei, printre care si hera.

* nu ma simt capabel sa cintaresc in momentele astea grele pentru tzara oportunitatea gesturilor celor doi politicieni (in viitoru' apropiat aliatzi/comasatzi politic), incerc, totusi sa apreciez ca marean vanghelie a actzionat cu o intirziere temporala de doar doo saptamini, lucru ce se poate, eventual, reprosa serviciului de curierat, ca posta romana nu'i poci zice (pentru ca chiar n'o fo!), pe cind  crin antonescu a fost defazat cu citeva luni bune, in plus sau in minus, la alegere.



* intrucit, e bine stiut, marian vanghelie "a daruit massa" votantzilor, cu diverse ocaziuni, electorale sau nu, in care avea interes, cu diverse obecte de folosintza mai mult sau mai putzin indelungata, in care, in mod special, se remarca amintitele telefoane mobile, si pentru ca, pina in momentu' de fatza, eu personal, n'am premit nemic din partea lu' vanghelie sau a formatziunii pe care acesta o reprezinta, si fiind de notorietate publeca ca se preconizeaza constituirea unei aliantze, a unei comasari, al carei catindat unic la presidentzie sa fie dl crina ntonescu, in numele caruia are sa faca campanie 'lectorala inclusiff dl marean vanghelie, ma consider indreptatzit sa solicit a fi luat in evidentza scriptica pentru a primi, in sfirjit, telefonu' la care am si io dreptu' natural.
multzamesc anticipat!
LUPT PENTRU PACE!
***********************
rog frumos a se folosi adresa ce se afla in baza de date "subtilizata" de la ministeru' administratziei si internelor cu ocazia diverselor gubernari democracice.

6 comentarii:

Riddick spunea...

"I-ni-ma-i un te-le-fon /
In-ven-tat de Cu-pi-don..."

(şlagăr din anii '30). :)))

niku_elektriku spunea...

@riddick

da, da!
dragostea'i mare si puternica...

si nu stie carte!

Francesco spunea...

Urmatorul cd se va numi: Dupa Felicsi!

niku_elektriku spunea...

@francesco

sau, de ce nu? (ia) d'acia felics...

nora damian spunea...

Niku, :lol: fericiţi alegători au d-lor :lol:

niku_elektriku spunea...

@nora
m'a lamurit Doamna Tia: presdintele ANTENESCU o sa fie (si) presedintele meu !!!

Trimiteți un comentariu