marți, 26 mai 2009

l'am vazut pe funeriu la televizor...

pentru citeva secunde, din pacate, la una din antene, incoltzit de un libidinos ca pieleanu, fapt ce m'a facut sa schimb repede canalul !
se parea ca nu'i facea fatza !

avind io o virsta, si o sanatate pe cale de subrezire, sint obligat sa ma autoprotejez prin evitarea senzatziilor tari, a sporturilor extreme, cum este si vizionarea unor astfel de personaje. administratziile americane ar fi facut o afacere deosebita daca achizitzionau pachete de programe de la televiziunile romanesti, la pretzuri promotzionale, pentru inlocuirea torturilor de la guantanamo bay. sa am de ales intre actziunea de inecare simulata si actziunea de urmarire a antenelor, realitatzii, otv, pe termen nelimitat, io as alege, fara 'ndoiala, inecarea ! barem stiu o treaba... termin mai repede !

in alte secunde de zapaiala l'am vazut pe ciutacu juisind, pina la mictziune, pe tema alergarelii lu' badea din parcu' de la polivalenta, adeca, vedetzi d'voastra, daca un inamic asa terebel a lu' baselu reuseste sa stringa j'de mii de fraieri la o convocare asa de inofensiva (impotriva statului, de !), ce'ar fi daca i'ar convoca sub zidurilii cotrocene ? cre' ca lu' felics i s'a aprins deja beculetzu' de la telecomanda...

8 comentarii:

uhitto spunea...

hahaha

depinde in ce te ineci :)

niku_elektriku spunea...

nici cu bunatatzurili tele nu mi'i rusini

turnofftheglory spunea...

Ce frumos le zici Nikule.

niku_elektriku spunea...

pa dracu !

turnofftheglory spunea...

Nu te lua de Dracu ca sade in blogroll frumos...

niku_elektriku spunea...

bine ca mi'ai adus aminte, ca pa dracu'l aveam la feeds !

aol spunea...

da ce zicea funeriu?

niku_elektriku spunea...

ceva despre necesitatea noilor legi ale invatzamintului, contrat, cu violentza, de tzoapa aia de pieleanu... n'am rezistat sa'l vad macelarit in halu' ala !

nici macar nu retzin pe care din antene era, itzi dai seama !

Trimiteți un comentariu