luni, 23 mai 2011

   nea jiji tevere internatzional   

azi dimineatza, aflat inca in sevraj dupa pierderea contactului vizual cu "petrica, da'i pe gesepe", pretinii stie de ce, colindam, zapind, deznadajduit, pe meandrele concretului cablistic rcs-rds, gata sa'mi tai venele ca n'am sa mai am ocazia sa'i mai contemplu pe baetzeii umezi si cufuritzi  la auzu' vocii inconfundabile si izbavitoare de toate relele cele ce rid sub soare

m'am consolat repide, insa, cind am dat peste emisia sportiva a tevere unu, unde o fetitza, la fel de umeda, mi'a oferit portzia zilnica de jiji becali, si nu in doze homeopatice, ci chiar din abudentza, labartzat pe parcursu' a cel putzin trei "stiri", zice'se, diferite, ca sa plece tot romunu cu chef de veatza la service.

incepe concursu' natzional "cine'i trage o limba mai dulce in ureche lu' nea jiji"...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu