vineri, 4 noiembrie 2011

  o seara ma(r)gica  

hotarit lucru, in fiecare ocazie cind se 'ntimpla sa aiva match echipa fanion a statului comunist rumun  - si a pa(r)ti(c)(b)ularului sau succesor cu oi - am n'am treaba/mi'e/nu mi'e somn, la noo treizeci pîmî trecute fix tre' sa ma bag la soileală.
pentru ca nu vreau sa traiesc, fara voe, succesurile alaturi de natzia de stelisti care'm bubue geamurile de fiecare data cin' d'alde dodel "o baga'n atze".

asa si aseara am reusit sa evit, cu chinuri mari, la mustatza, momentele paroxistice ale comuniunii intre cioban si turma lui.

asta nu'nseamna ca am scapat cu totu', pentru ca la doi'spe si ceva'n noapte am auzit, ca p'in vis, cum cineva, transpirat de emotzie, "dadea legatura" altcuiva, transfgurat si cu voce tremurinda, aflat pe jiji natzional arena - opera a'ntregului popo', pentru a vesti vestea cea mare, pe care n'am mai aflat'o, pentru ca tocmai eram in mijlocu' actziunii de a'i zadarnici eforturile prin intermediul unei perne bine tzintite.

acuma, de dimineatza tot incerc sa fac slalom printre stelisti de toate culorile si natzionalitatzile care nu prididesc sa'si arate entuziasmu', pe  toate caile si canalele, acelasi entuziasm cu care si'au cumparat, p'in intermediu' celor patru'j de mii de bilete, privilegiu d'a'l urca iar pe "finantzator" pe maibach.

nu'i asta o tzara minunata de massochisti-stelisti, in care vietzuim si noi alaturi de ei, repede iertatori si uitatori la poarta cea noo din pipera?

la fel de iertatori ca modelu' lor (inca) in veatza, ala care e pe cale sa'l ierte si sa'l converteasca la (a)(s)te(l)ism (parca mai era nevoe: nu era el si asa destul de "nstelat" de catre "organe"!) pe dinu zaheu vameshu', slujitor la templu' lu' mamona, dupa ce anterior se porcaisera fiecare'n parte, cu duioase imprecatzii si acuzatzii, cea mai benigna fiin' aia'n care berbecalu' il facea pe vamesh traficant de droguri, dupa ce'l ngiurase de mama...

asa sa le ramiie numele!


3 comentarii:

Tiq spunea...

Dintre cei patruzeci de mii, io zic că mai mult de 60 la suta au venit să-i vază la lucru pe cei de la Maccabi!

niku_elektriku spunea...

@tiq-ule

nu'tzi mai face singur curagi, ca, daca'i cautzi bine, si pe la voi, cit de west-ici atz fi, tot oile rosh-albastre's majoritare, daca uta'i dusa cu pluta!

Tiq spunea...

Aci baş că ai dreptate, să ştii că nu te contrazic! :)

Trimiteți un comentariu