miercuri, 9 mai 2012

un mesaj pentru CORNEL CHIRIAC,
"de la nicu"!

A trecut...

4 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Off-topic

Draga Niku, te asteptam maine, la ora 11:30, la statuia lui Carol I, sa il salutam impreuna pe Rege de Ziua Regalitatii.

De la ora 13:00 vom da citire unei petitii catre Parlament, pe care o va prelua Toader Paleologu. Amanunte pe blog.

niku_elektriku spunea...

@lilick,

pfuuiii!

s'a facut deja zece mai?

marci de invitatzie, da' nu po s'ajung taman miine, ca patria ma cere pe plantatzie la vreo suta si ceva de km mai la est...

va insotzesc cu gindu'!

vine si regele?

Lilick Auftakt spunea...

Da, vine si Regele. Imi pare rau ca esti asa departe...

niku_elektriku spunea...

@lilick,

n'am avut vreme sa ma uit nici la televizor, da', unde m'am uitat eu (nu mai stiu unde), nu l'am vazut si pe Rege, cel putzin in secventzele filmate la statuia lui Carol (abia apoi am citit ca Regele ar fi depus flori; cind? tot atunci, la 11,30?)

imi pare rau ca atzi fost atit de putzini!

Trimiteți un comentariu