luni, 30 decembrie 2013

UPDATă cu IERATă, dup'o NOOă GOGONATă: pROşti, da' multzi, inIMAGINABIL de cultzi, cu TAXă pe stîlp, avînd'o inclusă şi pe cea pe tîmp

nu, nu'i adevarat ca nu's prosti deloc!

ba sint prosti de bubue, dupa ce ca's hotzi si ticalosi cit incape si dupa cum am putut constata in timpu unui scurt periplu prin cel mai deprimant la bulivar-birjar, din cel mai deprimant mai bine codaș la oras, din cea mai deprimanta tzara proasta, care e, ocazie cu care m'am lamurit si io ce e cu mult invocata taxa pe stilp, cind am vazut grisinele puse pe post de stilpi p'aceste artere fe-murale pa care e-diliii nostri, indiferent de coloratura (acuma avem unu de coloratura incolor-inodora ce bate spre rosu aprins, ca inca nu l'a prins, si nici nu se exista tentative in sensu asta), se 'ncapatzineaza sa le ilumineze, zic ei ca "sarbatoreste", in fiecare an dat de la 'mniezaii si cristostii mamitzicii lor.

daca anu trecut, anvergura si tzepenosenia vechilor stilpi, datind, cred, inca de pe vremea lu ceashka, i'a permis e-diliului sef felcer o adevarata simphonie a destrabalarii intre cele doo maluri ale prostiei omenesti, anu asta, am vazut, cu o intirziere devenita fireasca pentru mine, cum recolta de zarzavaturi luminoase e mult mai saraca, din purul si simplul motiv ca, daca s'ar fi insistat, noii stilpi, cu taxa lor cu cu tot, ar fi riscat sa'si dee, pe linga obstescul si prematuru sfirsit, intilnire, undeva, spre mijlocu largii - si batutii de soarta - artere


cele citeva grade care ii mai despart pe noii stilpi de o orizontalitate ce pare a le fi caracteristica, sint egale, sau mai mici, fatza de cantitatea gradelor ce par a fi ingurgitate de dom' felcer de fiecare data cind il vaz vorbind, puindu'l in mare inferioritate pe actoalu prim ingurgitator al tzarii, cu renumele lui cu tot.

la gradele al'lalte nu stiu care'i mai tare...



d'aia, zic io, ca l'am bine merita si p'asta, sa ne fie baci, sa ne'o dee si el, din alta postura, ceva mai inalta, din pozitzia "craci"
oprescu, stilpnicu, pe vremea cind dadea un recital la ocarina 
p'o arena cam neterminata, spre deosebire de el, care'i terminat demult

vorba ceea, si la anu care vine, tot pe vine, 
ca, cind ne'a fost mai rau, sa ne fie ca acu, si la vara card

marți, 24 decembrie 2013



BI
SLABI 
       CIUNILOR
 & fura
ciunilor

 CARE
       LE'AM avut si
CARE le'am BEUT

ordine, dinstinctzii & ecstinctzii de zvirrrjid de an 

stimate telespectator, in prag de sarbatoare pagîna cu porc si de porc, ultima editzie p'acest an a stirilor si ș-tiristelor care ne'or tot mincat ficatzii - si alte organe de presa - in anu care tinde sa'si dee obstescul zvirrrrjit, se cuvine sa prilejueasca un bilantz al activitatzilor si activului si inactivului de partid si de stat degeaba de pe acest bine-cuvintat, dar prost scris si proscris, blog, ca ce'am facut io, ca persoana mult prea fizica si pe cale de a deveni ftizica, nu te'ntereseaza.

putem zice, si - iata! - chiar o facem, fara teama ca am putea gresi prea tare, ca sa'l parafrazez din nou pe magistru cristoa, ca anu doomiitrei'spe a fost, pe acest blog, anu despartzirii de basescu, in plan politic si human, lucru cit se poate de rusinos - recunosc! - pentru ca nu se poate constitui decit intr'un motiv cit se poate de intemeiat de rusine a te mai ocupa si a te acupla, in conditziile stiute, de - si cu - politruci.

dupa ce, in anii anteriori, vreme de multe sute de postari si posturi nesarate, am fost un fel de partizan, cei drept ca intotdeauna critic - ca nu i'am cautzionat nici pe vremea aia prostiile si aberatziile - si au fost destule! - de cind domnu' prezidente a anuntzat ritos ca n'o sa se retraga din politichie - asa cum promisese - decit cu picerele 'nainte, precum ilici kaghebici, pe vremuri, si de cind tot acelasi prezidente a semnat acel pact de coabitare cu copilu teribil si tembel micu titulesc, asigurindu'se, pe el si camarila, ca nici in viitoru previzibil, n'o sa prea aiva treaba cu justitzica, in calitate de anchetat, io mi'am cam retras ambasadele de pe linga mult prea inaltu chel si de pe linga sinistra sa solie.

pentru ca, da, stimate telespectator, io m'am lasat patruns, in nemernicia mea, si fara sa fiu influentzat in vreun fel d'antene, de convingerea ca domnu al nostru prezidente chiar avea pentru ce sa fie anchetat, intr'o tzara normala la cap, si asta nu (doar!) pentru mizilicuri precum mihaileanu si na-na, ci pentru constituirea de grup infractzional organizat, in care personaje precum duduka, madam anghelescu si fostu' sef al fiscului sint doar citeva personaje septice de care'mi aduc acum aminte.

razboiu aparent si previzibil pe care d'l prezidente il cam poarta cu mai toata lumea asa zis politica nu'mi mai pare, ca'n alte datzi, ca porneste din cine stie ce rezonuri nobel esti nobel ramii, pentru ca, daca e s'o luam numai dupa teatrul absurd cu strigaturi pe care'l joaca impreuna cu micu pontulescu, asa-zisa domnului prezidente suparare pe pedeleaoa nu serveste decit uselimii pesediszde, ca ar fi prostesc sa luam in serios sus zisa lui suparare, si inca pe motive de "fesenism", in conditziile in care d'l presedinte erea fucktotum in gubernarea boc, de umpluse cu camarila si pretenii tot ce misca in institutziile ce tzineau mai mult sau mai putzin de statu palma barba cotu romun, unii neplecind nici in zioa de azz, "convertitzi" fiind, de ajunsese pina si blindu ben buldogu blaga sa se intrebe, in plina conventzie natzionala pedeliszda, de unde draku aparusera totzi astia, ca el nu'i stia, si, vorba aia, daca nici el nu'i stia, in calitate de secretar jeneral si jenibil al partidului, cine putea sa'i stie?

dacu bradu ceai avut?

multe s'ar putea spune despre asa numita reforma a statului de pe vremea domnului prezidente prim ministru in fonctzie, dar n'am dispozitzia necesara s'o fuck chiar acum, cum multe s'ar putea spune despre actziunile lobiste nerusinate legate de rmgc, chevron si sistemul sanitar, dar cum energia si dispozitzia d'lui prezidente de a face rele e in continuare intacta, voi mai avea ocazia sa ma refer la ele. auto-propunerea domniei sale, prin intermediari, de a ne fi baci perpetuu, eventual in calitate de prim ministru, nu mai are daru decit sa ma 'nerveze si mai tare.

sint d'acord ca obstinatzia cu care ma cramponez de persoana/ele domnului prezidente si a invariabilei si irefutabilei sale blonde oxigenate poate parea suspecta, dar, am mai spus'o, astia d'acum, cu tembelismele si hotzismele lor, vor avea timp si spatziu sa si'o ee'n bot, ca n'au intrat zilele'n sac - si nici n'am botat niciodata cu ei, cum, la fel, imi pare caraghioz sa fii anti-pontos frenetic, cind stii/simtzi ca  ponta nu'i decit masca pusa p'unu din capetele hidrei, si care masca, odata cu personajul, va fi aruncata la cos cind se va considera necesar si cind isi va fi consumat combustibilul de pe cartela, cu cei sapte evrocentzi sau fara ei.

din pun'tu asta de vedere n'avem a le da lectzii pesedimii si penelimii, ca ei, in toata ticalosia lor, isi schimba conducaretzii ca pe shosete, cind 'naltele comandamente o cer, d'au fost in stare pesedistii sa'l schimbe, la un moment dat, pe ilici cu "prosti", ferindu'se, deocamdata, sa'si faca chip cioplit-necioplit din safu' al mare, cu cultu personalitatzii aferent (am intzeles ca palada turumbarosu "lucreaza" ceva sa remedieze asta!), treba care nu se poate spune, chiar deloc, despre tabara din ce in ce mai numeroasa a basistilor fanatici, pe care o incurajeaza si o cultiva chiar d-l al nostru prezidente, care, printre multe alte "haruri", il are si pe acela de a'i castra pina si pe putzinii care promiteau sa reprezinte "ceva" pe partea asta a dumnealui, si pe care dinsu, impreuna cu respectivii castratzi, obisnuesc s'o desemneze ca fi'nd "de dreapta".

dreptacilor nostri "de viitor", fie ca se numesc ei "cristi" preda, baconski, papahagi or funeriu, le'a fost lasat un singur coi, ala cu care au voe sa se ee de pedelisti si uselisti, ca coiu cu care ar fi trebuit sa se lapede de mafiozzzii cu hectare de banii spalatzi si prespalatzi din curtea cotrocelii le'a fost extirpat, parind ei acuma doar niste biete soprane de coloratura incerta si viitor la fel de incert.

"nedreptatea" pe care le'o fac dreptacilor nostri ca brazii cu muci pe pept este impartasita si de mare majoritate a populului din rindu caruia cu mindrie fac parte, c'altfel nu poci sa'mi explic lipsa lui de reactzie, care nici el nu se mai 'nerveaza, ca si mine, desi trece in fiecare zi pe linga maretzili realizari pe liga care trec si io, acolo unde sint banii dumneavoastra, care'i fac de rusine pe bietzii videanu si negoitza, ala vechiu, ca sa vorbim doar despre maretzili realizari bucurestene.

avea dreptate fostu negoitza, pe care eu il desemnasem ca fi'nd "omu' fara fatza", sa stee ascuns, probabil ca de jena, ca si videanu, cu bordurile lui - saraaaacu! - da', astora de azi, cu oprescu'n frunte, care ajung sa planteze gazon intre sinele tramway, sa schimbe de trei ori pe an instalatziile de aspersie de pe bulevardu victoria sotzialismului si sa placheze trotarele cu placi din piatra nobila (sau din ce mama dracu is), nu le e deloc rusine, si, pentru asta, vor fi alesi pina le moare lor nervu, dovada ca populu nu doarme pe el, ci pe banii lui, si'i si place.

io n'am avut ocazia sa vaz cu proprii'mi ochi terenurile de folbal in panta, teleschiurili si parcurile din mijocu padurii cu care i se tot dadea la tartacutza duduchii, da' am ocazia sa vaz acuma, cu aceiasi ochi, o infloritoare pressssa de ziare si televizuala puternic stipendiata, din nu se stie ce surse, pe care rauvoitorii - si eu sint printre ei - le atribue ca avind o strinsa legatura cu persoana blonda din dotare, cu pusculitza ei cu tot.

mi se va spune ca si antenele, jurnal natzionalurile, erteveurile si realitatzile sint stipendiate in acelasi mod.

da, e adevarat, dar barim stim, in cazu' alora, cu ce "onorabeli" avem de a face - iar argumentu ca si americanii impuscau negi nu prea e valabil, daca vretzi sa ne convingetzi, cu totdinadinsu, ca nu sintetzi totzi la fel.

adica: niste hahalere hoatze, dar deloc proaste!

prostii, noi sintem, e clar!

sa va fie si sa va vie pe nas, la anu si la multzi ani!


sâmbătă, 21 decembrie 2013

surdu
(nu sotzu decedat al angelii similea)
n'aude bine,
da' le potriveste.
mutu...
pune botu!


Actualitate | Editie online
20.12.2013

Ambasadorul american la OSCE: Ratificarea

 amendamentelor la Codul Penal

VA SLABI statul de drept

de D.G.
60 vizualizari | Nu exista comentarii
Ambasadorul american la OSCE, Daniel B. Baer, a declarat, joi, că SUA sunt îngrijorate de recentele amendamente la Codul Penal şi a avertizat că ratificarea acestor modificări va duce la slăbirea statului de drept în România, informeaza Mediafax.










 | vineri, 20 decembrie 2013 | 15:54 | Un comentariu



joi, 19 decembrie 2013

"nea" nitza daltitza
va avea
(se sparie gindu!)
un reactor,
si nu'i va folosi,
cel mai probabil,
la nimica.
dom' stelica,
va avea, si el,
un televizor
(daca va avea!)
si nici lui
nu'i va folosi
la ceva!




Constantin Niţă: Vom construi un nou tip de reactor nuclear in valoare de 1 miliard de euro

de CP     HotNews.ro
Miercuri, 18 decembrie 2013, 18:32 Economie | Energie


Constantin Nita
Constantin Nita
Foto: AGERPRES
 Ministrul delegat pentru Energie, Constantin Nita, a anuntat miercuri, ca va fi demarata o investitie in valoare de circa un miliard de euro in vederea construirii unui nou tip de reactor nuclear in domeniul energetic, informeaza Mediafax. Investitia va fi derulata pe o perioada de 15-20 de ani la Mioveni.

Proiectul va fi realizat din fonduri europene. "Guvernul sprijina acest proiect si speram ca in perioada urmatoare sa gasim sursele de finantare, atat interne, cat si din fonduri europene", a declarat Nita intr-o conferinta de presa.

Proiectul va fi realizat de Regia Autonoma de Tehnologii pentru Energia Nucleara - Sucursala Instititul de Cercetari Nucleare Pitesti, Ansaldo Nucleare si ENEA.

"Ansaldo a lucrat pentru U1 si U2 si sunt convins ca vor avea o contributie importanta si pentru U3 si U4. ENEA are un rol important in progresul celeia de-a patra generatii nucleare. Tehnologiile aduc progres. Romania isi pastreaza optiunea pentru energia nucleara", a mai spus Nita.

****************

Portretul unui ex-prieten: Stelian Tanase, TVR si noul Agitprop

Vladimir Tismaneanu decembrie 19, 2013 CulturaPolitica & Doctrine,Reactie rapida
1 comentariu 252 Vizualizari





Stelian Tanase a citit texte esentiale ale traditiei marxiste si stie ce intelegea Antonio Gramsci prin “intelectual organic”. La ora actuala, asemeni celor mai multi dintre cei care au semnat acea penibila scrisoare catre UE, Stelian Tanase este un intelectual organic al USL. Sub conducerea sa, TVR va deveni o reincarnare a Agitpropului, sectia de agitatie si propaganda a regimului pontocratic. O admitea chiar el atunci cand scria, pe propriul blog, in urma cu doua zile: “Cine va conduce TVR in 2014 va trebui sa sprijine activ campaniile electorale ale USL la europarlamentarele din mai si prezidentialele din decembrie.”

****************





BĂTĂLIA PENTRU TVR

3 Comments

TANASE 24



Sunt mai multe mize legate de cine va fi șef la TVR. Una imediată este controlul televiziunii publice in anul electoral 2014. Legea după care fcț TVR face să aibă un CA identic cu algoritmul din Parlament. Asta face ca orice Guvern sa aibă sub control TVR. Cind nu îi convine ce se intimplă acolo, majoritatea parlamentară respinge raportul și demite conducere TVR. S-a intîmplat și se va mai întîmpla atîta vreme cît actuala lege de organizare și funcționare a TVR rămîne valabilă. Politicienii români nu dau semne că ar dori o televiziune publică independentă redacțional, ci dimpotrivă - că își doresc una care să se supună intereselor celor care dețin puterea.
Ne amintim repetatele scandaluri din TVR  pe această temă. De fapt de cite ori se schimbă deținătorii puterii, în TVR au loc numiri, demiteri, dispar/apar emisiuni și realizatori. Partidele se grăbesc să plaseze la virful TVR și în grila de programe oameni de partid. Cei care lucrează acolo s-au obișnuit cu această situație si se lasă aserviți de guvern, parlament, președinție. Este un oportunism, o adaptare la mediu, care îi ajută să supraviețuiască în TVR. Efectul este o dramatică scădere a credibilității, și – ca efect- a audienței. La TANASE 23un buget de 150 mil. euro/anual, TVR face audiențe sub multe posturi private care au bugete si de 20 de ori mai mici. Originea acestei situații paradoxale este subordonarea TVR politicului.
Cine va conduce TVR in 2014 va trebui să sprijine activ campaniile electorale ale USL la europarlamentarele din mai și prezidentialele din decembrie. Aceasta va fi misiunea pentru care va fi numit X sau Y director-președinte al TVRv de către majoritatea USL. Declarațiile publice care dezmint acest adevăr simplu pe care il cunoaștem dintr-o lungă experiență fac parte din acel dublu limbaj și dublu standard cu care deja ne-am obișnuit. În esență aș vrea să văd că USL face azi ce spunea referitor la libertatea de expresie, la independența massmedia, la rolul presei atunci cînd se afla în Opoziție. Dar întotdeauna politicienii au un tip de discurs în Opoziție și o practică pe dos cînd ajung la Putere. Nimic nou.
STELIAN TANASE

****************

acuma, oricit as incerca sa'l intzeleg pe domnu tismaneansky - si oricit mi'ar fi stelica de lemn tanase de antipatic (si imi e! mai ales dupa experientza tragica tanase&dinescu!), ceea ce scria stelica, inainte de nominalizare, erea "de bine", ceea ce nu inseamna ca, daca va ajunge sa fie investit, nu va face tocmai ce ii imputa domnu tismaneanu ca va face, desi el zicea tamnan pe invers.

de parca ar conta....
****************
pentru ca au mai ramas doar doo'spe zile pina la marea tragere in pept a rebelionului, poate va grabitzi si dumneavoastra, doamna!


miercuri, 18 decembrie 2013

ce sa fie?
ce sa fie?
foae verde s'o uscatu,
o trecut acceleratu,
si pe cap EL i'o calcatu

hai c'am trait s'o vad si pe asta, adica i'am vazut/citit pe marii analisti-anarhisti ai natziei, in frunte cu cetepelu si hurezelu, dar, daca n'am innebunit io de tot, pina si pe chireac-puiule-sa-nu-cazi parca l'am vazut ca emitea niste sunete guturale in directzia asta, recte in directzia "base invingator", care si'a dovedit - a cita oara? - incredibila magnitudinea planetara de netagaduit si de neimitat.

nu stiu daca au dreptate, dar faptu' ca dom' prezidente a devenit, practic, din nou, prim ministru, ma face sa inceapa sa'mi fie din nou frica si sa am garantia ca jumara si sarmaua or sa aiva dificultatzi de nesurmontat sa se intilneasca cu sucurile mele gastrice, in viitoru' cit se poate de apropiat si apropriat.

unde's vremile in care nu numa' 
ponta si antonescu muscau din jugulara angelei?

sau cind cetepescu isi tragea palme in direkt,
cind diktatorului ii mai reusea cite'o nefacuta?

nu statea ascuns el pin' america?



acuma, iarta'ne,
pirateee, si fii capitanu' nost!


sa se bucure si aia micii de la antene


s'un cintec vesel sa cintaaaaammmm

hopaaaaa, 
de craciun,
pina si domnului aligica 

incepe sa'i fie teama 
de reevaluare 
si reevaluatzi!

sa mai povestesc ca eri era sa'i dau un "like" cit toate zilele lu bliiiiiin axintoiu?

sau ca az sara m'am surprins statzionind mai mult decit cinci minute pe un post teve pe care debitau busteni nistorescu si romosan, care imi pareau ca'i injurau mai credibil pe gubernantzi decit pora si turcesqiu?

dupa pauze ceva mai lungi loate de la vizionat programe teve, am ajuns la concluzia ca antena trei, cel mai trist post peste care mi'a fost dat vreodata sa  zapez, trebuie sa inceapa sa se teama de rasuflarea grea din ceafa a labeunului.



Si pentru ca incet-incet se apropie vremea cand PDL, Boc, Basescu & co vor fi reevaluati si gasiti viabili, ba chiar laudabili, sa spunem doua-trei lucruri pe fata despre chestiune, asa cum e, nu cum am vrea sa fie:

Toata porcaria asta USL-ista este in buna masura rezultatul incapacitatii absolute a acestei grupari de a construi ceva in politica, dincolo de strategii si tactici personale sau de grup. Fara televiziuni, fara platforme media, fara infrastructura intelectuala si think tankuri, fara retea de resurse umane fara..., fara...., fara orice tine de organizare colectiva a spatiului public, e de mirare ca s-a ajuns unde s-a ajuns?! Nu e.

Au fost la putere ani de zile, au avut sprijinul neconditionat al celei mai bune si active parti a electoratului romanesc, au avut acces la resurse si actul decizional. Ce a ramas in urma lor in termeni de constructie institutionala, ati vazut: Zero. Aia e semnatura lor si nota ce le da indentitatea politica. Nu faptul ca au fost vremelnic d-l sau d-na ministru, deputat, secretar de stat etc etc.

In politica nu esti mare daca doar supravietuiesti, daca accezi la o functie sau daca iti faci interesul personal sau de grup. O parea asa in Romania. Si de aia si e Romania asa cum e: vai de ea. In politica insa -ca in orice alt domeniu- esti mare daca lasi in urma ta chestii concrete si folositoare celor din jur: infrastructuri, organizatii, institutii, legi si politici publice viabile. Asta e masura lucrurilor.

De aceea am o rugaminte: inainte de ai incepe sa-i laudam pe cei mai sus numiti (lucru altfel simplu caci in raport cu ororile si canaliile astea useliste, aproape orice e superior) sa aplicam intai criteriul de mai sus. Ca sa fie clar pe ce stam si sa nu ne furam singuri iar caciula.
See Translation57

  • Marcela Ceana Nu vreau sa reevaluez PDL. Pe Boc l-am apreciat intotdeauna, iar Basescu ramane Basescu cu toate pacatele lui.
    19 hours ago · Like · 5
  • Radu Borza De ce cerem imposibilul? Vrem ca într-o țară unde bunul simț e un defect să avem o clasă politică de bun simț... Cred că lucrurile trebuie fixate de jos în sus...See Translation
    19 hours ago via mobile · Like · 2
  • Andy Braileanu Putina lume intelege ce ati spus domnule Aligica, pacat ... o s-o ducem din lac in put pina la sfirsitul lumii ... Poate nici lumea nu este informata insa este adevarul gol-golut ce spuneti. Pe de alta parte nu trebuie sa uitam ca este greu sa aduci noul si sa te lupti cu tradatori linga tine, sa nu uitam ca miscarea majora care a avut loc la inceputul perioadei de "dreapta" a fost tradarea lui Tariceanu de unde au inceput improvizatiile. Dumnezeu stie ...
    18 hours ago · Edited · Like · 7
  • Gabi Coserea bravo Paul!
  • Marian Mocanu Corect, domnule Aligică!See Translation
  • Rodica Schengen Volintiru Romania is full of corruption at all levels. From politicians to the media and civil society, which are controlled and censored by corrupt politicians. Politicians must have some qualities like they should have the dedication and passion for their country, only then they can think of doing something good for our nation; also they should be honest and devote towards their work and duties.
    18 hours ago · Like · 1
  • Claudiu Tamaș Domnule Aligica, înainte să-i reevaluați țineți cont că România este populată de oameni (nu spun "cetățeni") cu drept de vot pe care și-l exercită (vezi USL la putere) sau pe care NU și-l exercită (vezi USL la putere). V-a mai trece o perioadă până oameni ca dvs. vor înțelege că a alege răul mai mic este o șansă în a evolua spre mai bine.See Translation
    18 hours ago via mobile · Like · 1
  • Andy Braileanu ... a alege raul cel mai mic este cel mai mioritic lucru, de 24 de ani nu s-a ridicat nici o miscare de tip "binele cel mai mare", nu exista un program coerent de dezvoltare a tarii, toate miscarile politice sint de tip "jos ceilalti" ... inclusiv PMP ...
    18 hours ago · Like · 5
  • Claudiu Tamaș Iar de nu-mi dați dreptate (și chiar vă rog să identificați altă soluție) aveți următoarele variante:
    1. nu votați
    2. votați USL
    3. faceți un partid nou (avem deja NR, FC)
    4. ieșiți în stradă (e dovedit că nu se pot strânge mai mult de 20.000 de persoane)
    5. apariția extremismului
    Eu, aceste soluții le văd. Iar cea funcțională mi se pare: partidele opuse USL + Băsescu + susținere sau critică în stradă + presa + campanii (independente) de educație politica.
    See Translation
    17 hours ago via mobile · Edited · Like · 2
  • Liviu Erdo Corect domnule paul. Justitia construita de PDL e fix ca justitia lui Nastase si e zero, cum zici matale. De aia face fata presiunilor fenomenale ale USL. Relatiile internationale construite de Basescu si Boc sunt si ele zero, de aia reactioneaza si ii sustin. Transporturile de pe vremea lui PDL zero si ele de aia s-au facut cateva autostrazi si a fost singura guvernare care chiar a miscat ceva in sensul asta. Educatia pe vremea lui Boc zerooo! de aia inainte luau BACul toti analfabetii samd, iar dupa Boc doar 30%. Externele zero pe vremea lui Boc, de aia doar Olanda se mai opunea cu doar jumatate de gura sa intram in Schengen. Samd. Dar intr-adevar, stimate, domnule, excelenta... putin sunt cei asa inteligenti ca Andy sa isi dea seama de cat de zero a fost pdl. Plecaciuni de la noi, 'prostimea'.
    17 hours ago via mobile · Edited · Like · 3
  • Gabi Coserea usl+pdl=hartie igienica pentru mine.vorbe in vantSee Translation
  • Gabi Coserea de 23 de ani m-am saturat de idioti rotiti la putere.dar-ar iama-n ei care au gonit tineretu in alte tari sa poata supravietuiiSee Translation
    17 hours ago via mobile · Like · 1
  • Liviu Erdo Eu m-am saturat de parereologi ca tine care alta poezie decat sa dea vina pe politicieni nu stiu.
  • Gabi Coserea de noi sa ales prafu .eu il plang pe ceausescuSee Translation
  • Gabi Coserea iadu ne mai vindeca!............See Translation
  • Mihai Schengen Visescu nu mi se intampla des sa fiu de acord cu ce spune Aligica (in primul rand pentru ca o spune cu o aroganta si suficenta total deplasata) dar de data asta da, sunt complet de acord; as spune si alfel: Basescu e cel mai bun politician de la noi, si cel mai dedicat Romaniei, doar in comparatie ca ceilalti, care sunt dezastruosiSee Translation
    17 hours ago · Edited · Like · 2
  • Bădilă Ioan Diagnostic corect 100%. Se va ridica din populatia acestei tari un grup apt sa fructifice acest diagnostic si sa aplice tratamentul corect vietii politice?See Translation
    17 hours ago · Like · 1
  • Bădilă Ioan Mai precis sa o scoata (viata politica) din "ororile useliste" si sa creeze infrastuctura sanatoasa, viabila!See Translation
  • Liviu Erdo Ce populatie sa se ridice? Populatia de rand e la fel de ordinara si corupta ca ei. Uita-te in jur ca sa iti dai seama de asta. Nu trebuie sa fii profesor ca sa realizezi atata lucru.
    16 hours ago via mobile · Like · 1
  • Bădilă Ioan am scris: UN GRUP care..See Translation
  • Bădilă Ioan Liviu Erdo Ai dreptate ca oricine isi poate da seama ca lucrurile nu stau bine in politica din Romania dar dl DPA spune in postarea de mai sus ceva mai mult decat atat!
    16 hours ago · Like · 1
  • Isabelle Albu Schengen Zarojanu Asta cu reevaluarea ma unge pe suflet, o tot spun si scriu si eu, poate nu atat de bine, dar la fel de convinsa. in privinta zeroului, ma despart un pic de dumneavoastra, sunt lucruri evidente care au ramas: capacitatea unor instituti de a sta pe picioarele lor, e un lucru care a tinut doar de vointa politica si pe care, cealalta dreapta, cea de la care eram mult mai indreptatiti sa speram asta si care era mult mai obligata moral, fata de noi, dar si fata de Seniorul Coposu, nu a facut-o! Si tot despre acest zerou as mai spune ca el este atat de gol si pentru ca afost golit de toata media, dar chiar de toata media. Au fost momente cand jurnalistii presei de dreapta faceau pe jenati cand venea vorba de Guvernul Emil Boc, in loc sa spuns direct, transant , uitandu-se in ochii nostri ce stiu despre hibele acestui guvern,d ar dsemnaland cu aceeasi franchete si lucrurile reale, bune pe care Emil Boc avand in spate stavila Traian Basescu a reusit sa le faca. Asta e, dsunt un pic mai convinsa cand vine vorba de reevaluarea asta. Un exemplu: Elena Basescu in PE, nu a putut sa umbreasca activitatea unor oameni ca Monica Macovei si Cristian Preda., dar fara forta lui TB, cei doi nu ar fi ajuns acolo. Chiar cred ca asta e politica cu plus si minus,d ar care dupa mine nu da 0!See Translation
    16 hours ago · Edited · Like · 3
  • Pavel Susara Paul, știi cit de mult iti apreciez judecata si scrisul și, prin felul in care am reactionat de-a lungul timpului am mărturisit implicit si public ca îmi regasesc propriile opțiuni in atitudinile tale, dar acum nu sint de acord, iar afirmațiile tale sînt neanunțate. Asadar: Grupul Basescu-PDL a funcționat, cu mari eforturi, doar in ultima legislatură, fiindcă guvernul Tariceanu si coaliția cu PSD sint momente moarte, atit pentru PDL cit si pentru Băsescu. Guvernul PDL a avut la dispozitie 3 ani, mari si lati, 2009 - 2012. Cit s-a facut in perioada asta, cu o majoritate extrem de fragilă si de nesigură, fiindcă UDMR a pus permanent frine? S-a facut enorm pentru situația data, atit legislativ, Legea invatamintului, a salarizării, a pensiilor, a muncii, elaborarea legii sănătății care i-a fost fatala lui Boc, cit si instituțional, in primul rind, justiția, cu toate compondntele ei, de neimaginat pina acum, dacă judecăm prin comparație cu ceea ce a fost pe vremea PSD-ului, si, nu in ultimul rînd, in zona concretă, a infrastructurii, a se vedea km. aia nenorociți facuti de Bechtel, dar si centurile Pitești, Craiova, Cluj, Caransebeș etc, însumând vreo 400 km, in conditiile in care Tariceanu a făcut 0 km. Perioada 2009 -2010 a fost, realmente, dramatică economic, iar de gestionat a gestionat-o tot guvernul Boc, in ce condiții si cu cîtă ostlitate, se știe, dar, din păcate, se uită. E adevărat, Basescu și PDL Boc au fost susținuți de electoratul cel mai dinamic si mai responsabil, dar, din felul in care au fost construite majoritățile, se vede foarte clar că acest electorat nu este suficient pentru a decide el însuși, iar faptul că el a fost, totuși, reprezentat guvernamental i se datorează exclusiv lui Basescu prin felul in care a construit si a gestionat majoritatile, in mare parte artificiale. La o privire atentă, Basescu și PDL Boc au fost mai degrabă generatorii unei realitati politice, constructorii ei, decit efectul acesteia, așa cum ar fi de presupus. In concluzie, Basescu în zece ani si PDL Boc in mai putin de patru, efectivi, nu numai ca au dus România mult înainte, dar au făcut si mai mult decit se vede, fiindcă ei nu au preluat România de la cota 0, ci de la -2 sau chiar -3! Dincolo de multele timpenii care s-au facut, evident, si in această perioadă, grupul Basescu are un bilanț pozitiv si a-l nota cu 0 este si neadevarat, si nedrept!See Translation
    15 hours ago via mobile · Like · 4
  • Sachelariu Mariana Perfect de acord. In momentul in care am scris ca trebuie sa vedem barna din ochii nostri mai intai, oawwww, ce s-au suparat niste dudui si niste omuleti de pe aici de am fost nevoita sa ii blochez. Totusi cred ca trebuie sa nu ignoram mersul justitiei care a reusit sa depaseasca perioada de pana la sf. anului 2004. Vedem astazi ce batalie se duce pentru ingenunchierea acesteia.See Translation
    13 hours ago · Like · 2
  • Măritul Cocoșelului Cauzează pavel șușară, au fost cîteva situații în care nu udmr a pus frîne, ci însuși pdl, care arunca mîța moartă în curtea udmr.See Translation
  • Pavel Susara Nu am zis ca întotdeauna UDMR-ul, dar fiindcă făcea diferența avea o poziție foarte puternică si imi amintesc cite negocieri se duceau pentru a susține un proiect intreaga coaliție! Eu nu am amintit UDMR ca sa-i incriminez pe maghiari, doamne fereste, tot ce s-a făcut s-a făcut împreună, am vrut doar să subliniez subrezimea coaliției, vulnerabilitatea acelei majorități, faptul că guvernul a lucrat atunci sub stare de asediau. Si, totusi, acel guvern a facut multe lucruri bune, fără precedent și, dacă ne uitam bine, cu viitorul cel puțin incert!See Translation
  • Măritul Cocoșelului Cauzează nici vorbă de incriminat maghiarii. dar de cîte ori se întîlnea băsescu cu pedeliștii să îi ia la m*i pentru că n-au votat cutare sau cutare lege? pe codul muncii, dacă nu mă înșel, dădeau vina pe udmr, deși ei nu fuseseră în ședință știind că este o lege importantă. au fost cîteva cazuri, iar majoritatea devine vulnerabilă doar atunci cînd nu există voință.See Translation
  • Ioana Hincu Asa-i Dragos, cum zici. Insa cu amendamentele mentionate de Pavel Susara, putin mai sus, pe care nu are rost sale repet, dar care trebuie avute permanent in vedere. As mai adauga unul singur: cred ca Basescu nu si-a dat seama ce adevar ( tragic) a rostit in 2004, la confruntarea cu Nastase ( inainte de turul 2) cand a spus ca ghinionul tarii asteia e ca avem de ales intre doi fosti comunisti. Ei, pentru asta, avem totusi sa-i "multumim" vesnic lui Iliescu Ion si eforturilor programatice pe care le-a facut ca sa distruga, pe sistem, orice tentativa de eliberare, atat a populatiei, cat si a clasei politice de jugul asta mental si comportamental. Cum? a) promovand fara scrupule epigonii cei mai mediocri si/sau imunzi si raspandindu-i prin toate partidele - sa nu uitam, PDL este o ramificatie a FSN, b) subminand sistematic orice reforma in educatie ( acolo-i buba) c) controland si manipuland informatia ( televiziuni si alte vehicule mediatice). Trebuie totodata sa le "multumim" si intelectualilor care l-au servit,pe el si monstruoasa clasa politica astfel construita, permanent. In conditiile date ( care, in mare astea sunt) nu cred ca puteau aparea, pana acum cel putin, altfel de lideri cu impact semnificativ, peste nivelul Basescu, Macovei, Boc, PDL. Ca-i evaluam sau reevaluam, pana la urma astea sunt limitarile firesti, impuse de context, astea-s optiunile, sa fim realisti. Si incep sa cred ca, de abia de acum incolo, in conditiile in care sistemul iliescian isi atinge limita de jos a mizeriei programatic create ( iata, fenomenul este in plina desfasurare) ar putea aparea alt fel de lideri si alte optiuni. Desigur, greu, si numai in masura in care nu vor reusi in anul care vine sa inchida chiar toate canalele si bresele prin care aceste alternative ( oameni, vehicule mediatice, think tankuri) s-ar putea impune publicului, fie si minoritar, care asteapta altceva. Deci, pe scurt: orice evaluare/reevaluare lucida e necesara; in acelasi timp insa, tot lucid, oamenii trebuie convinsi ca intre doua mizerii, aia mai mica e oricand preferabila. Sigur, mai ramane ca si mediocrii politicieni ai partidelor de asa-zisa opozitie parlamentara/extraparlamentara, sa inteleaga asta, si, sa caute sa faca ei ce n-a facut nici macar PDL ( publicatii, televiziuni, think tankuri). Daca nu, PSD-Ponta ne cheama nu pentru restul mandatului lor, ci pentru cel putin inca o generatie. Sau de tot.. Se poate? Da. Se va si intampla? Asta-i alta poveste.See Translation
    10 hours ago · Like · 2
  • Pavel Susara Sau cind e atît de eteroclită cum era atunci: pdl, udmr, minorități, ele insele necoagulate, transfugi fără dumnezeu plus procent vulnerabil! Niciun guvern de dupa 90 nu a fost atit ce expus așa cum a fost guvernul Boc, iar cind oamenii se vor limpezi vor vedea cite sacrificii a făcut acel guvern!See Translation
    10 hours ago via mobile · Like · 1
  • Ioana Hincu  Pavel, da. Ideea este insa a) sa nu se trezeasca ( populatia, si liderii politici si de opinie ai opozitiei) prea tarziu - timpu-i mai scurt decat pare si tocmai de aceea trebuie ajutati, cumva, foarte atent in mesajele publice b) nu trebuie idolatrizati/idealizati cei amintiti de Dragos Aligica aici. Pentru ca in felul asta mesajul nu mai e credibil. Altfel... se inchide bresa. Repede. Pentru ca da, astia, acest USL si mai ales acest PSD cu aceasta componenta si conducere, au capacitatea de a inchide sau sufoca pentru foarte multa vreme ( mai multa decat notez ca tot spun si cred diversi "analisti" relativ optiisti - nu, nu Dragos Aligica e acela) orice nisa care ar putea aparea. E foarte delicata si pe muchie situatia. Daca s-ar intelege ...See Translation
  • Pavel Susara Așa e, nu trebuie idealizati, dar nici satanizati, trebuie judecată cit se poate de lucid, de rațional, petoada aceea! Trebuie puse faptele pe doua coloane, ca la plagiat, pardon de expresie , de o parte faptele bune, de alta parte eșecurile sau nemerniciile, si sa vedem ce iese! Uita-te, Ioana, care este si acum perceptia publica a guvernelor Convenției, ce a reușit PSDul sa facă propagandistic din acele guverne, lumea amorfă crezind si acum ca acele guverne au fost criminale. Ei, acele guverne diabolizate au scos Romania din groapa Vacaroiu si de unde nu era niciun dolar in visterie la preluare, la predare erau trei miliarde de dolari la BNR, toate scadentele onorate, liberalizat leul, exorcizat duhul mineriadelor, iar Nastase a preluat o Romanie pe crestere si salubra. Intr-o situatie similară se află si guvernul Boc, iar noi nu trebuie sa cadem in aceeasi greșeală pe care am comis-o in legatura cu Convenția!See Translation
    9 hours ago via mobile · Edited · Like
  • Paul Dragos Aligica Dragi Prieteni, accept amendamentele facute la cele spuse de mine. Sigur ca respectivii au merite sau circumstante atenuante. De altfel stiti bine ca in toti acesti ani ca si multi dintre dv, am pus accentul pe acestea. Dar intre noi trebuie sa recunoastem ca in realitate, n-au facut ceea ce trebuie cand trebuie si cum trebuie. Faptul ca ducem cu totii o batalie de ariergarda, in continua retragere si ca supravietuim cumva din mici victorii defensive nu trebuie sa ne faca sa uitam din entuziasm ca de fapt ducem o batalie de ariergarda, in retragere si ca am ajuns asa din anumite motive si nu altele.See Translation
    9 hours ago · Like · 7
  • Dragos Ioan Coste Pe linie logica si de bun-simt, PMP, FC si celelalte petarde nu merita votul romanilor, pentru ca sunt formate tot din politruci cu state vechi.
  • Ioana Hincu Dragos , te asigur ca, cel putin eu, nu pot, nici daca as vrea, sa uit vreun moment cat de arriere sunt garda sau bataliile astea ale noastre. Si nici faptul ca PDL-Basescu-Boc au contributia lor ( nefasta, fie si din neglijenta, sau prostie, daca nu intentionat) la faptul ca lucrurile pe care le-ai amintit tu aici, adica oamenii de valoare ( inteligenti, competenti, dedicati) si vechiculele care ar fi trebuit mai mult promovate atat in partid cat si pe langa, au ramas in "arriere", adica in spate. La asta subscriu fara retineri. Dar n-am incotro, si ma gandesc ca trebuie sa ne adaptam, dibaci si lucid, la realitate. Care asta e, in continuare: de ales intre doua mizerii, pe cea mai mica, si de combatut in principal cea mai mare See Translation
    9 hours ago · Edited · Like · 2
  • Dragos Ioan Coste Sunt la fel de mari mizeriile, doar ca la fiecare 4 ani memoria romanului se pierde. In loc sa votez mizerii mici si mari, mai bine stau acasa si nu votez deloc, sau dau votul alternativelor reale, ca NR. Politrucii fesenisti sunt identici, in toate partidele. Daca era vreunul mai de doamne ajuta, nu ajungeam ultimii in Europa.See Translation
  • Ioana Hincu Dragos Ioan Coste, nu faci decat sa-mi confirmi faptul ca lumea este lipsita de discernamant la modul cel mai elementar, de unde si amendamentele pe care le-am adaugat eu sau Pavel Susara. Pentru cei ca tibe le-am adaugat, care nu pricep nimic - repet, absolut nimic - din realitatea pe care o traiesc de 23 de ani incoace, si nici din optiunile, pe caz concret pe care le au.See Translation
    4 hours ago · Like · 1
  • Ioana Hincu Ei, Paul Dragos Aligica, vezi care-i problema? Asta e. Aici, mai sus, negru pe alb, la Dragos Ioan Coste. Adica discernamant zero la populatie, pe caz concret gen anul trecut, mai degraba decat contributie zero la politicienii susamintit. De unde si USL 70% calare peste tara si de neoprit. Si cetateanul de mai sus, tot nu pricepe ca una-i ce visam noi, alta ce avem la dispozitie, iar absenteismul de la vot ne-a adus aici in egala masura cu lipsa de performanta PDL, sau Basescu-Boc la cotele asteptate de populatie. Dupa cum nu pricepe ( desi a avut la dispozitie 23 de ani de postcomunism) ca principala problema si aia care ne pierde catastrofal, e alta, si ramane la PSD ( si aliatii lor). Ca de votat, unii, respectiv "nucleul dur" PSD ( cel mai mare partid romanesc postcomunist, cu cel mai mare electorat, oricum o dai) plus PNL, tot voteaza, si dau cifra inspaimantatoare cu care ne-am ales acum,pe mana a 25% din electorat ( ca 60% a stat acasa). Carevasazica e clar care-i nivelul aici, local: si Hitler daca se prezinta, in capul lor e aceeasi mizerie cu Basescu-Boc. Deci, vor sta acasa si-i vor incredinta, bosumflati, tara, respectiv si pe ei. Sanatosi sa fim, ca in general, dar mai ales next generation hip, atata a inteles.See Translation
    4 hours ago · Edited · Like · 1
  • Dragos Ioan Coste Ioana Hincu, vorbesti despre oameni care nu pricep nimic, este trist si ironic in acelasi timp sa auzi asta venind de la cei care ne rotesc intre aceiasi politicieni de la Revolutie incoace.
    Datorita celor ca tine, la fiecare 4 ani votam aceleasi mizerii de politruci fara ca soarta Romaniei sa se fi schimbat nicio secunda in "mai bine".
    Cand o sa intelegeti in final ca cei care perpetueaza acest cancer sunteti voi, cei care iesiti la vot amnezici si ni-i bagati pe gat pe aceiasi si aceiasi, eterni fosti fesenisti, membri de partid cu mentalitate invechita, care nu fac decat sa actioneze in logica partidismului ?
    Imi spui ca nu inteleg nimic din realitate, tu care esti indoctrinata si redundanta, intr-o Romanie eternizata in mentalitati balcanice nocive si daunatoare. Cei ca tine sunt exact motivul pentru care nu depasim aceste probleme.
    Voi votantii incremeniti in timp, care reluati la infinit aceeasi tema a "optiunilor, realitatilor si mizeriilor mai mici si mai mari". 
    Romania trebuie sa se schimbe ! Nu sa aleaga la nesfarsit intre oameni care nu vad mai departe de propria ograda ! Sunteti anacronici, voi, votantii cu ochi de cal care habar nu au cum ar trebui sa fie tara asta ! 
    Voi, sunteti cei care ne-ati condamnat la exil pe toti cei care au avut nesansa sa se nasca in Romania, care si-au continuat visele si energiile in afara, traind cu mentalitatea vestica, moderna, civilizata.
    Suntem milioane care nu mai punem botul la vrajeala cu schimbarea. Ne-a fost demonstrata in repetate randuri, ca este nimic mai mult decat o himera propagandista. 
    Daca vrem o Romanie mai buna, trebuie sa alegem politicieni buni, noi, cu mentalitati sanatoase. Nu sa-l schimbam pe Boc cu Ponta si pe Ponta cu Basescu.
    La gunoi cu ei cu toti. Avem alternative viabile si corecte. Desteapta-te, romane !
    See Translation
  • Ioana Hincu Dragos Ioan Coste: multumesc de confirmare si ineptiile pe care tocmai le-ai scris. In sensul ca ramane exact ca mai sus: esti text book case de ruptura a creierului de realitate - aia care e, nu aia fictionala si cool-virtuala in care traiesti tu. Doar ca tu n-ai cum pricepe. Si asta stiu. Pentru ca n-ai nici experienta de viata ( includ aici revolutia din decembrie 1989, ianuarie 1990, mai-iunie 1990 Piata Universitatii, si iulie 2012, iulie 2013, sambata 14 decembrie 2013), nici baza cognitiva si nici capacitatea intelectuala necesare. Aste e. Multumesc inca o data pentru confirmare. QED. Nu mai insist, ca de recuperat ce-ti lipseste, n-ai cum. Decat in timp. Mult. Drumul e lung.
  • Ioana Hincu Apropo Dragos Ioan Coste: hai cu alternativa. Intre timp sa vedem care ar fi. gen: http://ihincu.wordpress.com/.../capitalismul-intre-uz-si.../. Si, mai departe: ...See MoreSee Translation
  • Dragos Ioan Coste Lasa-ne doamna cu teoriile, ati avut 25 de ani azi-maine sa votati, voi astia care ati prins Revolutia, nu aveti in cap nimic. Numai abureli, basisme si bocisme, de ne-am luat lumea in cap jumatate dintre romani, satui de toti paduchii de pensionari sidobitoci care au votat ba pe Iliescu, ba pe Basescu, prin rotatie.
    Vreti realitate ? Iesiti din Romania si vedeti realitatea, nu cretinisme fesenisto comunistoide, despre cum au facut si au dres nesimtitii tai.
    Realitatea e dura doamna, si realitatea e ca nici unii dintre cei care s-au perindat la putere nu au facut absolut nimic pe masura asteptarilor. Toti au furat ca porcii. Iar rezultatul este ca suntem cea mai jegoasa si saraca tara din Europa.
    Boc asta al tau daca era ceva de capul lui, ridica nivelul de trai, faceau drumuri, autostrazi, eliminau evaziunea.
    Basescu asta, cu fiica-sa aia repetenta si proasta ca noaptea, in loc sa o impinga in Parlamentul European sa ne faca de minune, ar fi fost bine sa implementeze niste masuri economice care sa sprijine IMM-urile, sa reduca fiscalizarea, sa bage masuri "de dreapta", cu care se tot lauda.
    In schimb au facut exact ce au facut si restul inaintea lor si dupa ei: cumetrii si ciordeala, nunti si botezuri, invarteli si jmenuri. Si dupa aia au dat-o pe aia cu criza. Daca erau competenti, nici macar nu am fi ajuns la criza.
    Ia mai da-i dracului. Si mai du-te si tu dracului, cu ei cu tot. Voteaza-i sa ti-o mai traga o tura, si apoi inca una, si tot asa inca vreo 30 de ani, pana crapati toti astia din generatia pulii, sa ne putem intoarce acasa sa incepem reconstructia de la zero.
    Tampitilor. Si jegosi, si cu pretentii. Auzi ca "mizeria mai mica", "realism"...vai de capul vostru de sarantoci imbecili. Va meritati soarta, cu tara aia leproasa cu tot.
    Paul Dragos Aligica, nu te mai complica cu explicatiile domnule, ca astia nu pricep nimic, cerebelul lor stie doar de Basescu si Iliescu, acolo se margineste lumea lor mizerabila.