marți, 20 august 2013

concert din conced pe muzică de stomach

acuma, zicetzi și voi, nu'i păcat că'i locuită?



n'au dreptate și uamenii ăștia să'si petreacă barimi concediile supt alte coordonate, măcar geographice?





ps cu updată, sa ne fie, de cap, și mai emailată:

Vis a vis | Editie scrisa
20.08.2013

TIMPURI NOI

de Dan Perjovschi
77 vizualizari | Nu exista comentarii
Pâinea albă nu e bună, soia e sănătoasă, televizorul nu merită deschis şi, în loc de Vocea Americii, acum se ascultă Vocea Rusiei.

Comentarii (0)

    Nu exista comentarii la acest articol.

    2 comentarii:

    Lilick Auftakt spunea...

    A propos de "moda" asta cu ochelarii fara o lentila in trust. Daca data viitoare Felix se p... pe el inainte sa intre la DNA, si-l suprind asa ziaristii, Badea, Gadea si restul o sa apara si ei, din solidaritate, cu pantalonii patati? :D

    niku_elektriku spunea...

    @ lilick,

    am inceput sa'l compatimesc p'atotputernicul felics, ca capitalist haituit ce e, asa ca crize mictzionale din parte'i sau din partea apropriatzilor nu m'ar mai amuza ca altadata.

    altadata cind cu vinturile trase'n direct "la gidea", adica..

    scuza'ma ca, retzinut fiind de alte insarcinari estivale, l'am lasat pa emigrant sa'tzi tzie companie vreme d'atitea zilisoare :)

    imi pare rau si pentru el, pentru ca mi'am promis sa nu'i mai citesc nici o replica inainte de a i'o sterge, ceea ce'i o dovada indiscutabila de nerecunostintza din parte'mi, mai ales ca emigrant a ramas ultimu' mohican p'aciulea, d'o harnicie si'o perseverentza demne de cauze intr'adevar bune

    Trimiteți un comentariu