vineri, 14 februarie 2014

ruptzi in figuri

n'am intzeles niciodata "ce i'a recomandat" pe cei doi insi "fara insusiri", ponta & antonescu, s'ajunga capeteniile gastilor lor politice.

bine, asta nu inseamna ca in fruntea celorlalte gasti s'a ajuns "pe baza de merite", dar asta'i alta poveste, pe care nu intentzionez s'o abordez acu.

totusi, care'o fi al-chimia care l'a facut pe un ins pe care n'ai cum sa'l iei vreodata in serios, e vorba de pontos acum, s'ajunga cel mai puternic om din cel mai puternic partid din cea mai tzara proasta, in detrimentu', sa zicem, lu' gusha, care, si el, era la fel de proaspat in politichie, ba mai ajunsese si cam al doilea om in partid, dupa bombonelu (ca nea neluuuu... era cotroceluuu), ceva secretar gheneral, sau cam p'acolo?

ca ambitzios erea si gushe, nu se pune problema.

da', se vede acu', nu s'a insurat cu cine trebue, ca io continui sa banuesc ca coiu lu' tata socru, ala lipsa, a jucat un rol determinant in ascensiunea fulminanta a ginerelui ponta.

sau o fi vorba de alte organe, cu - si fara - ghilimele, ale mai stim noi cui, persoana importanta, nu beker, dar aflat momentan intr'o indispozitze locativa trecatoare?

pe fostu hipiot, antonescu, ce l'o fi recomandat sa fie sef peste fostu' partid al bratienilor care se rasucesc prin morminte, in afara de papagal, c'asa'm auzit, ca'i tare'n papagal, desi, pe mine unu', marturisesc ca nu prea m'a convins, cel putzin ultima oara cind am incercat sa'i urmaresc o aparitzie teve, saptamina asta, la concurentza cu interviul "luat de turcesqiu", vorba vine, diktatorelui, pe labe unu, si la care, in mod demonstrativ, nu am vrut sa ma uit?

pai, culmea charismei, dupa interviul luat de "acel" rares bogdan (care rares bogdan e pentru antonescu ce e turcesqiu pentru basescu) lui antonescu, in plina criza politica, declansata inclusiv de el, in cautare de vizibilitate, deci cu "material" ofertant de lucru, nu'mi mai aminesc daca homu' asta, antonescu, fost antenescu, a fost capabil sa scotza ceva pe gura (sau eu oi fi adormit, ceea ce ar fi la fel de grav, daca nu si mai grav, decit daca n'ar fi spus nimic care sa nu m'adoarma), de parca m'as fi uitat la ecaterina andronescu.

acuma, aducetzi'va aminte, dragi compostatori, de carnasieru' basescu, atunci cind a trintit gubernu' ciorbea, sub inaltu' ghidonaj al lu' petrica roman și al lupilor lui fosti tineri, de la trocadero, cum ii tremurau lui narile cind simtzea iz de singe de tzaranist (si aici tot vorba vine, ca citzi din aia chiar ereau tzaranisti) in aer, cum se co(l)dea el, ca elena udrea azi, cind il intreba marius tuca șou daca vrea s'ajunga presedintili tzarii...

d'aia, io vreu c'acuma, astia doi, ponta & antonescu, sa se rupa dracului odata, in cit mai multe figuri, ca, am vazut, dormim nu dormim, somnu' natziunii tot naste monstri.

unul dintre ei, in postura cu adevarat monarchica
(am intzeles de ce au ajus antenistii mari monarchisti)
de ne face sa regretam ca tap'su n'a gresit gaura


ramine de stabilit care's figurile liber alese
cine ramine la parter si cine'si pune curu' la batae

Un comentariu:

Unknown spunea...

Indispozitzie locativa ?.... Poate la altii, nu la mine….Cum zicea “policitianca”ceea, “ciocu mic ca acu’ la guvernare suntem noi “…Asa si eu…, inainte de alegeri, fac “gat” ( probabil de aia inteleg la girafe…), deoarece intotdeauna “dispozitiile locative” prin “vorbe” sunt acelea pe care le agreez si eu…Dupa alegeri insa, la fapte, se schimba modificarea, si abia atunci am “indispozitii locative”….Acum, piua-antia la “vorbe”...Cred ca si “transoceanicu” m-ar invidia daca m-ar turna cineva….Ca “propritar de vorbe”, ar merita informat despre furturile mele neautorizate . Autorizarile la “vorbe” se fac cu grija si atentie, de “politie” sau “primarie”… iar eu, necivilizat si needucat de sistem, dau iama singur prin ele. Sa-mi fie rusine ! Imi dau singur un minut de tacere pentru reculegere ( asta-i de bine, ca pe blogul d-lui Dorin Tudoran tocmai scriam de “cateva secole”, e drept, nu de re-culegere, ci de culegere…)

Din ciclul URLETUL CARPATILOR, in varianta actualizata a aplicatiei pe Romania ( depasita , din pacate…, am trait s-o zicem si p-asta ! ) a universalului VERBA VOLANT SCRIPTA MANENT
PS ( la “opera” ): Asa imi pot explica de ce Varujan Vosganian a scris ”Cartea soaptelor” si eu aproape ca l-am absolvit, “divin”, de orice vina…

SI, IN FINAL, RASPUNSURILE :
1.Ponta = Corect ( Nu uitati insa nici de pacea de la Cozia…) ; Gusa = SOV ( mai interesant ar fi ce ar urma dupa semnal egal de dupa SOV…, mai nou, un Inalt reprezentant…/ Nastase fusese Preainalt…). Cam rosietic….
2.Antonescu = Dinu Patriciu, care l-a pus pe “Boc-ul” Georgiei presedinte al bancii sale de acolo…, in timp ce la noi il urmareste nevasta penal….Cam portocoaliu…
3.Despre “Dictator“ ? Numai de bine…Desi multi si-ar mai dori numai de rau….
4.Dan Voiculescu ? Combin clipul lui cu urmatorul. Numai rezolv problema de sonor a calculatorului sa-i inteleg mesajul. N-am cum gresi la aceasta categorie si la acest nivel…Nu e neaparat de rau. In capitalism sunt necesari si astfel de acrobati. E drept, trebuie “sa aiba voie”, altfel….Mai mult insa, si aici e posibil sa fie o problema de sistem,” primariile si politiile” nationale si globale trebuie sa fie consonante…Ceea ce pare imposibil la varani…Daca era delfin, adica o persoana non –umana, il rezolva d-nul Cernea, de pe Stanga…Asa, s-ar putea sa aiba probleme cu d-na Cernea, de pe Dreapta…

REF. la 1 si 2, in ROGVAIV-ul determinatiilor post-nicasiene romanesti, rosu si portocaliu “cam” provin din albastru…Doar prostii cred ca Rosu-i de la Est iar Portocaliul de la Vest….Ceilalti, nu cred nimic. Doar executa. Da, dar prostii sunt majoritari si cu votul lor se castiga !
REF. la 3 si 4, nu mai scriu nimic acum…Mi-e ca n-am timp sa trag o fuga sa-mi iau draku’ biblia de-acasa…M-a speriat Liviu Antonesei ( cica i-a spus lui Paul, si sigur nu-I Printul…) ca-mi trebuie si periutza…O idee de marketing : Nu se pot face biblii dotate cu periutze de dinti ? Sau invers ? / DEZLEGAREA MISTERULUI : Nu ca ei ( cei de la 3 si 4 ) ar fi aia raii, dar ei ar putea fi primii banuiti…, unul pe Dreapta, si unul pe Stanga…Ca in rest, au ei de grija sa nu mai miste nimic….Care ei ? Ei care, ar spune Paul ( tot nu Printul… )….

Trimiteți un comentariu