marți, 9 septembrie 2014

asta chiar explica tot, tot, tot!

Oana Zăvoranu nu are milă. Dă de pământ cu Mircea Badea: ''Mirciulică, puţă mică"






















de Andreea V. 

Oana Zăvoranu e foc şi pară. După dezvăluirile făcute de brunetă referitor la faptul că a avut o relaţie în trecut cu Mircea Badea, aceasta iese la înaintare cu noi declaraţii despre povestea lor.
Pe altă parte, Mircea Badea a negat vehement dezvăluirile apărute în presă, conform cărora ar fi ajuns în aşternuturile Oanei, şi o acuză pe aceasta că îşi face publicitate pe spatele lui, bruneta a sărit ca arsă şi a povestit cum decurgeau nopţile de amor dintre cei doi.
În cadrul ediţiei de luni seară a emisiunii "Wowbiz'', Zăvoranca s-a dezlănţuit. ''Am un orgasm intern şi extern când îl văd pe Mircea Badea. Mirciulică, puţă mică'', a precizat bruneta.
''Ce vrea să demonstreze? Face pe măscăriciul, face în toate felurile. Din moment ce eşti mitocan, şi suferi de tine, nu are rost."
''Când era cu mine avea costume cu trei numere mai mari. Omul escalada patru etaje ca să ajungă la mine. E mai ceva ca omul păianjen. Venea prin spate pe la ghenă, pe la gunoi''.
''Are orgasme cu el, are impresia că face dragoste cu el tot timpul"', a continuat bruneta.''E un mitocan, un ciumpalac şi neam-prost''.
'' El voia ca eu să îl înşel pe iubitul meu ca să fiu cu el. Mi-a zis că pentru mine este dispus să o lase pe mamaie'', şi-a adus aminte aceasta.
''Îl primeam pentru că nu mai scăpam de el. Îl primeam în casă, a vrut să îmi smotocească motanul. Mă anunţa înainte să vină la mine, din două în două minute îmi zicea ce făcea.''
Extrem de revoltată, Oana l-a făcut praf pe Badea: ''Mirciulică are curaj să vorbească cu mine? Eu am trecut elegant peste aceste declaraţii. O singură dată dacă mai neagă că nu ar fi fost nimic între noi, mă duc direct la el în emisiune. Pot chiar să vorbesc cu Kasem să îi facă o mărire de penis. Ar fi fost frumos să zică că nu comentează absolut nimic.''
Pe tot parcursul emisiunii, Oana, destul de agitată, a decis să îl pună la punct pe Mircea:''Nu accept să fiu călcată pe bătături. Dacă mai face afirmatii urâte la adresa mea, vă jur că mă duc şi îi dau două şuturi în cap. Nu vreau să îmi fac publicitate pe spatele lui, aşa cum susţine acest ciumpalac.''
Soțul nu tinea mult! Acum dureaza pina la 2 ore!

Soțul nu tinea mult! Acum dureaza pina la 2 ore!

Am facut muschi intr-o luna! Metoda mea e simpla: e nevoie de 15min dimineata…

Bărbatul nu ”ține” mult? Soluție în 2 pași. Plăcerea va dura până la 2 ore!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu