luni, 8 septembrie 2014

preemptive strike loveste din ou!

uite ca ma simtz din ce in ce mai defect, pentru ca, ca ateu practicant, ma declar tot mai incapabil sa ma lupt toata ziua buna ziua cu satana, sau, ca promotor (nu pro motor, cum e emisia aia de pe protv) al "apartenentzii noastre la spatziul nord atlantic", sint la fel de incapabil sa ma iau la trinta, discursiv, cu putin si cu al sau imperiu al raului, asa cum am dificultatzi majore sa ma mai inscriu in marele cor al injuratorilor diurni ai lui ponta si ai la fel de raului imperiu pe care (aparent?) el il patroneaza, asta din incapacitate de a mai putea discerne care e acuma partea "aia buna", cine sint, dom'le, "ai nostri", in spatele carora sa "ne incolonam", pentru lupta cea dreapta, pina n'o mai raminea chiatra pe chiatra


ce sa fac daca șăful, babacul, diktatorele, in spatele caruia'm mărșăluit victorios, din gard in gard (eu zic ca pastrindu'mi intotdeauna o buna doza de relativism și simtz critic - nu mai am rabdare sa caut, la moment, de cite ori i'am dat'o'n barba pe vremea cind faceam pe idiotul util perfect conștient), atita vreme, si pe care nici măcar acuma n'am ajuns pina in faza in care sa spun cu toata gura ca regret ca l'am botat (si asta din cauza plusului de ticalosie&prostie al celorlaltzi, handicap pe care diktatorele se lupta sa'l surmonteze fulgerator), se comporta evident mult mai blatist decit cel pe care (de buldogul blaga e vorba aici) il acuzase el atita vreme (si eu a laturi de el), tot cu gura plina?


am facut intotdeauna abstractzie, in slujba cauzii, sa pun intrebari prea apasate de unde le vin banii "alor nostri", pina acolo incit ma simtzeam lezat personal in amorele prop'iu atunci cind, de'o pilda, am dat, cu niste luni bune (daca nu ani) in urma, absolut din greseala, peste badele care'si punea exemplul personal in balantza cu "presa basista". bine, pe vremea aia evezeoa si labeuneaua nu decazusera in halu asta de astazi, cind isi asuma "patronatul" duduchii, devenind la fel de nefrecventabile ca antenele, dar, oricum, badele se lauda ca el "produce bani" pentru patron (care intre timp si'a luat locul binemeritat la tzuhaus), nu invers, si ca, din punctul asta de vedere, el e "mai moral" decit andreea pora, de'o pilda.

cit de "moral", se vede:
"În acest moment, prietenul nostru, camaradul nostru din ultimii 10 ani, Dan Voiculescu, e la puşcărie (…) Am momente de depresiune, din punct de vedere al mentalului, nu sunt mereu cu energie, cu optimism, cu veselie. (…) Eu sunt cu dinţii scrâşniţi acum, greu îmi vine să fiu amuzant. Prietene, e Voiculescu la închisoare, de multe ori nu îmi arde."

dar, sincer, potzi sa mai ai atita energie incit sa sari la gitul lor, asta insemnind ca iei drept reala "lupta" asta a lor, cind ei, de fapt, isi ridica baloane, de sapun, unul altuia, la plasa?




deci, misiunea varanului nu sa 'ncheiat, el are datoria de a'l revitaliza. si pentru a treia oara, pe dusmnaul diktator, oferindu'ne ocazia sa mai coborim o treapta pe scara evolutziei


Şobolanul cu elice aterizează la Cotroceni

de Lelia MUNTEANU
Foto: Mediafax Foto
Dacă Traian Băsescu va fi din nou suspendat, iar preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, nu se va retrage din cursa electorală ca să asigure interimatul, conform Constituţiei vom avea şansa să se instaleze la Cotroceni preşedintele Camerei Deputaţilor, cunoscutul Valeriu Zognea (colegul lui Mihai Viteazu).
Asta-i pohta ce-o pohtim (vorba colegului). Nici nu contează de ce va fi suspendat Băsescu – ştie el de ce. Vreo 40 de zile, cât va ocupa postul, Şobolanul cu elice - (cum, cu admiraţie, l-am poreclit acum vreo doi ani, când funcţia i-a schimbat mersul - de la Mersul trenurilor la elicopter) - va fi un poem politic în proză.
Va face show, cum se zice la ”Te cunosc de undeva” (alte referinţe culturale n-am).
Sper ca Ponta să nu ne strice distracţia, trimiţându-l pe Tăriceanu să plimbe, interimar, cucuveaua.
Lelia Munteanu este senior editor al ziarului Gândul









o las pe lelia munteanu, care si'o fi ispasit pacatele de la mineriada, sa ne scoatza'n relief ridicolul care n'o sa ne ucida, nici de data acesta, iar eu n'o sa fac decit sa șed si sa cuget, in plenar si contnuu muget, constatind placid ca "atacurile preventive", cu mantinela, continua, pe toate planurile, si'n cazu' politichiei cu margele de margaritar, cu totzi politroocii {am aflat de la cetepescu ca politrooc egal ucigas, domnule hitlerist iohannis}tzinindu'se de minutze, sau de miutze, unii pe altzii, unii cu altzii, ca mari maestri {urmaritzi}internarzionali la sah cu babaroase, cum erau nea mitica de la liga si nea pitzi - pitzi lasa'ne, si cum continua si'n cazu presii noastre libere si absolut d'andependente, cum fu cazu cu macazu atacului preventiv al lui "stelica" negrea la tolontanu varanic, care'si putu dovedi - ei dracie! - pina la centima provenientza sumelor nesimtzit de mari cu care l'a platit actualu puscarias deplins de badele, dar care tolontan totusi nu va putea pururi fi iertat pentru atentat la duduca nazzionale, care ea insasi nu va putea niciodata sa'si justifice (si nici nu va fi pusa s'o faca), nici macar maruntzisul dat pe poshete, asta ca un preambul al partzii a doua a articolului doamnei alina mungiu pippidi (iertare, doamna mungiu pippidi!) care, cica, ar reprezenta finalul campagniei "pentru o presa curata", la care, vad acuma, s'au raliat inclusiv evezeoa (!), dar nu si publicatziile trustului intact, minus gazeta lui tolontan





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu