vineri, 29 mai 2015

ferește'mă, doamne, de pretini, că de numărul lor mă feresc singur

cu toata capitularea, care pare una fara conditzii, in fatza odiosului zuckerberg, vreau sa'i asigur pe pretinii mei, elefantzii, c'acest loc, unde nu exista durere, nici intristare, nici suspin, va dainui, peste mode si afilieri culturale si politice, neabatut, chiar impotriva logicii si chiar impotriva actantzilor si a emigrantzilor de toate informele si de toate culorile, mai mult sau mai putzin decalotate, care, daca n'as proceda'n consecintza, si'ar putea imagina ca m'au invins, vrajitoarelor!

daca emigrantzii, in general, nu pot sa ma 'nvinga, ori de cite ori s'ar da ei cu curu de pamint, iata c'altzii, expatriatzi si ei, m'au invins, ce'i drept ca cam in absentza, fara drept d'apel.


marius mistretu, pe care, la un moment dat, il propusesem, nici macar in gluma, ca un catindat plauzibil si prizabil la presidentzie, intr'atit imi parea de ireal in perfectziunea lui delaepicentrala, si care, prin sirguintza si prin logica implacabila, mersese, deseori, dincolo de limite care pareau rezonabile in a cere sa'i fie respectate drepturile lui de expat, a ajuns acum, din considerente care imi scapa dar care imi dau reale motive de ingrijorare, sa ii nege unei femei, fie ea chiar si doamna adriana saftoiu, dreptul de a fi revoltata de abuzul evident al sefului ei si al nostru al tutulor atit'amar de ani.

daca iubirea pentru un personagi, care nu e departe de punctul in care poate fi declarat, fara exagerare, sinistru, te poate indemna sa revii la practicile imediat postlovilutzionare si sa aplici metoda scrierii numelui persoanei care trebuie musai detestata cu litera mica, desi, altfel, esti foarte scrufulos si harnic in a scrie cu diacritice, pentru ca numele fonctziei trecute si trecatoare a persoanei adorate s'o scrii cu majuscula, tocmai pentru a sublinia nimicnicia "paranoica" a celei pe care tu te crezi indreptatzit s'o pui cu botu' pe labe, apăi, draga marius, n'am cum sa fiu "prieten" cu tine, chiar daca, la un moment dat, compătimeam, volens nolens si doar aparent, p'aceleasi baricade.

din acest motiv, dar si pentru ca m'am uitat pe lista de zetlist a blogurilor care dadeau linkuri spre mine, din vremurile imemoriale ale basismului pur si dur (si care, in majoritate, or au intrat "in adormire", ori, doamne fereste, au dat pur si simplu coltzul), am hotarit, daca tot m'am prostituat, din punctul meu de vedere, acceptind sa intru'n turma si sa'mi fac cont la zuckerberg, sa nu (mai) cer "pretinie" la niminea (de altfel, nu cred c'am cerut'o la mai mult de trei sau patru dintre cei din actuala mea lista, dintre care doua dintre ele am confirmarea ca n'au ajuns la destinatzie, domnule zuckerberg), pentru a nu fi nevoit sa dau "unfriend", care, in sine, mi se pare un gest de un tzopirlanism infiorator.


4 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Deci Adiriana Saftoiu cu litere mici si presedinte cu P maaaare! Si el vorbeste de paranoia?

Anonim spunea...

se spărie epicentru din mine...

dt

acuvio spunea...

Nu le mai puneţi la inimă. Cred că am fost printre primii care v-am avertizat: “bine aţi venit în Zuckerbergland”. Încă nu aţi fost raprortat ca domnul Zuckerberg să vă blocheze contul :)

Emigrant spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

Trimiteți un comentariu