vineri, 28 august 2009

stirea zilei: caldarescu l'a 'nvatzat limba rrromana pe minune

am aflat azi cu bucurie ca mi'am tirit pasii p'aceleasi stradutze din mahalaua colentinii cu magistru' poeziii, si prozii, romanesti, mircea caldarescu. am impartzit, la diferentza de citziva ani, acelasi imobil datind probabil din vremea reformelor educatziii ale lu' spiru, ala originalu'. am facut'o in scopuri si durate de timp diferite, dar, probabil, vazindu'l cum arata si cum se manifesta azi, aveam amindoi paru' dat cu albus de ou si prins cu diverse dispzitive ciudate pe sub camese. daca el si'a scris acolo citeva cartzi, apai io am umplut, tot acolo, citeva caiete dictando cu diverse hieroglife tzinind de circulatzia pe drumurile publice, lucru dovedit inutil ulterior.
am folosit, mai mult ca probabil, aceeasi buda turceasca din fundu' curtzii pentru a ne satisface diferite necesitatzi fiziologice. ne'am delectat, separat, iarasi probabil, consumind din bogata recolta de corcoduse si dude a zonei.
posteritatea ne va fi recunoscatoare daca'l vom nemuri, macar unu' dintre noi, pe cunoscutul adrian copilu' minune, la vremea respectiva chiar copil.

eu ma dau batut !
nu mi'l mai amintesc...
maestre, ai cuvintu' !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu