luni, 12 martie 2012

niste caraghiosi inspaimintatori

am avut placerea sa'l aud aseara, stind io cu castile pe urechi - ca sa nu'mi obosesc si ochii uitindu'ma la toate prostiile,  pe szarkozy rostindu'si discursu' de lansare in campagnia electorala pentru alegerile pe care lumea zice ca le va pierde anu' asta, si m'am cam speriat un pic.

in compensatzie, n'am mai gasit puterea, cum as fi gasit'o al'data, sa caut pe net interviu' domnului prezidente basescu dat la pro tv, nu de alta da' luasem prea in serios urarea-promisiune pe care o rostise la finalu' discursului rostit in fatza parlamentului uni-colorat ("va dorsc succes in alegeri, tovarasi, daca nu ne mai vedem pina atunci"). nu s'a tzinut de promisiune, ceea ce m'a speriat, din nou.



asa speriat fi'nd, i'am ascultat un fragmentzel de discurs si mareshalului antonescu, tzinut nu mai stiu p'unde, in care acesta  ne tot amenintza cu razboiu' sfint de eliberare a patriii de nu mai tziu minte tzine. ceea ce m'a facut sa merg la culcare, linistit.

noapte buna, copii!

15 comentarii:

Shadow spunea...

@niku-le

daca ai ascultat doar discursul de lansare inseamna ca esti in urma tare. Tare i-ar prinde bine voturile extremei drepte lui sarmanul sarko asa ca si-a dat din nou cu firma in cap de data asta mult mai contondent aseara :-).

In plus matale incepe sa-ti "lipseasca puterea" ce Dumnezeu ca esti roman verde care nu accepta niciodata ca il "lasa puterile" (romanii au mai multe).

maresalu' a iesit din groapa si a grait? Sau tu te referi la "floarea de camp" ca sa ne tragi in "pept"?

Ma bucur ca poti dormi linistit, macar atat. Dormi linistit ca "fni vegheaza". S-a scimbat doar "trigrama" in rest propozitia a ramas la fel de "adevarata".

agri spunea...

Da, niște caraghioși ne decid soarta, deci putem dormi liniștiți... :)

niku_elektriku spunea...

@shadowe

lasa, bre, ca am exagerat ca i'am urmarit discursu' lu sarko, ca mai am si altele de facut p'in cassa.

da' tot mi'am dat sama ca tonu' face muzica!

niku_elektriku spunea...

@agri

saru' mina!

voi n'avetzi noroc din punctu' asta de vedere?
(intreb asta pentru ca de atita timp "nu reusitzi" sa va alegetzi un diktator, dupa ce i'atzi facut vint lu' voronin,nerecunoscatorilor!)

Shadow spunea...

@niku

pai zi asa ca de fapt ai dormit linistit pt ca familia matale a avut grija de asta. Si te felicit :-). Altfel ca tot vorbesti de "muzica" si "tonuri" vaz ca nenea kissinger zice ca putin a fost "tare umilit" in esenta sa de "patriot rus". Aproape ca as "suspina" spunand ca asta e soarta "presedintilor de caracter" deh.

Anonim spunea...

@ niku

apăi și matale nu lași deloc din mână cartea aia "Acești nebuni care ne guvernează". Cu asemenea lecturi mă mir că mai pui geană pe geană. Să fim "clari", n-am zis "Geoană pe Geoană"

dt

agri spunea...

@niku

N-avem, e adevărat, dar îl căutăm! :)

niku_elektriku spunea...

@shadowe,

d'apoi, n'am avut noi ghinion (iliescu?) ca diktatoru' nost n'are barimi fo 300 de f16 la butoniera, cum se vaita el odata?

se sparie gindu!

si kissinger s'ar fi speriat, te asigur!

da' el ar fi gasit solutzii, nu ma 'ndoiesc

altfel, tzara'i mica, mesele's putzine, vorba raposatului gheorghe dinica...

niku_elektriku spunea...

dom' tudorane,

atit de hodinitor dormii, ca nici cu gioana pe gioana calcind nu mi'as fi inchipuit un asa somn al ratziunii care naste pui de gostat vii!

niku_elektriku spunea...

@agri

sa nu'l gasitzi tot p'al nostru, si asa sa avem parte de o reintregire, nu a salarelor din sectoru' bugetar :))

agri spunea...

Nicio grijă! Nu ne duce capul. Dimpotrivă, cred că suntem în stare să mai spargem câte ceva... La (re)întregiri nu avem talent.

niku_elektriku spunea...

@agri

stii tu cum sta treaba: tusea si junghiu!

agri spunea...

Acum avem! Să vedem și cât ne-a costat. :)

niku_elektriku spunea...

@agri


SA "NE" TRAIASCA!!!

cu toata fatza aia a lui de activist pecere!

(n'am vrut sa citesc nimic in ceea ce'l priveste, ca sa nu ma enervez! mai bine sa'mi faca el surprize placute...)

agri spunea...

Daaa, păi la surprize ne pircepem ca nimeni alții! Se întâmplă și plăcute, dar mai rar.

Este tehnocrat, în sensul în care a lucrat la proiectul unei noi Constituții și nu e afiliat vreunui partid politic (așa se zice). E primul președinte al RM cu nume românesc. A avut un discurs foarte echilibrat până acum. Deocamdată, e OK. :) Atâta doar că echilibrul forțelor din parlament este un accident. Al celor din zona extraparlamentară nici nu prea e posibil...

Trimiteți un comentariu