luni, 17 septembrie 2012

a se slăbi
cu dreapta voastră amețită !
lăsatzi'l pă ponta,
că'i mai dreptaci
ca voi,
să curetze grajdurile
lu' augias
și să reguleze,
 cu dînsa 'ndoită,
și cu zîmbetu'
pă buze,
 în numele stîngii
caviar,
populimea
care stă
cu ochii belitzi
pă televizoare 

deci, cum mai stăm, în vremea în care "dreapta noastră", scopită, discută, tot mai aprins, despre secsu, incert, al "îngerilor" neamtzu si ungureanu?

păi, vedem, d'o pildă, că "prostu' satului", claudiu elwis săftoiu, fostul sotz al fostei sale sotzii, face'un beliș pe furiș, la televizia natzională, fără hăinuri rupte și aruncări de la balcoane parlamentare (ce'o mai făcea elektriku ăl'lalt?), lucru de neconceput pe vremea ultimului căzut (ca și pe vremea altor căzuți anteriori), pă partea dreaptă, lăzescu pre numele lui, ăla care se văita, oricui avea răbdarea să'l asculte, că el n'are nicicum purcede la reformarea "monstruoasei institutzii", pentru că nu'l lasă babeta comunistă lucica hossssu longin, mama tutulor sugativelor bugetivore și durerilor i-memoriale în cur, care babeta'și aduce acuma prinosu' de recunostintza actualii conduceri în efortu ei neprecupetzit d'a tunde "pierdut", (pe) la spate, corpu' tecnic si redactzional al viitoarelor antene

paloșu' aparent caraghiozului plagiator pare a nu tremura precum al acelor dreptacii închipuițzi, car'au frecat'o la rece vreme de cîtziva ani buni (buni pentru ei), de frica de a nu'i supăra pe cîtziva, reușind, în schimb, să'i enerveze pe (mult prea) multzi.
tzinîndu'ne mînurile ocupate cu operatziunea d'a face galerie pro sau contra băsesciană, paloșu' mai sus amintit tae nod gordian după nod gordian, cu insolventza pre insolventză călcînd, după rumunský patent hydroenergetik, în aplauzele noului model (remlus&remus) de băetzi dăștepți,  la rînd așteptînd alte "nestemate ale coroanii" (cît'or mai fi ramas): oltchim, tarom, poșta, cfr marfa&călători, romgaz, etc, etc, ba și resursele minerale roșia montagnioase și șist, pe șest, bituminoase, că tot trebe să mai astupăm, ecologic, nește guritzi taín-ice.

las' că vine ea iarna,  si'o sa avem deosebita plăcere să reconstruim dreapta supt înțeleapta coordonare a mareșalului antenescu, rămas în opozitziune...  

ein Führer, ein bot


HAI CU REGRESIVU'!!! 

8 comentarii:

Anonim spunea...

@niku_elektriku

dom' elektriku-le, am citit si m-am "corentat" de ras. ma pun pe plans, ca sa-mi treaca.

mardale e mortal!

dt

niku_elektriku spunea...

@dom' tudorane,

și eu mă surprind rîzînd tot mai des, în ultima vreme, cu un singur și neînsemnat amănunt: îmi dau seama ca nu prea e rîsu' meu...

Anonim spunea...

A(Mara): am zimbit si eu "amar" la aceasta sinteza de politica interna dar si la cea de "politica externa" facuta in editorialul de astazi din "Gandul" al d-nei Lelia Munteanu.
O zi buna.

niku_elektriku spunea...

lelia munteanu devine din ce in ce mai surprinzatoare, desi, in multe ocazii anterioare era doar foarte supozitoare :((

Anonim spunea...

Dreptu-i! Mobilizata de raspuns am "sapat" putin la biografia L.M. si am gasit episodul din anul 1990 cind infiera la "adevarul" lui Iliescu Mineriada (pe care declara ca-l regreta).Daca-l regreta sincer - "ale tineretii valuri"- sa presupunem ca aceasta experienta o face mai responsabila, lucida si sufla si in iaurt cum se spune.
Numai bine.(Mara)

Anonim spunea...

am omis un - "sustinind" mineriada. Scuze, eu acele evenimente nu le-am constientizat (la nici 20 de ani). Eu ma bucuram pe atunci ca pot da admitere la Drept din materiile schimbate.

niku_elektriku spunea...

@ mara,

eu n'o mai citeam cam tot de pe vremea mineriadelor, din cauza asta am fost foarte surprins atunci cind mi'am calcat pe inima, pe vremea celei de'a doua suspendari, ca nu era inscrisa in linia cetepist-vadimista de ura animalica la adresa boicotacilor...

niku_elektriku spunea...

@ mara,

ce tineri eram!

eu, cel putzin, ma apropii de clipa in care o sa pot juca rol de mos craciun fara deghizamente, ca'mi detera tulee gri, deja

Trimiteți un comentariu