miercuri, 5 septembrie 2012

grădină de legumă

bîzdîcu' congenital al domnului diktatore l`a facut sa`si paraseasca momental pozitzia confortabela de tru-fanda leguminoasa din dealu' gradinii botanice, abea recîștigată, pentru a pune lucrurile la punt, adică, nu madamele vivi reding si angela (merge mai departe) merkel l'au salvat pe el de bufeurile anticonstitutzionalizde ale varanului, ci institutziili statului, dom'le, personificate tot prin niște muieri, recte madama aspasica & celelalte muieri, indiferent de secs, speriete din oastea de strînsura a useleului.

sînt scîrbit să constat aceasta noo mo(n)stră de nerecunostintză din partea acestui personagi care nu se mai face bine, și'i face și pe altzii să'si piarză mintzile, asa că nu pot decît sa deviu melancolic și sa regret etern, in sensu' că ce bine ar fi fost dac'ar fi fost să fie bine, iar adevaratzii bărbatzi de stat nu s'ar fi simtzit obligatzi să'si tzină promisinile, punînd onoarea personală  mai presus decît binili comun al natziunii



Crin Antonescu şi-a ţinut cuvântul: s-a retras din viaţa politică 
de Lelia MUNTEANU
Postat la: 04.09.2012 16:14  
Îi cer iertare. Mi-am permis să cred că onoarea lui durează cât un discurs în Senat. Mi-am permis să cred că nu-și va ține promisiunea solemnă făcută pe 6 iulie, la ședința Camerelor reunite, când i s-a adresat în contumacie lui Traian Băsescu (care ieșise ostentativ la o țigară) - "Dacă nu veți fi demis la referendum, eu mă voi retrage definitiv din viața politică!" -, promisiune întărită la mitingul USL din 29 iulie: "Mă țin de cuvânt şi spun încă o dată clar: Traian Băsescu, nu am pus niciun pariu cu tine, pentru că ești un mincinos! Am pus rămăşag cu mine şi cu onoarea mea. Ori tu, ori eu! Eu nu am mințit niciodată, eu nu mă mint pe mine şi nu mint oamenii care și-au pus speranța în mine și în cei cu care am construit toate aceste lucruri. Eu nu mai am ce cauta în politică, dacă nu vom fi 9 milioane de români curați, în lumină, în picioare!".
(Curios, pe 26 iulie, co-conducătorul Alianței cunoștea cifra – 9 milioane. Şi n-a dat semne că se miră când a rămas cu doar 7.400.000 de cârcă).
Îi cer iertare. M-am îndoit de el. Chiar dacă pe 21 august părea a se fi răzgândit, încercând să ne iluzioneze retoric că, de fapt, “Băsescu a fost demis în realitate pe fond”.
Îi cer iertare. M-am înșelat. Cu bărbăție, cu discreție, Crin Antonescu s-a retras din viaţa politică. A preferat ca existenta lui să fie un nesfârșit armistițiu la Capri, decât o bătălie continuă pentru Cotroceni. Crin Antonescu s-a retras în liniște, cu demnitate. Nu pot să cred că se comportă din nou ca un chiulangiu mărunt.  

Un comentariu:

Blat Pufos spunea...

Lasa ba putza elektrika, ca te-a mai dezamagit domnu diktatore si ti-a trecut dezamagirea de fiecare data, ca tu esti gradat inteligent si la urma urmei important e sa mearga inainte reforma anticomunista a statului inceputa inca de pe vremea cind diktatore lupta impotriva comunistilor alaturi de partizanii Silvian Ionescu si Bd. Coposu in Muntii Anvers.
Plus ca la nevoie, cind e cit pe-aci s-o ia in gura de la pulimea pucista, il salveaza maimutica Ponta, zisa si Blat Pufos.
Hai pa si mult siktir!

Trimiteți un comentariu