joi, 27 septembrie 2012

doamna MUNGIU consideră că'i cazu'
să'l mai lese din bretze pă d-l p.m. PONTA,
pentru o mai "tînără sperantză"
a politichiei cu mă(r)găritare;
d-l NISTOR, încă nu! 

dupa o scurta si năbădăioasă perioada in care l'a tutelat cu grija materna pe d-l p.m.ponta, doamna AMP isi trage scaunelu' mai aproape de masutza unde isi tasteaza articolele si incepe sa se 'ntrebe "ce'ar fi, daca?")
Nou pentru unii ca mine, care nu s-au uitat niciodată la OTV. Dar, în fond, de ce să fim nedrepţi? Ponta naş la nunta unor mafioţi olteni a fost mai bine? Sau poate combinaţia beton de prinţesa EBA, prinţul Paul şi regele Cioabă e de o calitate mai bună? (...) Cacialmaua (GRESALA DE TIPAR? n.m.) care în România poartă numele de guvernare a atins maximul (SI ASTA? n.m.) cu privatizarea Oltchim sub guvernul Ponta (...) intre timp, regret că nu l-am invitat şi pe dl. Diaconescu să îşi trimită oamenii la şcoala de vară în politici publice a SAR, ca să-i întorc amabilitatea atîtor invitaţii la OTV, tot de atîtea ori refuzate (mulţumesc dlui Neamţu că s-a dus el), că în curînd s-ar putea să aibă nevoie de cunoştinţele astea. Tot aşa cum i-am luat partea cînd CNA a vut să-i închidă postul, că e anormal să laşi alte canale să facă propagandă de partid şi pe TVR să fie abuzat de oricine vine la putere, dar să căşunezi numai pe OTV, mi s-ar părea discriminativ să considerăm că oamenii lui DD sînt singurii care nu pot progresa. Toţi ceilalţi însă....
daca d-l șoricelu' devine tot mai frecventabil, 'telectualii basisti (reprezentatzi aici tot d-l neamtzu "capitanu' minune", o veche obsesie) sint indezirabili pe vecie...

cum sint si pentru d-l vlad nistor, pierdut in tranzitzia evz-ista, ratacit p'intre basisti, care devine tot mai nervos, pe zi ce trece, mai ales cind apare pe la televizii, alaturi de ei.

n'am fost martor la intimplarea povestita de dom' profesor in ultimul, dar nu cel din urma, d-sale editoral-senatorial,  insa imi amintesc de alta in care d-l profesor era alaturi de altzi doi-trei-patru, care numai de civilitate si ponderatzie nu dadeau dovada, care sarisera, in haita, pe un alt 'telectual basist, profesoru' papahagi, aflat, ca d'obicei, in crunta minoritate, si care, totusi, printr'o remarca privitoare la "opera" d-lui profesor nistor,l'a facut p'acesta sa plece din studio, trintind nervos obiectele dimprejur (il acuzase pe papahagi, in prealabil, ca si'a construit cariera pe baza de tata ilustru!):
în ziua în care un profesor universitar cu operă, cultivat, umblat prin lume, cu o experienţă destul destul de lungă în cunoaşterea şi observarea jocurilor politice româneşti, cu o gândire logică şi coerentă, ajunge să lase la o parte orice fel de urmă de civilitate, devenind extrem de agresiv şi insultător într-o emisiune de televiziune, atunci când în faţa sa se află trei alte personaje la fel de civilizate şi extrem de ponderate, atunci când singurul argument pe care în pauză respectivul personaj îl invocă este că se afla în campanie electorală şi că aşa îi cere partidul, atunci dispare întreaga speranţă de progres, de instalare a unui dialog al ideilor pe care intelectulii le-ar putea aduce în politică. Singurul sentiment pe care îl am astăzi este tristeţea.
am aflat, din comentarele basiste din subsolu' articolului, ca, de data aceasta, d-l profesor nistor l'ar fi avut "partener" pe d-l evroparlamentar preda, cu care ar fi trebuit, totusi, sa pastreze relatzii ceva mai cordiale, macar in virtutea faptului c'au fost coledgi de consigliat  prezidentele constantinescu.

d'asta si eu sint trist, alaturi de d-l profesor, pentru c'a ajuns sa se simtză mai bine linga  parteneri gen "ciripoi" sau chireac, pe care, banui, ii considera terebel de civilizatzi si ponderatzi.

si pentru c'am adus vorba de ciripoi, nu  pot sa n'amintesc aici ca l'am zarit intr'o seara labe unu, alaturi de d'l profesor barbu, si mare mi'a fost mirarea ca  n'am sesizat nici urma de saliva prelinsa pe la coltzu' buzelor nici unuia dintre cei doi, ceea ce nu se ezzista NICIODATA cind ei "fac show" la antene, realitatzi & romunii teve.

daca tot se fac paralelisme intre "canalele" unora si ale altora...

tot mina lu' oancea si colo si colo! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu