luni, 22 aprilie 2013

zamă de rahat 
la hectar

simtz ca se umfla taritza nazzionalista'n mine de cite ori imi flutura'n fatza, si'mi flutura cam des, nu gluma, stindardu tricolor de la ferestile cite f'unei garsonere confort x sporit - si spoit (de catre spoitorii nostri de sector) - prilej  sa'mi pun, fireste, intrebarea ce promotzie cu premii a cine stie carei firme de belciuge mai e in vigoare, pentru ca - nu'i asa? - ruminu nici nazzionalist nu poa sa fie, asa, pa gratis.

am cautat s'amin cit mai mult momentu confirmarii unei banueli care ma 'ncerca de ceva vreme, adica ca rumunu rezoneaza s'acuma tot la initziativa lu badea gidea sicu grecu, care initziativa nu le putea scapa astora, c'altfel nu si'ar mai fi confirmat renumele d'oficina sekuristik-bazonistik-bastonistika, mai ales o oficina tinara s'andependenta aflata la putere ce mimeaza cu subces ca s'afla'n opozitzion cu sine insasi, mai ales ca foamea e mare iar industria chineza de tricoloare atita asteapta.

aseara mi s'a confirmat, in urma unei actziuni de spitz-krieg de citeva secunde pe care am dus'o pe tarimuri ostile, tziind'mi ochile si urechii intredeschise si gura strins crispata, pentru a percuta citeva cadre photographice drept dovada, ca este in plina desphasurare o actziune de marketizare-mankurtizare, de tzinere a rahatului bentitzii sabinii cald, doară, doară s'o gasi f'un dilimachis sa faca moarte d'om si s'aprinza vapaia interregnica in timpu careia - si dupa care - nu'i asa? - numa de hectarele suptilisate de dom profesor felics de la nu stiu ce institut agricol nu ne'ar mai ardea noo, babele sa le oo, care hectare nu stiu daca sint egale ca numar cu numaru hectarelor de tricolor cu care antenistii am intzeles ca vor sa intre in cartea de bucate hidrogen sulfurate a historiei.

sint curious cind o sa aflam, daca o sa aflam freodata, daca parintzii tinerii sabine sint gradatzi romuni de nadejde, asa cum s'a dovedit a fi si sotzu doamnii 'nvatzatoare artista foamii de la caracal, precum si daca tinara mladitza tricolorata are si ea parte de drepturi de avtore de la antena trei, sau macar daca e asigurata, pentru o suma babana, impotriva riscului de a capata matreatza in urma purtarii persistente a bentitzii cu pricina, (col-r) valeriu pricina.

are, trăi'i'ar!


nu stiu daca patronii pravaliii de pe baratziei (care, pe linga alte chiciuri, comercializeaza si tricoloare) sint evrei, da gheseftu'i gheseft!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu