joi, 16 mai 2013

frumoasa diversiune!

coabitarea functzioneaza si in privintza asta:
rupem pisica uselista, sau amenintzam c'o rupem,
ca tot trebe rupta odata si odata,
luindu'l ca pretext pe ciripoi,
ca s'acoperim pisica moarta a procurorilor
de la taika popa de la cotroceni din poarta

ezakt!




(imi pare tare rau ca n'am putut ca in fraza de mai sus sa ma conformez in totalitate lindicatziilor lu bliiiin axinte, conform carora  "fiecare frază trebuie să conțină cel puțin de două ori termenul ”Udrea , desi ar fi fost foarte adevarat daca as fi facut'o)










s'a prins si tapalaga ca baetzii lucreaza din greu la diversiune.

sursa: tot madam blogary, biensiur, dovada ca monitorizeaza tot serviciu secret flauăr pauăr  al doamnii udrea, tot monitorizează servicul secret al doamnii udrea! 

si'ar cam fi cazu ca tapalaga sa'si bage mintzile'n cap, c'altfel patzeste si el ca mircea marian, unu din cei doi - trei giurnalisti care cine gura mare are - doi ani vor sapa la sare, si se vede ușor cit de repide'i sare muștaru si muștiucu doamnii udrea, usor ii sare muștiucu doamnei udrea:

"astazi, pe drumul spre casa, am fost injurat, amenintat, imbrancit si lovit (usor, recunosc) de catre un cetatean care spunea ca este revolutionar si dorea sa ma invete minte sa mai mint la tv.Printre altele, m-a catalogat "jidan". Am chemat politia, care ne-a legitimat, mi-a transmis ca nu poate face nimic si imi recomanda sa ma duc la sectia de politie sa depun plangere. In fata celor doi politisti, care asistau pasivi, tipul continua sa ma ameninte si sa spuna ca sunt "vandut jidanilor". Politistii nu s-au legitimat si cand i-am intrebat daca sunt martori la amenintari s-au strambat si au zis un "da" cu jumate de gura. Ma rog, a fost mai lunga povestea, abia acum intru in soc, eram calm. Tipul a spus, in fata politiei, ca este a doua oara cand imi "atrage atentia" (si mi-am amintit abia atunci ca, prin 2012 m-a mai injurat, tot pe drumul spre casa, pe langa Patriarhie, dar l-am ignorat). Totul s-a terminat cu o frumoasa coabitare politist-revolutionar, doamna politist oferindu-se chiar sa il plimbe cu masina, mai in gluma, mai in serios."

"doua mici concluzii, dupa incidentul de azi. unu, cetateanul care m-a agresat stia exact ce face, a stiut cum sa ma atace ca sa nu am practic nici o proba, desi eram in mjlocul orasului. a facut-o pentru ca sunt ziarist si ca o sanctiune pentru opiniile mele, a spus-o clar, inclusiv ca nu am inteles primul sau mesaj. doi, nu imi spuneti sa imi schimb viata in vreun fel de frica unor astfel de incidente, pentru ca nu am sa o fac."

"cetateanul care m-a agresat se numeste mihai voicu, il vedeti in poza, are certificat de luptator la revolutie, s-a nascut in 1952, la Buzau. pe net, gasitice spune el ca ar fi facut la revolutie, in orice caz a aparut in scena abia pe 22 decembrie. Poate stie mai multe Romeo Raicu."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu