joi, 7 ianuarie 2010

tent(acul)atzia succesului faci(a)l

stiam io ca tre' sa se 'ntimple ceva ciudat in ziua asta !

incepuse bine...

cu ochi abia mijitzi avui parte de o spinzuratoritza adolescentina, trei babe udate la picere, un decapitat de tren, un ars, o arsa, accidente multiple din cauza neadaptarii vitezii, inundatzii, si pe busu spre final.

cu problemele lui carora nu le aflu niciodata rezolvarea, ca tre' sa plec.

doar badea mai lipsea !

noroc ca l'am sarit din grila, impreuna cu totzi colegii lui de suferintza...

shocu' final l'am suferit atunci cin' vazui c'am fo' "citat" de dl. patrasconiu, si la el pe blog si  pe "platforma" (careia io'i tot fac antireclama aci la mine... da' ce conteaza ! se vede ca n'a ajutat !), in legatura cu filmuletzu' capturat de la otv. ala cu agarici si paunescu inspumat ("sa fie judecat !").

si sa te tzii, trafic, nenica !

ce n'am vazut, nu vad, si n'oi mai vedea vreodata !

o cincime din cit face lovin intr'o zi proasta !

o zecime din cit ii scapa printre des'te lu' roncea !

o sutime din cit ii ramin printre masele lu' badea dupa ce se spala pe dintzi ! 

miinile'mi tremura atunci cin' tastez numa' gindindu'ma !

si vorba aia "nema' malai" la afacerea asta...

da' dac'ar fi vorba ?

nu m'as transforma instantaneu in paparatz ?

nu mi'as hacui imediat soacra, in baie, imortalizindu'i, pentru eternitatea blogherista, ultimele zvircoliri ?

n'as cauta cele mai abjecte forme de a shoca ?

ca pofta vine mincind, nu ?

n'as deveni mai cinic decit ddd, dan negru, razvan dumitrescu, medelin ionescu (recunosc ! m'am uitat pe gogal sa aflu cum il cheama !), si capatos la un loc ?

multzumesc, Domnule Patrasconiu, pentru ocazia d'a vedea si io, in sfirsit, ce'nseamna traficu' adevarat !

si ziua, fatidica, inca nu s'a terminat !

------------------------

sa te mai miri de ce se tabloidizeaza totzi ?

"votez honorius !" (in vis ! brrrr...)





"dovada"

Un comentariu:

turnofftheglory spunea...

Niku, in campania electorala maximul care l-am vazut a fost de 1700 de vizite care contrasteaza mult cu cele 300-400 de vizite. Un boom de titlu. Ideea e ca daca tie google iti aduce si reclama daca devii relevant. Wordpressul e pentru vorbarie. Nici Patrasconiu nu pare ca obtine bani pe blog.

Trimiteți un comentariu