miercuri, 12 mai 2010

trecerea in conspirativitate


dom' stoika e "optimist", si'mi dovedeste ca n'a prea iesit de prin birouri zilele astea .
starea pre-insurectzionala a fost sadita cu succes in rindurile tutulor straturilor sociale, iar ultimele masuri anuntzate, si inca neluate, au sporit nervozitatea pina la cota in care orice discutzie incepe cu "ce facem, mergem in piatza ?"
nu la piatza...
fostii votantzi basescieni, daca n'au devenit ei insisi niste fiare gata sa sfisie, se strecoara speriatzi pe linga peretzi cu ochii cit cepele sa nu le caza, din senin, vreun ghiveci in cap.
lilika face transporturi masive de sticle incendiare disimulate sub forma unor inofensive cutii de transportat violoncele, contrabase, orgi de piept, si asteapta momentului 19 mai, nou' NO BASESCU DAY - 02.04.2010, de care ne rideam noi.

amarnika'i va fi razbunarea !

stiam eu ca am dreptate cin' scriam asa...

daca nu mai apar p'aici inseamna ca mi'a pus cineva piedica la metrou pe scari !

9 comentarii:

Riddick spunea...

Nikule, dacă commies ies "la bărbuncă", sunt haliţi, crede-mă că ştiu ce spun.

matusalem, spunea...

Hai sa-ti dea Dumnezeu sanatate, ca m-ai binedispus. :) Super! :)

Lilick spunea...

Pai vezi? Nici nu mai anunt un nou "No Basescu Day" acum. Aranjez direct cu sindicatele. Dar de ce nu voiai sa iasa Basea presh? Eu voiam (dar sa nu mai zici la nimeni). Stii de ce? Daca nu avea sanse sa iasa Crin, de ce sa stricam frumusete de "revolutie anti-basista" cu un Prostanac la Cotroceni? :))

Mi-ai adus aminte de bancul ala ceausit: "Bula la ora de vioara. Deschide cutia si profesoara striga: -Bula, ce faci cu mitraliera la scoala??? - Eu ca eu, dar nu stiu ce o sa faca tata cu vioara la Congres!" :))))))

Riddick spunea...

Lilico, iar scrii prostii despre preşedintele meu ? ;-)

Anonymous spunea...

Iubire scumpa,Lilick,mi-e frica sa nu publici cumva mesajul de la ANA BIRCHALL.... ! Shezi binishor ,dragostea mea ! Te voi iubi mereu shi nu te voi parasi niciodata !:)))))

Lilick spunea...

Guritzele! Ca sa nu zic si eu ca pedelista voastra: "Ciocu' mic". Ca daca va arat cu degetul pe strada, si pun lumea sa va intrebe cu cine ati votat, va apucati pe loc de tricotat ca Udrea-n campanie: "unu pe fata, doua pe dos..." :)))

Nikule, iesi din gaura! Nu-ti mai fie frica, ca nu te calca metroul. :)))

Riddick spunea...

Lilico, aveţi de aşteptat pâna în 2016 cel puţin pentru a accede la guvernare. Parol ! Uite ce au ajuns liberalii din Ungaria ! :))))

niku_elektriku spunea...

nu se poa', dom'le !

lilik are si humor ?

si io car' credeam ca'i mereu "curentata"...

niku_elektriku spunea...

n'am patzit ni-mic, inca, pen' ca n'am mai luat metrou' :-(((
incredibil ce face instinctu' de supravietzuire din hom...

Trimiteți un comentariu