miercuri, 16 iunie 2010

statuia leacului durerii'n cur a lu' selaru

poza asta e furata de pe net (nu mai stiu de unde), si nu'l reprezinta, precizez, pe selaru...

din bancu' mult citat, ala cu statu' ia tot, am ramas cu ticu' d'a'l fura, de un' apucam fiecare, pe susnumitu' stat.
c'are de unde !
am aflat prin niste cotloane, azz, neste cifre de mi'a cazut falca da tot, si, suprizzze, statu' nu' numa' ca nu mai e capabil sa ia, da' el da mult mai mult, sau cel putzin asa s'a angajat, prin diverse gubernari succesive (multzumim tari, multzumim fosga !), decit e capabil sa ia.
chiar daca fac bube pe mine cin' vine vorba de numere, nu ma refer aci la acceptziunea secsuala a termenului, in calitatea mea de "doctor in ioconomie (de mijloace)" vreu sa'i adresez p'aceasta cale o urare de dulce doctorului in artimetici dan selaru, asemanatoare cu cea pe care ne'o adreseaza el noo, nenorocitzilor car'  l'o fo' votat pe chior, si sa'l bag in aia ma'sii p'ala car l'o facut pa el dottore, daca nici barem macare cita artimetica pricep io nu'i in stare sa consimtza.
sa vaza si el cit de humani sintem noi, nu ca handralaii cu dureri far de leac, in cur, ca nu'i dorim sa n'aibe bani de luminare.
fara i din a
forzza joahnaaa !
 

4 comentarii:

Dan Badea spunea...

ca bine le zici, elektronikule, tata! nu te lua, bre, după idiotu de selaru. ala atata are in tigva, atata scoate! tonomat.
hai sa traim bine, cat ne-a mai ramas!

Anonymous spunea...

DA !

Pariu că lehamitea merge direct la suspensdare ???

tibi dixit.

niku_elektriku spunea...

@ dane, selaru poza'n baiet mai spalatzel, d'aia ma mai opinteam sa'i mai consum productziunile.
daca tot am renuntzat sa'i zaresc pe tonomatzii teve, cre' c'am sa renuntz si la aia de pe net, unde selaru ocupa un loc fruntas intre cei car' ma nervozeaza, batindu'se pentru prima pozitzie cu ampippidi si hera...

niku_elektriku spunea...

@ tibi

nu tziu pariu, pen' ca si io's d'aceeasi parere !

Trimiteți un comentariu