miercuri, 27 aprilie 2011

nu va mai certatz!

adevaratu' romun cu talent e aici!

12 comentarii:

Lilick Auftakt spunea...

Mai Nikule, nu mai pooot de raaaas. :)))))))))))))Ai un blog din ce in ce mai bun. Da dependenta. :)))))))

ribelalu` spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
ribelalu` spunea...

nikule..nu mai baga tata d-astea ca raman "ribelalii" mei fara blogerita :P...
sarutmana lilick...

Lilick spunea...

@Ribelalu', hello! Azi l-am popularizat la greu pe Niku pe facebook. Nu am incotro, ma obliga. :)) Cred ca i-am gasit deja si fani.

niku_elektriku spunea...

@ lilick

la tatzi ni'i greu :(

niku_elektriku spunea...

@ ribelalu

lilick e mult mai "umana", nu zic umanista, cin' intra p'aici, nu stiu de ce!

niku_elektriku spunea...

aha, lilick, 'nseamna ca tzie itzi datorez "deosebita atentzie" de care am avut parte...
vrei sa'i pui pa "baetzi" pa urmele mele, vaz!

si, apropo de facebrock, azz am avut o tentativa sa'mi fak kont akolo, da' m'am speriat vazin' cite aprobari tre' sa tot dau ca sa citesc tot fel' de chestii care nu ma intereseaza si cre' ca'l sterg in curind

Lilick Auftakt spunea...

Ce sa citesti, Nikule? Se face contul simplu, nu trebuie sa completezi tot acolo. Doar nume (nick) si adresa de e-mail. Tot o sa fie nevoie sa-ti faci pana la urma, o sa vezi...

Pana atunci, uite cateva comentarii la clip:

T: L-am vazut pe asta la OTV. A cantat exceptional in prima parte cand nu a avut sunet in platou. :) S-a stricat toata treaba cand inginerii de sunet au rezolvat problema.

Lilick: Dadaaa, prima parte e exceptionala! :))

T: Mi se facuse pielea de gaina vazandu-l cum da din buze. Atunci am inteles ce a simtit Andra lui Maruta ascultandu-l pe Tutu. Asteptam subtitrarea cu sufletul la gura. In locul ei a venit sonorul si atunci pisica s-a aruncat de la balcon. La vecinul de la 2.

S: Sunteti rautaciosi. Omul a avut un mesaj de transmis, cum numai el si cei de la tehnic puteau sa o faca. Daca esti roman, mandreste-te cu asa ceva. Asa cum ne indeamna talentul nr. 1 al Romaniei, maestrul Tutu.

Lilick: Cel mai interesant e ca, in timpul asta, dupa cum se vede pe burtiera, OTV anticipa crima din benzinaria de la Buzau. :)))))

A: ‎=)) :)) finalul e apoteotic.

niku_elektriku spunea...

@lilick
cum, omu' ala chiar cinta?
aveam eu ceva banuieli...

la face-si-nu-mai-stiu-cum mi'am facut pin' la urma cont, da' nu prea rezonez la idee

ribelalu` spunea...

@ Lilick:
Niku are unul dintre cele mai "tari bloguri" si il citesc mereu cu zambetul pe buze.
Si pe-al tau il citesc mereu, dar mai cu frica, sa nu ma prinzi pe-acolo ca iar imi rupi picioarele :P
@ niku:
Lilick e "umana" mereu. Doamne fereste sa fie umanista. Si eu cu ea suntem ca stelistii: chiar daca tinem cu aceeasi echipa, eu il injur pe Becali ;)
Cat priveste Fecebook-ul iti spun ca este o "mina de aur" si se merita. Nu cred ca exista la ora actuala ceva care sa-l egaleze. Cel putin mie imi aduce cel mai mult trafic.

Riddick spunea...

Nikule, te-ai contaminat complet de la ribelali (de la crinişti, aloo !). :)))

Mie mi-a trecut... (ribelalule, nicio aluzie la tine). Se ştiu ăia la care mă refer. ;-)

niku_elektriku spunea...

@riddick

stai linistit!

ca n'o sa'mi mai bat capu' cu prea multzi d'acuma, de cin' iar a pacalit'o basea pa monika!

Trimiteți un comentariu