duminică, 17 aprilie 2011

   cum am ajuns victima "politica"  
  a cuplului "boerilor mintzii"  
    teverizdici    
     plesu&liiceanu,   
     sau, mai pe romuneste,    
    cum-pe-cine-nu-lasi-sa-moara-   
          nu-(prea)-te-lasa-sa-traesti,       
   "ajutat" fiin' (si) de  excesu' de zel al  
        unora, mici, prosti si rai         


PLESU&LIICEANU. 23.01.2011    3,573
PLESU si LIICEANU la TVR 1 DESPRE PROSTIE - VAST DOMENIU! 30 01 2011    13,145
PLESU & LIICEANU - DESPRE URA si INVIDIE TVR 1 - 06.02.2011   10,742
PLESU & LIICEANU - DESPRE CARTI si CITIT - TVR 1 - 13.02.2011   9,827
PLESU & LIICEANU - DESPRE FRICA (si HERTA!) - TVR 1 - 20.02.2011    7,713
ANDREI PLESU & GABRIEL LIICEANU - DESPRE MIRACOLUL INTILNIRII - TVR 1 - 27.02.2011 5,707
PLESU si LIICEANU - DESPRE IUBIRE - TVR 1 06.03.2011  9,055
PLESU & LIICEANU - CUM VORBIM - TVR1 - 13.03.2011  1,685
PLESU & LIICEANU - DESPRE CALOMNIE - TVR1 - 20.03.2011   1,638
PLESU & LIICEANU - DESPRE TOLERANTA si INTOLERABIL - TVR1 - 27.03.2011 1,750
PLESU & LIICEANU - DESPRE CEI NESTIUTZI - TVR1 - 03.04.2011   712 
PLESU & LIICEANU - DESPRE TRUFIE - TVR1 - 10.04.2011  499

ce se vede mai sus este evolutzia interesului public fatza de ultima mea "initziativa cetatzeneasca" d'a urca pe utub "palavrageala plicticoasa" a celor doi boeri ai mintzii, plesu&liiceanu, "sacrifitziu" de la sine (mine) asumat in tentativa d'a ameliora media aiq a accesatorilor romuni de utub in aceste momente de restrishte tabloida fara numar si rushine.
tentativa eshuata lamentabil, dupa cum se vede...
si cu ajutoru' neprecupetzit al principialei televizii poblece, care n'o gasit nimic mai bun de facut decit sa ma reclame la prapaditzii aia de la tub!
ba, ce sa zic nene, le faceam o concorentza terebela la saitu' lor de cacat
in care obectu' lacramatziei lor la tub, adeca emisia celor doi antipaticutzi pro-pupincurizmus-basescianis, se poate afla, da' cu lipsusuri, si aleatoriu, ca n'au loc de tolomacu' de pe doi
asa ca ce si'au zis tolomacii?
eu i'am produs, io ii omor!

cu ocazia razbunarii teveriste mi'am perdut si io "privilegiu" d'a putea urca boarfe mai lungi de 15', chestie pentru care eram invidiat de multzi...
sa le fie de cap!
sa se grabeasca, sa'si ee bani de coroana, dentara...
ca mai sint vreo doua neinterzise!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Asa`ti trebuie, Nikule. Orice fapta buna se pedepseste exemplar.

Galeata cu pixeli.

Lilick Auftakt spunea...

Nikule, si daca deveneai un mogul concurent? Niku Mogulu', Niku Mogulu'. :D

niku_elektriku spunea...

@Galeata cu pixeli
asa'i, bre, galetzico, da' matale ce facusi?
te retrasesi in plina glorie?

niku_elektriku spunea...

@lilicko,

pai, ce mai am loc de mogulii de la tvrl?
aia carora nu mere sa le faci binele cu fortza, pe banii tai?
ca de mogulii ai'laltz mi'am luat gindu'...

niku_elektriku spunea...

@Demnitar Demagog

ma cam oboseste "subiectu"!

Marius Delaepicentru spunea...

Băi, ce căcănari! După ce că au renunţat la formatul Real Media, de nu mai reuşesc în veci să mai văd ceva pe saitul TVR, acuma s-au găsit să mai şi hăituiască apocrifele de pe Youtube. Singurele pe care le puteam vedea.

Neam de procesomani.

Niku, fii atent: postează în continuare pe Youtube dacă poţi. Dă-le fişierelor nume diferite. Dacă nemernicii continuă să te hăituiască, eventual, să te acţioneze în judecată, ridică obiecţia că reducerea la un singur format (de-nevizualizat pentru mulţi) reprezintă o atitudine monopolistă, reprobabilă pentru o televiziune publică. Spune-i "organului" că toate mass-media publice postează cel puţin în două formate. Dă exemplele DWelle (două formate) şi Europa Liberă (trei formate). Pune întrebarea: de ce TVR obligă spectatorul să folosească codec-uri de la UN SINGUR producător?

niku_elektriku spunea...

@marius
s'a aranjat, nu se (mai) poate (de fapt, nu mai pot eu...)!
ca utubu' mi'a ridicat "privilegiu" d'a putea posta luuung, la fel de scurt cum mi'l acordase.
si n'am ce (le) spune!
aveau dreptate, baetzii.
iar in privintza formatelor, ce sa zic, as fi preferat sa fi postat si p'o juma de format A4 al unei firme d'apartament, da' sa poci gasi, la orice ora, ce ma intereseaza, fie si dupa doi-trei ani, nu ca acuma, aleatoriu, la discretzia unui functzionaras care se ocupa (nu) cu asta.
asa au disparut in ceatza o gramada de lucruri pe care imi programasem sa le vad si n'am mai apucat.
si daca nu gasesc niste "nebuni" care sa le plaseze pe cine stie unde nici n'am sa mai apuc sa le vad vreodata.

Trimiteți un comentariu