vineri, 15 aprilie 2011

pina la alegerea intre brejnevismu' lu' boc si stalinismu' lu' blaga, mai exista o sperantza: DDD are un frate!
probleme cu capu', dorele?

pin' o sa'i "atingem", ca sa putem striga apoi "esteee!", chiar daca doar c'o floare, un ou, ceva,  tinerii, si mai putzin tinerii, ce nu la paris invatzat'au cum sa faca nodu' la gitlegau' cu care vor sa ni fericeasca narodu', care mai pa stinga, care mai pa dreapta 'mprejur, avem semnale consistente ca dan diaconescu are un frate!
si nu, acesta nu e vasile dincu, cum s'ar putea crede de catre eventualii cititori grabitzi!
cine are sa aiva rabdarea sa citeasca articolu' ce se afla in spatele linkului de mai sus are sa poata avea revelatzia ca acest frate chiar exista in realitate, lucru ce mie, urmaritor constant, si rabdator, al oteveului (am spus, doara, ca incep sa seman cu plesu! la kilograme...), imi era absolut necunoscut!
si ce relevantza ar avea asta pentru binele si prosperitatea tzarisoarii?
pai, daca e adevarat ca "ala" chiar exista, si ca fra'su', DDD, l'ar fi priponit in fruntea partidului popo'ului DDD, ce ne facem daca e "un om serios", care n'are nici o legatura cu caricatura umana pe care o urmarim cu nesatz seara de seara, intarindu'ne hotarirea, tot mai multora dintre noi, d'ai "acorda o sansa", macar in chip de razbunare fatza de adunatura de "partide moarte si flasnetari tristi", cum au facutara multzi cu vadimachis in doo mii (io nu, ca n'am votat!)?
n'am patzi'o, exact pe invers, ca la pacaleala in care ne'or fo' bagatara in fatza personaje plauzibile precum o monica macovei, sever voinescu, tru (tru? cine mai e tru?), cristian preda, si, de ce nu, toader paleologu, ca in spate sa se afle tot buldogi si altzi chiuaua?
ce ma fac daca fratele lu' DDD e un fel cristian preda mai cu charisma, un monica macovei fara fusta si cu lipici la masse, sau un tru fara alunecarile de picior mercantile ale astuia?
daca nu'l cunosc pot sa'mi imaginez orice, nu?

ce fel de "razbunare" mai e si asta?

n'as putea sa spun si io, ca theodor stolojan, "romania are o problema cu capul"?

din motivu' asta, precum si pentru ca'mi doresc o "reforma" de sa s'aleaga prafu', m'am gindit foarte bine ca vreau
     BLAGA PRESEDINTE!  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu