sâmbătă, 2 aprilie 2011

 romanul decapitat si avram iancul spinzurat 

o tema "usurica", de vichend, "cazuta pleashka" odata cu stirea pogromului de la Mazar-i-Sharif  in care "un român a fost decapitat de agresori".
uitindu'ma aseara pretz de citeva minutzele la conclavu' celor doi'spe hoameni furiosi, prilejuit de "interzicerea nelegiuita a partidului poporului",  in care o serie de "activisti ai popo'ului" se jucau cu voiosie cu chibritzelu' lor atrofiat pe linga butoiu' cu benzen al natzionalismului romunesc in adormire, scotzindu'i pe hunguri-bunguri vinovatzi de toate relele ce se 'ntimpla la romunika, daca nu 'n 'ntregu' univers, inclusiff p'in sprijinirea gubernului tradator de neam si tzara boc, mi'am adus aminte de insistentza cu care a fost abordat subiectu' avramutz iancului de cirpa spinzurat de un "nebun" p'in hungurime pina si de catre posturi, aparent, rezonabele, numindu'i aici pe cei de la proaspatu' post de radio "al lu' turcescu".
nu 'ndraznesc sa ma gindesc ce'o fi fo' p'in alte partzi mai repede varsatoare de sinje mai mult sau mai putzin nevinovat.
daca planu' lu' blejnar d'a'l "pedepsi" pe "nebunu' bungur" au esuat, momental, nu'i sigur ca p'in alte partzi, si cu indivizi care n'au alta vina decit c'au aceeasi identitate etnica cu a "nebunului", n'o sa se 'ntimple nimica.
ca, nu stiu de ce, "ca majoritar", ortodox p'in nastere, da' cu mult sinje alogen amestecat prin vene, nu ma simt DELOC - da' stii cum? - chiar DELOC, atit de departe de situatzia aia tragica din afganistan, mai ales cind ma uit la multzi semenii d'ai mei!

3 comentarii:

jderu' spunea...

Domn'niku, deci, în concluzie să recapitulăm: Barna l-a spânzurat pe Iancu și Moțco a fost decapitat. Aplicând hermeneutica avuculogratulațiunii mecanice a numelor, eu mă întreb cine este mai român dintre Barna si Moțco.

niku_elektriku spunea...

@jderule
habar n'am, ca nici nu'mi pusesem proglema, da' auzisem de paradocsu' bashinii trase la miercurea ciuc ce provoaca huragane pe strada torentului, banca de la geam!

Anonim spunea...

nimeni nu ii opreste pe romani sa traga in teapa efigia lui matei corvin sau orice ungur pe care au ei boala...

la mine pe blog Curuletz Nastasian s-a tot saturat sa candideze si sa piarda!!!!

PS; m-ai scoss din roll niku-le?

Trimiteți un comentariu