sâmbătă, 2 aprilie 2011

   cin' se joca cu' focu' pepeului   
   face pipi'n patu' 'troceniului   

doi'spe hoamen(cul)i 
furiozzi 
(ce ma lasa)
 fara cuvinte
si cu unu', zece, care'i si 'ntrece...
EXPERIMENTELE, sotziale, CONTINUA!
asa ca ai face mai bine, 
domnule presedinte,  
sa...

Un comentariu:

Daniel Francesco spunea...

Nikule, da' ce se va intampla cu listele de inscrisi in Partidul lui Dom' Presedinte Dan, ei n-o sa mai ia ai douaj'da'mii de euroi si pensie gratis la 30 de ani varsta din care doispe cotizati la circiuna "La Maneaua vesela"?

Io eram pe lista din Bucuresti, Brasov, Tecuci, Poplaca, Milano, Constanta si din altele, deci nu mi se pare normal ca sa se joace unii cu COdoaiele la care am stat. Am cumparat reviste si am completat adeziuni de mi-au amortit degetele pe un pix primit de la PNL sau PSD sau PC, ca tot aia e!

Acum, stau si ma intreb, sunt oare in ilegalitate? Da' daca devenim legali, acesta ilegalitate se va pune la pensie, cum a fost cu al'batran al meu care a luat pensie ilegalista de la comunisti ca s-a batut cu sefu' da' post pe o disputa de onoare la septic?

Trimiteți un comentariu