marți, 29 iulie 2014

intre noi, robotzii



eu eram ferm convins ca tot ce putea rezulta in urma frecarii a doua scindurici nu putea sa fie altceva decit rumegus





Exclusiv! Carmen Bruma: „Imi doresc sa se uite in jurul lui si sa faca ce fac si parintii”!



Carmen Bruma a povestit, in exclusivitate pentru ADPM, ce fel de mamica isi propune sa fie pentru fiul ei si ce valori isi doreste sa-i transmita micutului Vlad atunci cand va creste mai mare.
carmen-bruma-mamica
Carmen Bruma, una dintre cele mai proaspete mamici din showbiz, spune ca si-a propus sa nu fie genul de mamica panicoasa si exagerata si ca isi doreste ca, pe viitor, sa poata fi un exemplu bun pentru copilul ei.
„Incerc sa nu fiu o mamica panicoasa, sa nu fiu o mamica exagerata si cam atat. Si imi propun sa fiu un exemplu pentru copilul meu. Sa nu ii spun doar din vorbe ceea ce trebuie sa faca, ci sa vada la mine ceea ce ii propovaduiesc. Nu am neaparat un set de valori foarte bine structurat, dar in principiu imi doresc sa se uite in jurul lui si sa faca ce fac si parintii”, ne-a declarat vedeta.

ce blestem, domnule, ce blestem (blestm de mama, si asta "prinde" al dracului de tare!)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu