luni, 28 decembrie 2009

mandatu' lu' funeriu incepe cum nu se poa' mai bine !

aflu cu infinita satisfactzie, si sporita consideratziune pentru' tzara in care'mi este dat sa vietzuiesc, ca s'a modificat schimbarea, SI in ceea ce priveste legea educatiei nationale.

mafia din invatzamintu' romanesc isi arata coltzii inca inainte de inceperea propriu-zisa a mandatului de ministru de catre daniel funeriu. n'a trecut decit o saptamina de cind ma'ntrebam daca'si va rupe dintzii'n aceasta confruntare dezechilibrata.

n'as avea tocmai io indreptatzirea sa ma pronuntz in privintza acestor aspecte, data fiind trecerea absolut sporadica, si fara efecte vizibile, prin masina de tocat a invatzamintului romanesc (lucru petrecut, oricum, cu destule decenii in urma), da' faptu' ca mai am inca o progenitura ce parcurge, ea insasi, ultimele faze ale unei, sa zicem, "desavirsiri" profesionale, imi da o, cit de mica, legitimitate in acest sens.

n'am sa ma apuc sa "torn aici" ceea ce cred eu ca a fost gresit in ceea ce sa'ntimplat cu propriu'mi copchil, mai ales ca'mi pot reprosa si eu destula neimplicare. n'am facut'o cu foarte mare energie si pentru ca ma cunosc destul de bine cit de a-social sint eu insumi, si ea (e fata) imi seamana prea bine in directzia asta. daca as mai fi fost si un mare "zbir", probabil ca nici macar sihastriile din virfu' muntelui n'ar mai fi corespuns  standardelor de auto-izolare la care ar fi  ajuns.

nici acu' nu'i mult mai departe de asta !

da' nu despre asta vreau sa "torn"...

de fapt ma autodenuntz !

pe la mijlocu' deceniului trecut, pe vremea cin' computatoarele erau putzin raspindite, ca sa nu mai vorbesc de internet care era "un lux", am fost beneficiaru' indirect al relatziilor vicioase, ca sa nu zic direct corupte (desi, iata ! zic !), incasind sume de ordinu' sutelor de bulioane lei tramvai vechi, ca urmare a participarii la "industria" lucrarilor de licentza dintr'o anume institutzie de invatzamint superior bucuresteana.

de stat !

ase !

ce faceam ?

eram interfatza conectata la computator a unui "profesor universitar", pe vremea aia ajuns la vremea senectutzii absolute (cit sa fi avut ? 75 ? 85 ? habar n'am !), si care ne livra lucrari de diploma vechi pe care le scanam, le procesam in format digital, le mai repaginam, mai bagam un grafic, o poza, ceva, si dup'aia le printam formos cu numele "clientului" nou al "profesorului".

si asta de sute de ori !

nu spun cum era nivelu' "lucrarilor" reşpective, de ma rusinam io citindu'le, facind, uneori, exces de zel (nesolicitat !) de a aduce unele corectzii in ceea ce priveste preturile, cantitatzile, plus alte elemente ce erau vadit in-actuale (era perioada inflatziei cu trei cifre !).

alteori era vorba, pur si simplu, de transcrierea unor instructziuni interne ale unor intreprinderi atunci de stat, fara nici o legatura cu (sau fara sa aiba vreo relevantza legata de)  procesu' de instruire dintr'o institutzie de invatzamint superior (norme psi, pm, efractzie, etc. !).

a tzinut toata distractzia asta, foarte "lucrativa", pin' ce mos teaca a dat coltzu', citziva ani mai tirziu.

nu'mi imaginez in ce mod au "evoluat" intre timp lucrurile, mai ales ca invatzamintu' "la privata" a 'nflorit corespunzator cu dezvoltarea capitalista a relatziilor de productzie !

la fel, nu'mi imaginez cum au evoluat intre timp "beneficiarii" prestatziilor mele, si daca o fi ajuns vreunu' parlamentar (am facut gresala sa nu pastrez o statistica exhaustiva)...

de amuzament, am sa caut, dac'oi mai avea dischetele, sa plasez o astfel de "lucrare" pe blog...

sa ne ridem !

in incheiere un citat din mult injuratu' domn hardau:

Dlui Mihail Hardau, fost ministru al educatiei, actualmente senator si seful comisiei de invatamant din Senatul Romaniei, i-a scapat porumbelul asta vara cand a declarat public: “universitatea Spiru Haret si alte universitati private controleaza Ministerul Educatiei si Parlamentul Romaniei”. O fi stiind domnia sa ce spune, avand in vedere inaltele functii pe care le detine in statul roman.
asa ca d-l daniel funeriu este intr'o situatzie cit se poate de imposibila, cu tot siviu' d-sale !
sa'i tzinem pumnii !
treaba e sa nu'i tzina, in cu totu' alt scop, si distinsii domni parlamentari/profesori universitari...

Un comentariu:

Neinfectat De Comunism spunea...

invatatmatul romanesc nu poate fi reformat cu jumatati de masure, trebuie ras de pe fata pamantului si construit din nou pe principii moderne si mai trebuie sa nu mai dam tzarii atatia filosofi, avocati si ingineri...ca majoritatea ajung politicieni corupti...

Trimiteți un comentariu