luni, 7 decembrie 2009

un fleac: i'a ciuruit ! au cistigat "ciganii" !

n'am vazut mutrele alora !

da', oricum, cre' ca erau sedatzi...

hrebe , care rindu' trecut, cin' cu nascase, in 2004, spre dimineatza isi recunostea infringerea in direct la otv, acu' cre' ca vrea sa declanseze rebulutzia bunului scirtz, nerecunoscind rezultatul votului...

lumeeeee, hrebe, cu toata sleahta, se vaita ca a fost furat la vot !

nu mai ezista rusine pe lumea asta...

da' tot n'am 'ntzeles in ce calitate numara paralel orbanica aseara ?

citzi reprezentantzi a avut giuanna in sectziili de vot ?

daca il sprijineau o mie de partide avea o mie de oameni acolo ?

ps.

vad o mica diversiune pe saitu' lu' thor, care e, in general, cam saltat de pe fix.

daca se difuzeaza asa ceva pe televiziile mogulilor ne'am ars !

http://thoremil.wordpress.com/2009/12/07/un-fleac-i-am-ciuruit/

5 comentarii:

Riddick spunea...

Victorie!

Am fost în dubiu pâna pe la 2 noaptea, dar BEC a reconfirmat de dimineaţă.

Începe lupta la parlament.

jderu' spunea...

Faza cu Geoanã pe lângã sticla de sampanie de 1,50m va rãmâne în antologia umorului românesc. :) :) :)

niku_elektriku spunea...

@ riddick
astia o sa se cramponeze de coialitzia lor, asa ca base nu tre' sa faca nici o gresala acu', ca nervii sint intinsi la maximum, vezi thor...

niku_elektriku spunea...

@ jderule

chiar ca tre' sa fie o faza tare, da' io n'am vazut'o !

m'am cam ferit aseara de emotzii negativa...

Anonymous spunea...

Nik si Riddick,multumesc pt sprijinul moral de azinoapte;daca nu erati voi,cred ca ma isterizam de tot.Noroc si la mai mare,azi cand lucrurile sunt cam asezate.Toti soarecii sunt in pamant singurul sobolan ramas la inaintare saracul patefon Georgian Pop.
Monica

Trimiteți un comentariu