marți, 4 noiembrie 2014

atît












6 comentarii:

Din jale se intrupeaza Electra spunea...

of, of, nietzschelektrice, ...mama ei de minte de pe urma, vezi cum dai ocazia acum la (trei) intrebari incomode...?
...acum, zi si tu, nu-i pacat ? ...mama ei de viatz'...

niku_elektriku spunea...

Din jale se intrupeaza Electra,

acuma'i vorba de mintea ce de pe urna, nu te mai tzine de diversiuni eftine :( (asta a vrut sa fie un emoticon suparat)

Din jale se intrupeaza Electra spunea...

maistre, crede-ma acum ca chiar nu-mi arde de diversiuni eftine finca ma uit in jur si vad inca suficienta lipsa de incredere reciproca intre potentialii votantz ai lui herr burgermeister, si, uite, ca sa-tz fiu mai credibil, spuneam si onorabilei doamne care detine blogul din figura de mai jos ca, pentru a-si lamuri recentele animozitatzi pedisto-liberale, e nevoie ca macar de dragul clarificarii si motivarii electoratului lor de acum (prins inca intre propaganda si contrapropaganda), e nevoie cumva ca in ceasul al 12-lea sa fie capabili si unii si altii de un minim exorcism :
http://www.rodicaculcer.ro/2014/11/imensa-raspundere-a-presedintelui-basescu-si-greaua-povara-a-candidatului-johannis/

niku_elektriku spunea...

@ Din jale se intrupeaza Electra,

da, am citit'o si eu pe doamna colognel, pe care dincolo de alte considerente, macar o apreciez ca, daca a fost "parte a sistemului", barim a fost vorba de o parte a sistemului nu chiar atit de neagra pe cit sint altele (cel putzin eu nu'mi amintesc vreo perioada in care sa fi tras la trasurica lu ilici).

acuma, daca tot s'a reactivat, nu stiu daca o face tocma' constructiv, dindu'i, de fapt, o brinca de ajutor doktorului minciurin.

mi'e cam sila

Din jale se intrupeaza Electra spunea...

...aaa, si sa nu uit, totusi..., e blogu'matale, faci ce vrei cu el, dar mi-e ca sterg^nd, vorba aia, ca administratoru' de bloc sub presh, poshtarile care-tz par, hai, nu licentzioase (c-am vazut ca altele, si mai si, au ramas pe tabla) dar mai cu atac la persoana (in figura), eh, atunci la modul asta te expui arat^ndu-tz (vorba analistilor decuseara) o vulnerabilitate.
...parereamea, mde, riskurile meserii.

niku_elektriku spunea...

@ edwarde,

ma expun, nu pot sa neg, in toata goliciunea, dar, in general, incerc sa fac abstractzie de psihopupu de care facusi vorbire, necitindu'l de fel.

am incercat sa invatz, fara succes (iata), platforma ca exista spam, cel putzin in cazul de fatza (mult prea umflata decit ar fi fost cazul, dupa gusturile mele relative), asa ca, atunci cind imi aduc aminte de perlele nefortzate ale individului, i le sterg manual, ceea ce, in sine, reprezinta un efort pe care insul nu'l merita.

chiar aseara, desi, in mod normal, nu prea obisnuiesc sa calce p'aici, fetele mele s'au amuzat copios p'acest subiect (ca'l las, adica, p'asta nespamat), ceea ce mi'a ranit, intr'o oarecare, nesemnificativa, masura orgoliul.

Trimiteți un comentariu