vineri, 21 noiembrie 2014

capu la val sau capu la caval







Ca sa fiu in ton cu lumea care face scrisori deschise si adreseaza chestii ultimative: am votat KI si in primul si in al doilea tur pentru el insusi si nu pentru raul mai mic, coalitie, justitie, ciuma colorata, dezastrul care va urma etc (e adevarat ca regimul ponta-a care-a distrus icr nu-i chiar favoritu meu). Am facut cu metode specifice campanie pro KI pe Facebook (fara sa fiu rugat sau platit) de capul meu exact, cit, cum si cind mi s-a parut mie bine. Am muncit cap la cap citeva zile, am scris 4 texte, am raspuns la 5 interviuri si 450 de mesaje pe net si am facut vreo 40 de desene cu degetul direct pe laptop. Am pierdut juma de ora la Atena si 15 minute la Zagreb ca sa votez. Ca toata lumea timp de 2 luni m-am umplut de nervi, disperare sau speranta oarba (noroc cu Facebuku). Cu alte cuvinte n-am facut mare sacrificiu si n-am asudat definitiv.
Pentru toate aceste lucruri domnule Klaus Iohannis eu nu vreau nimic in schimb. Nu va cer si nu va spun cum sa faceti nimic. N-am nici-o idee ce si cum e de facut si in ce ordine. Eu imi vad de treaba. Ceea ce va doresc si dumneavoastra. Servus..



acu ca iar se bat campii cu intelectualii lui Basescu, Crin si iata Iohannis mai spun ce-am spus si altadata: eu sint intelectualul lui Lia Perjovschi.


totzi au contribuit la victoria lui iohannis
dar, fatalitate, cei caval cavalu trece

3 comentarii:

Anonim spunea...

Aceasta e una din cele mai deosebite si puternice postari ale dumeavoastra, Dom. Niku !
Multora le vina instantaneu sa rada, dar le (ne) ingheata zambetul pe fata si NE PUNE PE GANDURI ca niciodata...

Ar fi pacat sa se duca pe Apa Sambetei Solidaritatea Duminicii trecute, un Miracol o data la 25 de ani !

Saptamana asta a fost Mos (era sa zic Craciun, dar tot aia e) Lech Walesa, pe care l-am asteptat multi dintre noi o viata intreaga...

Ce frumos ar fi fost in 1990 Ion Ratiu Presedinte, Elisabeta Rizea , Doina Cornea si Ana Blandiana onorate...
Din pacate eu am alta idee : la umbra Marilor Seniori Corneliu Coposu sau Ion Ratiu nu a crescut aproape nimic, crestin -democratia e la zece metri sub pamant, "prea mare" a fost coronamentul stejarilor Seniorilor mai sus amintiti...

Buba e acum (si) in alta parte si o sa ma combateti, sunt sigur :
Om mai ranchiunos, mai malitios ca amp rar ne-a fost dat sa avem parte si dupa ce "cavalele" mneai isi vor fi ocupat masutzele la ciolane vor urma "nopti ale cutitelor lungi", va da cu barda amepista in stanga si-n dreapta la fel cum ne-ar fi tocat generalul dogaru sau trupele de asalt ale liei olgutza vasilescu in Ardeal, un fel de "IMGB FACE ORDINE" !

Sa ne fie de bine , cu amp !!!

Caci care e diferenta intre Congo si Singapore ? Va spune Cristian, dom .Niku : NICI UNA ! Aceeasi DICTATURA numa ca in Singapore e plin de "cascaval"...

Emigrant spunea...

Mvaaai, deci din nou ceva deoesebit si extrafin.
Yeti Sofizticatu a votat la Grecia si la Croatia, el fiind o mare maslina de oaie internationala.
A facacut cacampanie pe feisbuc, locu cel mai sofizticacat din lume, se stie.
Intelecacatualu cel supttire si-a facut datoria dupe care s-a intors la munca sa de creatie.
La fel si-a facut datoria si acu 4 ani si acu 8 ani, cand si-a pus indexu pa grupu da crima organizata Basescu-Udrea.
Acuma nici cacat n-a mancat nici gura nu-i miroase a cacat.
N-are maimuta nici o vina ca a cautionat 10 ani un cocalar securist mafiot.
Cum nici o vina n-au nici boerii mintii pulii Liiceanu, Plesu etc.
Ba chiar se inghesuie la curu lui Iohanis, pe care il admirau, n'asa, de pe vremea loviturii de stat moscovite impotriva Cordacului ptr Alte Coardenate Isterice.
Cat despre Yeti iel e itelectualu lui Lya, fosta basista, actualmente iohanizda.
Si amandoi au fost intelectualii pcr pe vremea cand toti mancatorii astia de cacat de dreapta stateati smirna la sedintele de partid.
Hai siktir voua tuturor!
Prost e neamtu ca va accepta la curu lui.

niku_elektriku spunea...

draga cristian,

dupa cum vezi, dac'o sa vezi, iar am intrat cu intirziere, asa c'abea acum vazui ce'mi scrisesi.

in schimb, chiar asa, cu intirziere, tot nu reusesc sa ma dumiresc de ce te sperie atit de tare madam pippidi, care, orice am zice, reprezinta o capacitate, chiar si cilindrica, foarte mare.

dupa cum s'a vazut pe vremea lu milica, parca singura perioada in care doamna respectiva a avut o functzie prin intermediul careia putea sa aiva ceva influentza in veatza semenilor, ca sefa a stirilor tvr (ocazie cu care a reusit sa inerveze multa lume buna, inclusiv pentru ca l'a tratat mizerabil pe taika ilici, pin'aproape sa'i dea citeva palmuri in direkt acestuea), dar, pin' la urma, tot d'alde marius tuca sou, jac cristoiu si cetepescu au esit victoriosi/oase.

dovada ca taika fu reales in aplauze ca salvatore adamo de la patria.

cind eram basist feroce am injurat'o destul.

acuma nu.

Trimiteți un comentariu