vineri, 28 noiembrie 2014

ORIBIL!

ieri dup'amiază, 
un ungur
din Nagyvárad 
a umplut de sînge
doi romuni completamente nevinovatzi, 
din foarte multe puncte de vedere


pentru ca tot s'apropie unu decemvrie si pentru ca nu m'am hotarit inca daca sa'i scriu si io o scrisoare deshchisa domnului presedinte ales bules iohannis, imi petrec sfirsitu lumii, in general, gidilindu'mi in mod mai mult sau mai putzin placut urechile, cu castile din dotare, prin potpuriuri diverse, carele, cel putzin in cursu zilii d'eri, mi'au prilejuit desteptarea diacriticulului din mine, ca tot marea doamna a diacriticii romunesti a intrat si ea in adormire, din cauza de menopauza, cred ca.

ca orice analfabet care se respecta, mi'a crescut si mai mult inima deja mult prea marita atunci cind am avut ocazia sa'i aud p'altzii ceva mai prosti si chiar mai analfabetzi decit mine.

astfel, cum spuneam, efectuindu'mi plimbarica obligatorie de seara si ascultind, ca sa treca timpul, interview-ul telephonic pe care'l difuza, in reluare, sptfm (c'asa a ajuns sport total efem, sa dee emisiuni in reluare, in plin primetime, ca sa faca ioconomii si sa'i poatza plati, astfel, salariul baban lui banciu) si pe care il luase gabrel maricescu, fostul rapidist aproape convertit la stelism, lui "nea imi" emerich jenei, am avut satisfactzia sa'l aud pe nea imi nu numai fiind mai "bun roman" ca vechiul ziarizd maricescu, dar si descurcindu'se mult mai onorabil cu lingua romana decit acest fost partener al lui prelipceanu la postul lui vintu, in urma cu nu multzi ani.

cum altfel sa spui cind il auzi pe maricescul intrebindu'l pe jenei daca nu i se pare ca rezultatul unui anumit match este suspicios?

eu stiam ca rezultatul a orice lucru de pe lumea asta mi se poate mie parea ca suspect, daca e cazul, deci pot fi suspicios in privintza lui.

ma rog, dupa ce i'am pescuit perla maricescului, marturisesc c'am stat cu irima, desi marita, dupa cum graeam mai sus, cit un purice, ca nu cumva sa'l auz si pe nea imi cum trage si el vreo chifla, ca sa egaleze scorul, ceea ce nu s'a intimplat, ba dimpotriva, dinsul inscriind o foglia seca "la paeanjen" cam la noo'j la suta din populatzia de politruci de nazzionalitate romuna, si la cam tot atitzia din ziarijdii si folbalijdi de aceeasi nazzionalitate, care precis n'ar ar fi reusit sa rosteasca,  precum hungur-bungurul fost  mare antrenor, impecabil, "dificultatzi familiale" si nu "familiare", nici nu mai conteaza in ce context, decit cu riscuri majore de luxatzii neuronale si limbistice.






ca sa nu ramiie maricescu singur repetent si anul acesta, iata ca nici dup'o juma' de ora, il auz si pe marele romun de nazzionalitate incerta cosmin fiul zimbrului gusa cum baga o perversa de chinograma vorbind de ultimul cintec de sirena al pesedeului, dinaintea disparitziei, ceea ce pentru lebadoiul asta ar echivala perfect cintecul pe care'l tot cinta el d'atita vreme, obositor, dar nu fatal, din pacate, la fel ca pesedeoa.


Un comentariu:

Anonim spunea...

La ora cand incepe sa se balbaie maricescu imi aduc cei doi cotzophani de la scoala, dom.Niku !
Asta pentru ca soacra-mea, proaspata pensionara de la Dorohoi , considera ca ducerea sau aducerea copiilor de la si catre gradinita si/sau scoala reprezinta o sarcina sub "inaltimea" mneai....

Asa ca va trimit 2 linkuri cu unele din ultimele emisiuni serioase si interesante la radio, desi as fi dorit sa va trimit si o inregistrare cu Cristi Marica, pe radio romania cultural, face "Discuri de 5 stele", cu muzica de rock alternativ d'aia buna, ce nu se studiaza la scoala, macar ca si materie optionala...
Saracu' Maricescu, n-are nici sare , nici piper...

Vedeti ca luni seara face emisiunea "Tikitacii" Narcis Drejan, o caterinca destul de interesanta , cu cap de afis unu' Calin Mates, ce face o gargara senzationala, dar sunt si oameni asezati acolo, cum e Georg Lorentz , ce imi aduce aminte de Mihai Rusu, de pe timpuri la "Europa Libera", la rubrica sport, bineinteles...

In rest, toata lumea posteste in jurul meu, numai eu ma tin de "pacatele" mintii, ba cu Cristian Sima , pe "Marea Spovedanie" blog, ba cu Mosneagul Solomon Marcus, cred ca va implini acus 150 de ani dar va spun eu ca e mai Tanar Spiritual decat orice copil de tztatza de 20 ani ce crede ca a descoperit acusi lumea...

Cristian

http://www.contributors.ro/editorial/zece-nevoi-umane-de-care-educatia-ar-trebui-sa-tina-seama/

http://radioromaniacultural.ro/discuri_de_5_stele_luna_martie_2014-16903

https://www.youtube.com/watch?v=Vsuva5vchGE

https://www.youtube.com/watch?v=WHO8-JujI9o

P.S. Senzationale etichetele alea, am ras cu pofta ca altadata...

Trimiteți un comentariu