miercuri, 12 noiembrie 2014


iată luminitzul de la capătul tunelului,
care capăt al tunelului e,
evident,
căpătîiul mortului,
în cotetz,
cu lumînarea asociată,
dar, ca o fatalitate,
și la fel de evident,
lumînarea nu I s'a dat,
ci I s'a luat,
romunului,
cum I se va lua și cenusa din vatră,
si cum mi s'a luat și mie
să mă mai uit la debate-uri 'lectorale
cu desfășurator știut dinainte
(înainte era mai bine)


bai, voi sintetzi copaci?

dac'am ajuns sa nu'l mai suport sa'l vaz pe basescu vorbind, atunci cum o sa ma uit eu la a_micul populului fara dintzi pontescu?

indiferent ca tituliciul joaca volei cu bile de muci uscatzi impreuna cu lavinia shancru peste capatzina lui iohannis? 


asa am intzeles, 
ca mitomanul e ales de catre romunia fara dintzi
(ooops, dar si eu ar cam trebui sa trec pe la dentisti, spargea'i'as la dintzi!)



ce sa le faci, saracii (bai saracilor!),
daca ei vad luminitza (rosie) de la capatul tunelului?

care, pentru multzi dintre ei, va fi, de fapt, 
luminarea de la capul mortului, 
iara mortul, ghici cine va fi?


asa e:


Deci, aseară înţeleg că Ponta a mers pe principiul de viaţă "Las' să fie el politicos şi civilizat, da' primar la Sibiu, iar io să fiu golan şi şmecher, da' preşedintele ţării!". Am înţeles şi era de aşteptat. 

Ce nu înţeleg este că unii - mă refer la oameni normali la cap, din anturajul nostru - îl apreciază pe Ponta pentru comportamentul acesta "de succes". Asta e ca şi cum ai zice: "Bă, vecine, dacă tu ai fost prost, ai lăsat uşa descuiată şi a intrat ăla şi ne-a furat televizorul, păi atunci ăla merită să fie şeful nostru!"






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu