duminică, 2 noiembrie 2014

elementar, draga watson,
pardon,

draga werner!

de ce ilici si'a terminat mandatele mai catastrophal decit milica, dar, aproape, mai putzin catastrophal decit base, cum si de ce se sparie gindul la cum si'ar putea termina mandatul/mandatele pontosul

o explicatzie simplissima


Un comentariu:

Anonim spunea...

Mai bine puneti un Jethro Tull maine, dom. Niku !
Sau orice va place dumneavoastra...

Este extraordinar cum oameni ca Dan Andrei Aldea si-au regasit Prietenii, inapoi acasa si spiritul muzical de acum 35 - 40 de ani ! http://www.youtube.com/watch?v=w31xBKX83rk

Iar dinspre cinema, parca as vrea sa mai vad un film al lui Corneliu Porumboiu, mi-a alungat depresiile filmele lui...
Sau optimismul si bucuria vietii a lui Nae Caranfil...

Si te intrebi dom'le : ce pierdere de vreme viata asta , sa urasti atata, pentru cine, pentru ce ?

Alaltaieri am auzit ca a marcat "Pancone"... Om cu suflet de rapidist ca Pancu poate Motzu Pittis in afara arenei, ca fire optimista si vesela ca Rica Raducanu (eu sunt absolut convins ca 80 la suta din meritele frumoaselor performante ale lui Mircea Lucescu la nationala, in anii '80 i se datorau lui Nea Rica, pentru bancurile senzationale si giumbuslucurile sale unice !!!) pe verdele gazonului giulestean n-o sa mai vedem la senectutea noastra... Dac-o mai prindem...

Ia sa va trimit si eu tzacanelile mele, ia vorbiti cu vecinii dumneavoastra , dom. Niku, care fost pe la castel la Edinburgh, prin 1992, de tot imi facea cu mana de la un balcon, nus'ce vroia, vreo bricheta, cum naiba sa aprinzi o tigara la o asa muzica...
Asta-i din ciclul : "De ce trag clopotele Mitica"...
Ma tem insa, dom. Niku , ca nimic nu-i vesel pe lumea asta,dom.Niku si-l vazui pe Maestrul Victor Rebengiuc, la finalul "Morometilor" lui Stere Gulea : "Si acum noi unde mergem Nicolae ?" :((((....

http://www.youtube.com/watch?v=q7U1fvpuWWU
Cristian

Trimiteți un comentariu