duminică, 13 septembrie 2009

kafka, frateee...

sa nu te apuce mila ?
si jalea ?
aceasta adevarata "chintesentza" a absurdului a 'nceput cu un articol al lui liviu antonesei de pe saitu' revistei ACUM, saptamanal electronic international. exista la acest link articolu' propriu zis, precum si o replica a mea la el, cititor intimplator al acestei reviste, replica ce mi'a fost aprobata.

urmeaza un raspuns al lui liviu antonesei:


Ati putea, totusi, sa-mi dati un exemplu, unul singur, atit va cer, in care, in vreo postare oriunde ar fi aceasta facuta, nu am respectat regulile elementare ale civilitatii? In rest, doar nu-s nebun sa vreau sa aiba toata lumea aceleasi opinii! Daca nu din alt motiv, atunci macar pentru ca m-as plictisi de moarte. Nu-mi place insa sa mi se deformeze propriile mele spuse sau sa mi se inventeze chestii pe care nu le-am spus sau facut! Dar acestea par exigente uriase in eterna si fascinanta, mereu surprinzatoarea, ca si, de asemenea, fabulospirituala! Si inca mi-a scapat The Land of Choice! Desi mai potrivita pare parodierea de pe Happy Fish, The End of Choice !
Autor: Liviu Antonesei


si, imediat mai jos, cel al lui florin iaru.


Şi eu vă rog acelaşi lucru. Numai că, dacă vă veţi calma puţin, veţi vedea cît de obraznică şi jignitoare e afirmaţia dvs. învolburată.
V-am taxat pentru o mare greşeală de exprimare şi de gîndire. Şi pentru o minciunică. Mică. (IARU)




by: niku_elektriku on august 14, 2009
at 9:18 am:
in “fisele” mele personale florin iaru e acel ‘telectual.ro car’ a mincat bataie’n noaptea de 21dec89, la jilava, fiind la un pas de (ne)murire, si care ‘n anu’ de gratzie 2009, pe blgu’ lu’ dorin tudoran, a spus ca tinjeste dupa “normalitate”
la fel ca tatucu’ ilici…
(asta e minciuna, n.m.IARU)
din clipa aia, pentru mine, el murire putzin (acelasi IARU citindu'l pe ELEKTRIKU)



By: Florin Iaru on august 14, 2009
Draga electricule, fără supărare…
Nici nu stii ce propoziţie sau frază comunistă (totalitară - e bine?) ai scos! Poate fără voia ta.
Iată de ce:
Comunismul se bazează pe noţiunea de revoluţie continuă, de vigilenţă neadormită, pe lupta de clasă şi distrugerea duşmanului oriunde s-ar găsi. Normalitatea este duşmanul de moarte al totalitarismului. Şi te asigur că băieţii care au ieşit în stradă ATUNCI pentru o viaţă NORMALĂ, umană, firească, pentru dreptul de a-ţi trăi propria viaţă au făcut-o. Mai gîndeşte-te… (IARU)



By: Florin Iaru on august 14, 2009
P.P.S.: Şi faceţi o confuzie: ceea ce cerea Ion Iliescu era LINIŞTE, o linişte de moarte peste orice ilegalitate fesenistă. LINIŞTE cereau gospodinele. LINIŞTE au zis minerii. LINIŞTE au reclamat veciinii. Cred că e o mare deosebire între linişte şi normalitate! (IARU)


ce sa'i raspunzi lui iaru dupa replica asta ?
ca ce'nseamna normalitatea in romania de azi ?
ca sa'mburghezit prematur ?
ca linistea normalitatzii romanesti de azi este ceruta, pe'un singur glas, ca pe'o singura, si ultima, dorintza, de corurile reunite ale politrucilor, magistratzilor, mogulilor cu sotzia lor moderatorii, fonctzionarilor, fonctzionarilor-politrucilor-mogulilor-magistratzilor infractori, infractorilor, puberilor, pubelelor, profesorilor la stat, si partecolera, cu elevii/studentzi'n coada, in sfirsit, tot riu si ramu', de cinci ani ?
acestei fotografii a romanichii perfecte de azi ii spun totzi STAI, nu te misca !
si personajele disonante, cum sint basescu cu pupincuristii lui, tre' retusatzi fara mila.
(acelasi IARU citindu'l pe ELEKTRIKU)


Stimate domn, am postat, cred, esenţa disputei. Este preluată literal de pe blogul dvs. (pe care, mă jur, n-am să mai intru niciodată - nu mă interesează isteria revoluţionară). Nu mi-aţi răspuns, m-aţi jignit, fără să mă cunoaşteţi, fără să vă fi jignit. Recunosc această sete de răzbunare, profund românească, această dorinţă nebună de a pune talpa pe grumazul adversarului... O recunosc, dar nu o accept.
V-aţi exprimat pe blogul personal. Speram că aţi înţeles că normalitatea României e în discuţie, or, dumneavoastră defineaţi normaliatrea ca anormalitate!
Acum reveniţi, tot cu violenţă. Să înţeleg că nu v-aţi răcorit?
Să mai adaug ceva? Nu, îi las pe ceilalţi, care au ochi de văzut şi minte să priceapă.(IARU)


am incercat sa dau o noua replica:


d-le Antonesei, ar fi culmea sa 'ncep sa va dau acum exemple; asta ar insemna ca as avea "listutze", "condicutze", cum ne acuza chiar d-l iaru pe noi, "pulimea" (asta nu'i expresia d-lui, da' merge), "neica nimeni", in care sa va tzin evidentza. pe dv. chiar nu va compar cu d'l iaru, nu m-atzi "socat" decit rareori, pe diverse bloguri; de fapt doar la patrasconiu, la teodorescu, si la tudoran; parca am intrat si pe la dv, pe vremea cind mai tzineatzi unu'. aveatzi o optziune politica pe care v'o sustzineatzi, mai mult, sau mai putzin, "pe fatza". era ok. cu o singura exceptzie: pe blogu' lu' tudoran ! io asta cred si basta: personalitatzile culturale, ce sint si asa ingrozitor de putzine in romania, nu tre' sa se amestece cu noi, nobody. daca simt nevoia poa' s'o faca pe siteuri parolate, un' sa discute ei cu ei, vorba sloganului electoral. sau sa tzinetzi bloguri "inchise", ca tismaneanu si avramescu; e inevitabil ca atunci cind va expunetzi o opinie, si intervin si altzii prin comentarii necenzurate (chiar moderate fiind, dv tot putetzi sa le cititzi, si tot va creste, inutil, pulsu', tensiunea arteriala), totu' degenereaza, si va transforma, imperceptibil, poate, si pe dv. in ceva, ce initzial, n'atzi fi dorit sa ajungetzi ! cu iaru'i alta poveste ! la el dispretzu'i suveran (doar la el a functzionat imboldu' de "a'i face condicutza"; un fel de best off; am renuntzat repede la idee: din cauza ridicolului ei !). de ce'o fi necesar sa si'l exprime ? doar ca sa capete antipatii inutile ? va multzumesc ptr atentzie !
Autor: niku_elektriku


intervine, bine venit, un personaj nou: cenzorul (PETRU CLEJ)


Domnule "Niku Elektriku",
V-ati desfășurat destul cu limbajul acesta de mahala. Ca atare, dat fiindcă revista ACUM nu este unul dintre forumurile pe care vă bălăciti la modul virtual, pentru a mai posta pe această pagină vă rog:
1) să folositi un limbaj civilizat și încetati atacurile la persoană.
2) să ieșiti de sub anonimat, deoarece revista ACUM nu agreează această lașitate.
Petru Clej


raspund:


e optziunea dv. si v'o respect !
daca doritzi sa stitzi cine sint, desi nu stiu ce relevantza are, intratzi in profilu' meu goagle, imi vedetzi poza, imi gasitzi numele de familie, si ocupatzia, ce e asociata si cu terminatzia nick name-ului.
prenumele e evident...

primesc:

Nu e optiunea mea, e politica revistei (e drept, unică în peisajul publicistic virtual de limbă română). Repet, vreti să publicati aici renuntati la bădărănie și la anonimat (nu mă interesează profilul dumneavoastră). Cred că am fost destul de clar.

raspund:


am intzeles domnule !
nici dv nu ma mai interesatzi, chiar de azi incepind.
si nu ma razbun pe dv stergindu'va din blogroll, unde v'am introdus nu la cererea dv.


primesc:

Trebuie să întelegeti că revista ACUM e o zonă liberă de mârlănie și locuri comune, așa cum este în proportie covârșitoare internetul de limbă română.

raspund:

d'abia dv devenitzi mirlan... nu va mai recunosc ! bbc'u s'a straduit degeaba.
si n'avetzi, chiar deloc, simtzu' umorului !


primesc:

Domnule care vă ascundeti sub pseudonimul Niku Elektriku, dacă ăsta e umor, atunci e mai bine să punem capăt aici acestui schimb de mesaje. Nu am ce discuta cu mârlani lipsiti de har, care pe deasupra sunt și plini de pretentii.

raspund:

bine'ntzeles !
vretzi sa avetzi intotdeauna ultimu' cuvint...
fie !
mai incercatzi o data si nu va mai raspund...
va las in compania lu' coja


primesc:

Domnule mârlan lipsit de har dar cu pretentii ("prostul dacă nu e și fudul, parcă nu e prost destul") care vă ascundeti cu lașitate sub alias, Ion Coja a fost tratat cu o duritate pe pagina revistei ACUM așa cum nu e tratat nicăieri. În același fel tratăm mârlanii ca dumneavoastră.

raspund:

v'atzi fi asteptat sa va 'njur ?
hai, escaladatzi, va rog !


primesc:

Nu, mă aștept să renuntati la mârlănie și să vă comportati decent.

raspund:

sintetzi delicios !
chiar ma plictisisem de subiectele pe care le aveam azi :))
material didactic, neica !


primesc:

Domnule care vă ascundeti cu lașitate sub pseudonimul Niku Elektriku, ar trebui să realizati că vă comportati ca un mârlan și să vă corectati. Nu e niciodată prea târziu. Revista ACUM are o cu totul altă tinută decât văgăunile virtuale (inclusiv blogul dumneavoastră) prin care vă petreceti timpul. Sau orgoliul dumneavoastră supra-dimensionat nu vă permite să admiteti acest lucru?

raspund:

domnule, opritzi'va !
va compromitetzi !


primesc:

Mă compromit? De ce? Cu aș putea să mă compromit în fata unei imagini virtuale? De ce sunteti așa de vanitos?

raspund:

daca asa credetzi, treaba d'voastra...
nu mai deschid nici un mesaj ptr a pune capat acestui dialog absurd.
la revedere !


primesc, in sfirsit, si deschid mult mai tirziu:

Domnule care vă ascundeti cu lașitate în spatele unui alias, când trei oameni (Liviu Antonesei, Florin Iaru și cu mine) vă spun că sunteti beat, e bine să vă duceti la culcare. În pofida vanitătii maladive de care în mod evident suferiti.

------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------


rid...
si pling !
nu degeaba aparu p'aici expresia "risu-plinsu"

-------------------------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------------------------

public acest dialog, pe care am increcat in mod repetat sa'l intrerup intr'un mod decent pentru ambele partzi, nu ca sa'mi atasez biletzelu'cu: "m'a facut clej (antonesei, iaru) mirlan, las, vanitos, orgolios, prost, lipsit de har, badaran, precum si alte epitete magulitoare" asa cum isi agatzau de rever "golanii" din piatza universitatzii !

8 comentarii:

jderu' spunea...

Domnu'niku, fãceti-vã autocritica si vã vor ierta. :)

Riddick (am uitat să mă loghez)... spunea...

Incredibil...mai avea puțin și făcea spume. "Văgăună virtuală"...asta este ceva nou! ;-)

niku_elektriku spunea...

asta e si sensu', domnu' jder :-))

niku_elektriku spunea...

@Riddick
asa'i 'telectualu' ruman: sensibilos...
asta essplica puzderia de nebeluri ce se abatura pa capu' lor !
vorba aia "nobel esti, nobel ramii" ...

Neinfectat De Comunism spunea...

mai bine iti desfaci o bere rece...pierde de timp cu telectualii astia....

te astept la mine pe blog unde discutam despre un Apel emotionant pt ajutorarea unui baietel PSD-ist, va rog sa cititi si sa ajutati.

GERULA spunea...

NIK, am avutsi eu un meci dur cu bietul Clej.....nu merita sa te irosesti cu babaciunea aceia de Clej

niku_elektriku spunea...

da, bre Gerula, culmea e ca io m'am abtzinut sa'i dau o replica pe masura...

GERULA spunea...

eu l-am dat pe forumuri,apoi mi-a cerut scuze ,i-am demostrat cu subiect si predicat ca are deficit de informare

Trimiteți un comentariu