marți, 24 noiembrie 2009

cine limba lunga are, cinci ani va taia la sare...

binefacerile social-liberalismului apropiindu'se cu repeziciune, prin victoria asupra diktachiorului nemilos, tziu sa'mi fac o "mea culpa", tardiva, si sa recunosc, spasit, c'am muscat, ca un ciine turbat, mina ce mi'a dat sa maninc o piine alba, cu colorantzi sintetici, vreme de "o posta", calarind hyperspatziu' cin' pe aripile "vintului", cin' pe cele ale rds-ului, cin' pe cele ale vodafon-ului.

si pen' ca nu voi a deveni erou postum al luptzii pentru pace, spun, urlind din totzi rarunchii: IARTA'MA COANEEEE (cine'oi fii)!!!  , nu mai facccî...

jur sa'l ridic in slavi pe cine vrei mata d'acuma !

numa sa'mi spui cine, si pretzu', ca de la prapaditu' asta de pirat n'am luat un chior !

Un comentariu:

amanda13 spunea...

eh, frustrarea-i mare. a fost probabil un scurt moment de "memento" al lucrurilor viitoare in cazul in care ajunge jeana prezident.

Trimiteți un comentariu