miercuri, 11 noiembrie 2009

rogozanu "vrea nuuuanţţeee"!

Dragos
2009-11-11 02:07:46 i le ofera:



”Vreeauu nuuuanţţeee!”

Vine baiatuuuu! Ia d’acilea:

Referitor la prima parte (1): sugi biiiip tu si Vintu.
La punctul 1bis: sugi biiiip tu, Vintu si toti muncitorii de la Trust.

Trecem la partea a-II-a (2): va biiiip neamurile in biiiip* tie, lui Vintu si lui Ursu…cu mentiunea ca lui Ursu ii biiip in biiiiiip* si rudele decedate de pe linia materna.
In incheiere, adica 2bis, imi bag biiiip-ul in Vintu si
in toti muncitorii de la Trustul Realitatea-Catavencu.

Ca concluzie, pe Nistorescu il iau primu’.

4 comentarii:

Riddick spunea...

Subscriu integral. Pe partea ailaltă, degeaba o fi el prin blogrollurile căcănii ?!

niku_elektriku spunea...

daca tot m'au declarat tzigan astia, am vrut sa le trag niste injuraturi pe masura.

n'am avut cuvintele la mine asa ca am folosit pe cele ale lu' dragos

Riddick spunea...

Vezi că nu toţi pricep ce-ai scris pe lângă poya din header... aia cu "tzigan". ;-)

niku_elektriku spunea...

da, cam arat a tzigan burtos !

nu mi'am pus lantzu' de la ancora la git...

Trimiteți un comentariu